Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
  • 2 uker senere...

Synes ennå musikkspilleren leverer for lite bass, og det er svake knitrelyder når det kobles til hodetelefoner. Spesielt det siste er helt uakseptabelt. Har siste programvareoppdatering, og bruker hodetelefoner som normalt produserer godt med bass.

 

Savner dessuten en funksjon som gjør at kalenderpåminnelser ikke bare lyder én eneste gang. Dessverre finnes ikke CalenGoo-kalenderen for WP. Der kan man sette opp kalenderpåminnelse til å lyde f.eks hvert minutt i f.eks 10 minutter.

Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Vurderer å kjøpe denne da 4Sen gikk i bakken i går.

Hvordan er denne å skrive meldinger/mailer++ med i forhold til iPhone?

Har den norsk autokorrekt(Slik som iPhone)?

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller ventet til november når WP8 kommer :)

Netopp brukt 5000 på en 4S som tok kvelden her om dagen, derfor er telefon budsjettet litt redusert. Regner med at 820/920 som kommer blir litt dyrere enn dagens 800.

Lenke til kommentar

Er på utveksling på Hawaii , så bestemmer min lumia seg for å ikke skru seg på lenger...

 

laptopen kjenner den ikke igjen via usb , og ser ut som den ikke ladder

 

irriterende

 

Hei,

 

Relativt sikker på at du bare må resette den. Here er link til hvordan det gjøres, men vær obs på at du kanskje må prøve dette flere ganger før det fungerer (gjort det på flere terminaler selv).

Når du har fått den opp å kjøre igjen, så må du koble til Zune og oppgradere programvaren

 

http://mykindofphone.wordpress.com/2012/02/21/how-to-reset-the-nokia-lumia-800/

Lenke til kommentar

Er på utveksling på Hawaii , så bestemmer min lumia seg for å ikke skru seg på lenger...

 

laptopen kjenner den ikke igjen via usb , og ser ut som den ikke ladder

 

irriterende

 

Hei,

 

Relativt sikker på at du bare må resette den. Here er link til hvordan det gjøres, men vær obs på at du kanskje må prøve dette flere ganger før det fungerer (gjort det på flere terminaler selv).

Når du har fått den opp å kjøre igjen, så må du koble til Zune og oppgradere programvaren

 

http://mykindofphone...okia-lumia-800/

 

Takk for svar , men tro meg jeg har prøvd hundre ganger å resette.

det eneste jeg har fått opp på skjermen er et batteri som viser at den er

tom for batteri , og jeg har fått opp T-mobile logoen , utenom det skjer det

ingenting , og telefonen blir veldig varm om den ligger en stund på ladding

Lenke til kommentar

Vurderer å kjøpe denne da 4Sen gikk i bakken i går.

Hvordan er denne å skrive meldinger/mailer++ med i forhold til iPhone?

Har den norsk autokorrekt(Slik som iPhone)?

 

Hadde jeg vært deg så hadde jeg heller ventet til november når WP8 kommer :)

Netopp brukt 5000 på en 4S som tok kvelden her om dagen, derfor er telefon budsjettet litt redusert. Regner med at 820/920 som kommer blir litt dyrere enn dagens 800.

Nå er det jo ikke bare Nokia som kommer med WP8, og en kommer til å kunne kjøpe en WP8 telefon i forskjellige prisklasser.

Lenke til kommentar

Er på utveksling på Hawaii , så bestemmer min lumia seg for å ikke skru seg på lenger...

 

laptopen kjenner den ikke igjen via usb , og ser ut som den ikke ladder

 

irriterende

 

 

Hei,

 

Relativt sikker på at du bare må resette den. Here er link til hvordan det gjøres, men vær obs på at du kanskje må prøve dette flere ganger før det fungerer (gjort det på flere terminaler selv).

Når du har fått den opp å kjøre igjen, så må du koble til Zune og oppgradere programvaren

 

http://mykindofphone...okia-lumia-800/

 

Takk for svar , men tro meg jeg har prøvd hundre ganger å resette.

det eneste jeg har fått opp på skjermen er et batteri som viser at den er

tom for batteri , og jeg har fått opp T-mobile logoen , utenom det skjer det

ingenting , og telefonen blir veldig varm om den ligger en stund på ladding

 

Det er korrekt. Når du har fått opp bilde av batteriet så er det bare å la den ligge i ladere så kommer den til slutt.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Hei. Har et spørsmål om bursdager i kontaktene og kalenderen på Lumia 800.. Jeg har lagt inn bursdagene på slekt og venner under kontakter. Har logget meg inn på hotmail.com og sett der om alt stemmer (og det gjør det..). Jeg vil gjerne ha beskjed om bursdag BARE den dagen de forskjellige har bursdag. Nå får jeg opp beskjed dagen før i kalenderen på lumian at: "Per's birthday" og i neste linje: "I morgen: Hele dagen". Hvordan får jeg kalenderen til å vise bursdagene bare de dagene de forskjellige har bursdag?? Vil ikke ha dem dagen før.. Har fjernet alle reminderne i hotmail.com og likevel får jeg beskjed dagen før... Irriterende... Noen som vet?

Lenke til kommentar

Da jeg hørte på musikk på min Nokia Lumia 800 skrudde den seg av av seg selv, jeg tenkte dette var at batteriet var utladet. Når jeg setter telefonene på lading skjer det ingenting, jeg får ikke skrudd den på igjen. Hva kan dette være?

 

Samme har skjedd med meg... prøvd alt av reboot uten hell , dritt telefon :hmm:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...