Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Lumia 800 er en strålende telefon i min mening. Kjøpte den for 1995 på elkjøp for et halvt år siden. Uten abbonomang. DEN HaR FUNKET STRÅLENDE, er virkelig noe jeg kan anbefale. liker designet og alt. Det eneste store minuset er at det ikke er en brukbar spotify app noe som er irreterende. Og det eneste som også trekker er at det ikke er noe form for mulighet og få større minne.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Bjorknes: hva med den lave oppløsningen og skjermstørrelsen, samt den tungvindte hjemmeskjermen på wp7.5 kontra wp8? Hva med det faktum at WiFi kobles ut etter 20 sekunder (om jeg husker rett) etter skjermen blir låst?

har ikke vært plaget noe med det, men så har jeg ikke noe høye krav til telefoner. Har ikke lagt merke til noe fra den lave oppløsningen på skjermen syns den er god. Og hjemmesida er jo super synes nu vertfall jeg. Men det er min mening. Wifi blir skrudd av 20 sekunder etter på har jeg ikke lagd noe merke til men kan forestille meg at det kan bli veldig plagsomt noen ganger :p. men alt er jo smak og behag. Og jeg synes denne telefonen passer meg veldig bra

 

:D

Lenke til kommentar

Flott :) .

 

Jeg syntes den er helt grei til vanlig bruk selv. Ga min til dama. Personlig trenger jeg større og bedre skjerm, og har falt for hjemmeskjermen til WP8 (som du får på din mobil også om ikke veldig lenge når wp7.8 oppdateringen kommer) :) .

 

Og litt slikt ;) .

I morgen :D vet ikke om jeg er fornøyd med det syns den ser litt uoverskitelig :p men det er meg og for vente til å prøve den :p
Lenke til kommentar

Du kan enda velge å bare ha mellomstore ikoner da vet du, men selv syntes jeg det er så greit å kunne ha telefon/sms/epost osv på den minste størrelsen, siden jeg bare trenger å vite om noen har prøvd å kontakte meg, så tar fire slike opp samme plass som 1 sånn mellomstor :) .

 

Du skal se du blir vant til det og, og får mye mer på skjermen om ønskelig :p .

 

http://www.wpcentral.com/features-windows-phone-78-get-detailed-hands-report forresten, regner med den er linket tidligere, men what the hell.

Endret av Slai
Lenke til kommentar

Hjelp!

Har et sinnsykt irriterende problem:

 

Faren min har en Lumia 800. Han spurte om jeg kunne hjelpe han med å registrere en konto slik at han kan laste ned apper. Når jeg skulle registrere en hotmail-konto, så gadd jeg ikke å lage en ny, jeg registrerte han med min gamle hotmail konto som jeg ikke bruker lenger.. Jeg tenkte ikke over at min konto ville bli synkronisert automatisk, uten spørsmål, det burde jeg i grunn tenkt på.. Jeg ville bare ha min hotmail konto koblet opp mot app-market slik at han kunne laste ned apper, ikke alt dette andre tullet.

 

Det som har skjedd nå er at mobilen hans har blitt fylt med masse driit fra min hotmail konto. Alle kontaktene har forsvunnet, og jeg får ikke fjernet hotmail kontoen..

Hovedproblemet her er de originale kontaktene har forsvunnet og statusoppdateringer fra MSN eller lignende har dukket opp. Heldigvis har ikke noen mailer blitt synkronisert.

 

 

 

Er det veldig vanskelig å fjerne den hotmail kontoen, eller er det rett og slett en feil fra Nokia sin side som har glemt å legge til en "fjern/slett" knapp??

Endret av Real-Madrid
Lenke til kommentar

Jeg kjøpte 900 forrige uke og er godt fornøyd, men en tolvåring kan muligens synes den er litt stor.

 

Tenker jeg slår til på 900 fra Lefdal da har jeg mulighet til å returnere dersom det dukker opp en 800 eller andre til en ok pris. 900 er vel omtrent på størrelse med S2? Som er en telefon han ønsker seg, men jeg synes blir litt for dyr.

Lenke til kommentar
  • 1 måned senere...

Samme har skjedd med meg... prøvd alt av reboot uten hell , dritt telefon :hmm:

 

Da dette skjedde i februar 2012 kom den til live av seg selv etterhvert, ved at jeg koblet den på PCen. Nå har det skjedd igjen, jeg har prøvd å koble den til PCen, lade den på vanlig måte, trykke i 10 sek på power knappen, men ingenting hjelper. Hvordan gikk det med din telefon? Funnet noen løsning?

Lenke til kommentar

Da dette skjedde i februar 2012 kom den til live av seg selv etterhvert, ved at jeg koblet den på PCen. Nå har det skjedd igjen, jeg har prøvd å koble den til PCen, lade den på vanlig måte, trykke i 10 sek på power knappen, men ingenting hjelper. Hvordan gikk det med din telefon? Funnet noen løsning?

 

Jeg sendte den inn til Netonnet for ca. en mnd siden..

 

Ringte de idag for å høre hva som skjer, ¨Vi har inte motagen nåt telefåån...¨

Så fikk jeg et nummer til verkstedet deres, men de var stengt når jeg ringte, så

prøver igjen i morgen....

 

fuck Netonnet! og fuck Nokia , haha , har kjøpt meg iphone 5 , så satser

mest på at jeg får igjen noe fra netonnet som kan selges (Lumia 800 er vell ikke verdt så mye lenger)

Lenke til kommentar
Fatter ikke at du ikke bare tok det via nokia care i Norge. Synd du gikk til iPhone, 920 er ganske dramatisk bedre enn 800 :) .

 

Sikkert dumt å henvende seg til Netonnet, men forhåpentligvis har de rotet det til

sånn jeg kan kreve erstatning , haha , de er vertfall sykt uklare i kundebehandlingen

sin. Og eneste hjelpen kundebehandleren vil gi meg var å gi meg et annet nummer

som skulle være til et verksted...

 

Synest Iphone også er dramatisk bedre, og er veldig fornøyd med den så langt

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...