Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si.

 

Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med.

Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen.

men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir.

Lenke til kommentar

Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si.

 

Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med.

Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen.

men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir.

 

Det kommer ikke før WP 7.8 det å kunne forandre størrelsen på flisene.. Så du har fådd alt som skulle komme i denne omgang :)

Lenke til kommentar

Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si.

 

Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med.

Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen.

men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir.

 

Det kommer ikke før WP 7.8 det å kunne forandre størrelsen på flisene.. Så du har fådd alt som skulle komme i denne omgang :)

 

ok

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte Lumia 900 for noen dager siden. Sliter med en skjerm som ikke slår seg av. Inne i innstillinger kan jeg velge 30 sekunder som minste, men uansett hva jeg velger, slår den ikke seg selv av. Hvis noen ringer meg/sender melding, står lås skjermen på helt til jeg manuelt slår den av.

 

Noen ganger må jeg også trykke på power knappen 3-4 ganger før den slå seg selv av, siden den automatisk slår seg selv på etter trykk.

 

Noen som har opplevd dette?

Lenke til kommentar

Fetter'n min har problemer med sin Lumia 800..

Skjermen slår seg av når han ringer/svarer på en samtale..

Dette er jo normalt når man holder den opp mot øret, men på hans, så slår ikke skjermen seg på igjen..

Så han får ikke ringt telebank f.eks.. får heller ikke lagt på i samtaler.

 

Noen som vet hva dette kan være?

Han har snakka om å sende den inn på service.. men tror ikke han har fått surra seg til det enda.

Tror heller ikke han har oppdatert den til nyeste programvare.

Lenke til kommentar

Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si.

 

Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med.

Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen.

men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir.

 

Sende/motta visittkort er en egen app. Nokia utgir mange slike apper som vesentlig forbedrer Lumia'ene. Gå til "Marketplace" og "Nokia collection". Last ned alle appene der. Da blir telefonen bra. Appen heter "Kontaktdeling", søk etter den hvis den ikke ligger i "Nokia collection" enda.

Lenke til kommentar

Fetter'n min har problemer med sin Lumia 800..

Skjermen slår seg av når han ringer/svarer på en samtale..

Dette er jo normalt når man holder den opp mot øret, men på hans, så slår ikke skjermen seg på igjen..

Så han får ikke ringt telebank f.eks.. får heller ikke lagt på i samtaler.

 

Noen som vet hva dette kan være?

Han har snakka om å sende den inn på service.. men tror ikke han har fått surra seg til det enda.

Tror heller ikke han har oppdatert den til nyeste programvare.

 

Vask skjermen. Legger seg dritt over sensoren og da skjer dette.

Lenke til kommentar

Idag kom oppdateringen til meg, TLFen min er låst til telenor djuice, har sikkert noe å si.

 

Eg fikk oppdateringa mi og, men ikkje alt dei sa skulle ver der er med.

Ikkje går det å sende/ motta visitkort. Ikkje forandre størrelsen på flisen på skjermen.

men er ikkje her en side som står ka som er med og når det kjem meir.

 

Det kommer ikke før WP 7.8 det å kunne forandre størrelsen på flisene.. Så du har fådd alt som skulle komme i denne omgang :)

Kjem noke no og då

 

Nokia Contact Share er nå tilgjengelig i Marketplace

http://wpnyheter.com/2012/07/28/nokia-contact-share-er-n-tilgjengelig-i-marketplace/

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...