Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Anbefaler deg å prøve terrengsykling i sommer,synes man det er moro så får man både trening og moro i en fin liten pakke.

Har akkurat begynt å sykle langs veien her,og tiden går så mye fortere enn den gjør inne på rulla,eller i en svett spinningssal.

 

Syklet 2 timer på rulla i dag,og nøt nettopp en hjemmelaget hamburger hjemme.(storfebiffkjøtt og svinekjøtt som jeg malte i min egen kjøttkvern).

Råstekte søtpoteter og masse salat til(grove brød til seff).

Tror jeg tar meg en liten øl og slapper av med film i kveld etter en liten halvtime med trening fra kl. 19.00.

 

Startet dagen med å stå opp tidlig og sette meg på sykkelen,var verdt det.

Satt og knasket litt hjemmelagde energibarer mens jeg syklet og drakk sportsdrikk,fin måte og få i seg frokost på.

 

Lunsjen var en skyr,og ett ultragrovt rundstykke med skinke,agurk,tomat og rødløk.

 

Begynner å merke forandring på kroppen nå,er blitt mer futt i musklene og bedre kondis.

:w00t:

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Lite motivert da jeg kom hjem, ikke lyst i det hele tatt til å trene....

 

Til jeg kasta i meg mat, så på videoer og satt på litt bra musikk! :D

Tok Cardio Recovery og Cardio Abs på Insanity i dag, helt fuckings absolutt herlig!

Kasta meg på 4x25 armhevinger og squat challenge rett etterpå!

 

Ble ingenting av turen med Allyy og Nybegynner92, desverre... Stakk og tok sol på kvelden, og mens jeg først var ute av døren, kunne jeg jo dra å trene litt ekstra. Ble "random hill", nivå 12 av 20 på Elipsemaskin, 45 minutter! Etterpå stakk jeg opp og tok 7x3 (JEG KLARTE FLERE SETT, WOOO) med pull-ups! :D :D

299xf5.jpg

/Ja, jeg er dritfin osv. lol.

 

Og det apparatet som er helt lik som benk (sånn cirka, aner ikke hva det heter), tok 8x3, 73kg på dette.

 

Forøvrig en fantastisk dag. Vil på intervallspinning i morgen, men ser ikke ut som jeg rekker den mtp. jobb. :(

 

20as8ih.jpg

 

 

Blir glad for alt av kommentarer. :)

 

snip

 

Stå på kompis! I morgen får jeg lagt om til nye dekk på sykkelen, så da starter jeg å sykle til jobb. Er bare 8km, men er bedre enn ingenting! :)

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Mye liv i tråden nå, og det er utrolig artig å se slike bilder. Det er store forskjeller, det er det ingen tvil om! Har maks trua på at du vil nå dine mål til sommeren slik som du kjører flat pedal nå! :)

 

Takker! Er i stor grad bildene som får meg til å fortsette, kjempegøy når man virkelig ser forskjellen! :)

Blir flat pedal her! :D

 

 

I dag er det fredag, og en ny treningshelg står for tur!

 

Rekker ikke spinninga i dag siden den starter samtidig som jeg er ferdig på jobb. Skal ta Insanity (Cardio, Power & Resistance) etter jobb, 4x25 push-ups samt squat challenge. Håper på å få fikset sykkelen i dag, da blir det såfall sykkeltur på meg i kveld! :D Hvis ikke stikker jeg ned på gymmet å tar en liten time med mølla, sykkel eller elipsemaskin. :)

 

Dagens matplan:

 

Frokost - Activia jordbæryoghurt

Lunsj - 4x knekkebrød med mager baconost

Mellommåltid - Skyr

"Middag" - 3x knekkebrød med leverpostei samt en banan

Proteinshake etter trening

Kvelds - Blir nok 2-3 knekkebrød her og, usikker på pålegg.

 

Blir en bra dag! I morgen er det 2t sykkel-tour på Friskhuset, så tenkte å melde meg på det! :)

 

Oppdaterer senere med hvordan dagen gikk.

 

Workout like your life depends on it. Because it does.

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Artig at du har sykkelen klar,da blir det vel en del tråkking utendørs.

 

Hjemmedag i dag,så jeg tok sykkelen og dro ut på en treningstur med bakkeintervaller.

Sykla i litt over en time,men det gikk med over 2 liter vann,så det ble mye svetting.

Rugsprø med kylling filet til frokost,grovbrød med skinke og agurk til lunsj,og i ovnen ligger det en kyllinfilet surret inn i filetbacon,vårløk,sennep,krydder og tobasco og godjør seg.

 

Blir stryketrening om 3 timer ish.

 

:w00t:

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Flott dag i dag og! Dog ingen kardioøkt på kvelden, satt å plagdes med sykkelen hele jævla kvelden. Tar den med hjem i morra og får den fikset ordentlig, så jeg kan starte å sykle utendørs.

 

Lite energi i dag, men etter en uke med hardkjør er vel ikke det så rart. :p

Pluss en gangsperre som prøver å ta livet av meg.

 

 

Men ikke tro jeg stopper av den grunn!

