Gå til innhold

Nokia Lumia 800


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Hoi!

 

Kjøpte nylig en Lumia 800 som virket bra i to dager og etter det har jeg ikke kunnet ringe med den. Jeg kan slå nummeret, men så er det bare tyst i "røret" selv om den jeg ringer til tar tlf og prater. Har oppdatert telefonen og resatt flere ganger.

 

Har OneCall og simkortet fungerer 100% i min gamle telefon. Jeg har nå sendt den i retur på angrefrist, men er det slik at dette er vanlig på Lumia 800? Jeg synes selve telefonen var fantastisk å bruke og utrolig god for pengene. (1799,-)

Lenke til kommentar

Hoi!

 

Kjøpte nylig en Lumia 800 som virket bra i to dager og etter det har jeg ikke kunnet ringe med den. Jeg kan slå nummeret, men så er det bare tyst i "røret" selv om den jeg ringer til tar tlf og prater. Har oppdatert telefonen og resatt flere ganger.

 

 

 

Det samme skjedde meg, brukte bare høgtalerfunksjonen til det bare virket igjen. Gjorde ingenting annet enn å vente, kan virke for deg også :)

Lenke til kommentar
  • 5 uker senere...

Hvorfor blir det forlangt 2000-3500,- for brukte Lumia 800 på finn.no Noen av de er til og med operatørlåst til den prisen.

 

En påstår tilog med at nyprisen er 4500,- og forlanger 2500,- for den. Mulig den kostet det da den var ny, men har ikke noe med saken i dag. Vedkommede påstår til og med at telefonen bare er benyttet en da.

 

Ny koster 1990,- og har kostet 1495,- på Lefdal som det blir nevnt over her.

 

Det ligger noen på finn også til 1000,- de har lagt der i flere i dager, så det noen opererer med i pris er jo helt galematias!

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Jeg har hatt lumiaen liggende i en skuff nå i ett halvt år. Desverre må telefonen jeg bruker nå inn til reparasjon. Så når jeg hentet frem lumiaen har jeg låst den med kode i tillegg til pin. Og jeg har jo selvfølgelig glemt koden. Noen som vet hvordan jeg skal komme inn på telefonen uten koden, hvis det i det hele tatt er mulig? Alternativt, hvordan resette den?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...