2t spinning i morgen blir hvertfall bra! :D

Lenke til kommentar

Ikke like artig å oppdatere i helgene da timeplanen er helt annerledes enn i ukedagene. :p

 

I dag var første sykkelturen utendørs for min del, onkel ringte meg halv 3 og sa jeg måtte se til f. å møte opp hos han halv 4, da vi skulle sykle en "liten" tur... :p

 

33z66vc.png

 

Cirka 5,5 mil totalt. :) Aller første turen for min del utendørs i år, så er VELDIG fornøyd med det. :D

 

Skal ta push-upsa og squat challenge nå så skal jeg sove senga i stykker. Ha en flott kveld folkens! :D

  • Liker 3
Lenke til kommentar

Elsker at det er mandag, ny treningsuke!

 

Sitter her med en nikotinfri snus under leppa, på tredje dagen uten nikotin nå. Ser ut til å gå greit enn så lenge. :)

 

I dag blir det Insanity, squat challenge, push-ups og forhåpentligvis solarium. Er JÆVLIG trøtt da jeg ikke fikk sove i natt av en eller annen stygg grunn, hater når man blir liggende å tenke på nattestid.

 

Ellers

 

Frokost - 2x brødskiver med stekt egg

Lunsj - 3x knekkebrød med mager baconost og 1x yoghurt

Mellommåltid - eple

Middag - kyllingfilet med salat om jeg ellers bare gidder

Proteinshake etter trening

Par brødskiver med leverpostei til kvelds.

 

Ingen intervallspinning i dag da jeg såvidt klarer å gå etter gårdagens langtur. :)

Og må beklage om jeg høres veldig slapp ut i dag, er bare helt sykt sliten pga. lite søvn. Skal få snudd døgnrytmen i kveld/natt. :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Der var døgnrytmen snudd igjen, godt å sove nesten 12 timer . :)

 

Fikk akkurat trent i går, squat challenge taklet jeg ikke da fotene var møre etter søndagens sykkeltur.

 

 

I dag blir det en ny runde insanity, så skal jeg på "fototur" med jobben, så håper og satser jeg på en times kardio i kveld på gymmet!

 

 

Matplanen for i dag:

Frokost - Activia yoghurt

Lunsj - 4x knekkebrød med mager baconost og 0,5l melk

Mellommåltid - banan

"Middag" - To brødskiver med leverpostei

Proteinshake etter trening

To brødskiver med salami til kvelds.

 

Mangfoldige liter kaffe spredd utover hele dagen.

 

Ser ut til å bli en bra dag :D

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ble ikke en bra dag i går, mye rart som surrer i hodet for tiden, uten noen spesiell grunn.

Elsker når det skjer.

 

Fototuren ble avlyst av samtlige på jobb (bleh), og ingen kardiøkt på kvelden. Fikk dog fullført gårdagens Insanity, squat challenge og 100 push-ups.

 

Problemer med sykkelen også, irriterende.

 

 

 

Kommer tilbake litt senere med dagens plan.

Lenke til kommentar

Satt med akkurat samme følelsen som deg, virket ganske "jalla" med slike opplegg.

 

For å være helt ærlig funker det veldig greit, presser meg til å fullføre hver eneste dag og gjør dermed at jeg faktisk er i aktivitet hver dag, ville fått dårlig samvittighet om jeg ikke fullførte.

 

Blir rett og slett utslitt av programmet, er skikkelig peist etter en økt. Har ikke merket den store fremgangen enda men håper på å se litt forskjeller om en måneds tid eller to.

 

Så jeg kan si at jeg liker det ganske godt.

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Satt med akkurat samme følelsen som deg, virket ganske "jalla" med slike opplegg.

 

For å være helt ærlig funker det veldig greit, presser meg til å fullføre hver eneste dag og gjør dermed at jeg faktisk er i aktivitet hver dag, ville fått dårlig samvittighet om jeg ikke fullførte.

 

Blir rett og slett utslitt av programmet, er skikkelig peist etter en økt. Har ikke merket den store fremgangen enda men håper på å se litt forskjeller om en måneds tid eller to.

 

Så jeg kan si at jeg liker det ganske godt.

 

Interessant program det der,men man bør vel være veldig nøye med kosten når man går på ett slikt program.

 

Jeg kjører på med styrke og utholdenhetstrening selv,og etter at jeg har holdt på i snart 1 og en halv mnd så begynner det å komme seg.

Da jeg startet klarte jeg knapt/ akkurat ikke disse kroppsøvelsene:

4 X 10 situps

2 X 30 sec planke

3 X 8 rygghev

4 X 10 tåhev

3 X 5 pushups

som avslutning på ei økt(kjører disse øvelsen etter hver økt med 30 -40 sec. pause mellom settene for å få opp dampen litt).

 

Nå klarer jeg dette:

 

4 X 20 situps

4 X 45 sec planke

4 X 15 rygghev

4 X 15 single tåhev

4 X 18 pushups

Alt med kortere pauser,startet med 1-2 minutts pauser.

Og det som avslutning på ei tung økt,og hiver ofte in noen knebøy også.

 

Mavemålet er blitt mindre,mer energi og bedre styrke og utholdenhet.

 

Er uansett litt sjokkert over hvor mye man kan gå opp i vekt bare ved å være lenket til sofaen i en mnd etter en operasjon(gikk opp nesten 5 kilo),og jeg spiste ikke snacks,ikke drikker jeg brus eller kjøper ferdigmat heller.

Men spiste nok for mye i forhold til aktivitetsnivået som normalt er høyt.

 

Blir ett par timer med sykling i morgen ,gleder meg.

Endret av sykkeliten
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...