Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Artig når man merker fremgang! :D Og kiloene finner alltids en plass å legge seg om man ikke er litt aktiv. :)

 

 

I dag har jeg ikke hatt NOEN form for trening, og må si det har vært ganske kjipt. Tok allergisprøyte midt på dagen, og har vært "dårlig" etter det. Drittsprøyte. Den er sikkert verdt det, da.

 

Håper alt er i orden i morgen så jeg kan få trent litt!

Er snakk om en 8-mils sykkeltur på lørdag om været holder! :)

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Endelig fått MIN sykkel opp å gå (rulle)) igjen, så skal teste den i dag. Har til nå lånt onkel sin sykkel.

 

I morgen skal vi sykle fra Harstad til Tovik, er da cirka 4,5 mil hver vei. Starter klokken 08:00 i morgen tidlig. Det kan bli småinteressant. :p Når vi er kommet frem til Tovik skal vi gå en tur bakover i en "dal" der, spise middag hos noen slektninger for så å sykle tilbake! :)

 

 

I dag blir det Insanity, 100 push-ups og squat challenge etter jobb, så ut å sykle en liten time i kveld! :)

Ender vel opp med litt solarium i dag og.

 

 

Ha en fortreffelig helg folkens, med mye trening!

 

 

Og ja... EN UKE UTEN NIKOTIN.

Endret av Lovegame
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Endelig fått MIN sykkel opp å gå (rulle)) igjen, så skal teste den i dag. Har til nå lånt onkel sin sykkel.

 

I morgen skal vi sykle fra Harstad til Tovik, er da cirka 4,5 mil hver vei. Starter klokken 08:00 i morgen tidlig. Det kan bli småinteressant. :p Når vi er kommet frem til Tovik skal vi gå en tur bakover i en "dal" der, spise middag hos noen slektninger for så å sykle tilbake! :)

 

 

I dag blir det Insanity, 100 push-ups og squat challenge etter jobb, så ut å sykle en liten time i kveld! :)

Ender vel opp med litt solarium i dag og.

 

 

Ha en fortreffelig helg folkens, med mye trening!

 

 

Og ja... EN UKE UTEN NIKOTIN.

 

8 mnd. uten snus her.

Syklet i 2 timer me intervall,og kjørte litt deadlift og biceps til kvelds.

Lenke til kommentar

Når jeg har snuset i snitt en boks annenhver dag de siste 4 årene er det ganske hardt å gå uten. :p

 

Nettopp kommen inn fra sykkelturen, cirka en mil ute i regnet! Har meldt både snø og sol i morgen så blir interessant å se hvordan langturen går.

 

Oppdaterer i morgen kveld når jeg en gang er hjemme igjen! :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

LØRDAG OG SYKKELTUR

 

I dag stod jeg opp klokken 07:30. Må si at det er tidlig til og med for meg på en lørdag, men skulle sykle langtur i dag så greit å ha dagen med seg!

 

Totalt dagen i dag viste telleren 9,5 mil, pluss cirka 3km med tusling opp til hytta vår med Rensåvannet. Syklet sammen med onkel som sist gang. :)

 

1725666-7-1367093063957.jpg

 

Var DRITHELDIG med været, sett bort fra at det snødde en liten halvtime på hjemturen.

 

 

 

Fikk servert middag hos bestemor i Tovik, kleppmelk!

1725666-7-1367092074461.jpg

 

Noen andre bilder fra turen:

 

1725666-7-1367092626880.jpg

1725666-7-1367092751946.jpg

1725666-7-1367092984120.jpg

 

Alt i alt en fantastisk tur! Driver og planlegger hvor jeg skal sykle neste helg :D

 

Skal ta 100 push-ups nå og så fortsette med eksamenslesinga.

 

 

 

Ha en flott helg videre folkens! :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

LØRDAG OG SYKKELTUR

 

I dag stod jeg opp klokken 07:30. Må si at det er tidlig til og med for meg på en lørdag, men skulle sykle langtur i dag så greit å ha dagen med seg!

 

Totalt dagen i dag viste telleren 9,5 mil, pluss cirka 3km med tusling opp til hytta vår med Rensåvannet. Syklet sammen med onkel som sist gang. :)

 

 

Var DRITHELDIG med været, sett bort fra at det snødde en liten halvtime på hjemturen.

 

 

 

Fikk servert middag hos bestemor i Tovik, kleppmeK

 

 

 

Alt i alt en fantastisk tur! Driver og planlegger hvor jeg skal sykle neste helg :D

 

Skal ta 100 push-ups nå og så fortsette med eksamenslesinga.

 

 

 

Ha en flott helg videre folkens! :)

 

 

 

Kleppmelk,det er jo sånn som fattern liker.. :dremel:

 

Selv så hadde jeg en sykkeltur på 4 mil i dag,er egentlig hviledag men fikk en idee om at jeg bare skulle sykle en rolig tur på en liten time for å få løst opp den stive muskulaturen etter gårsdagens "deadlifting".

Var så moro å sykle at en time ble til 2.5 timer ,før det ble en varm dusj og dra å hjelpe en kompis med å legge fliser på badet,og etterpå fant vi ut at vi skulle ha fest hos han.

Så nå har jeg shootet en del øl,og vodka battery,så treningsøkten og den sunne livstilen ble ofret til fordel for festing og sånt...

Tviler på at det blir trening i morgen,vi får se. :w00t:

Endret av sykkeliten
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Har FORFERDELIG lyst på en fest selv, men ikke helt enda... 25. mai blir det nok øl og en liten liter sprit. :)

 

Startet dagen i dag med en brødskive med salami og 0,5l jordbær-biola.

Kledde på meg og satt meg på sykkelen.

Syklet rett over to mil i dag, fra Gangsås til asfalten sluttet på Trondenes!

 

23mrakk.png

 

Var idiot og glemte vannflaska, så ble ikke lengre enn dette. Styrtet en liter vann når jeg kom hjem igjen.

Merker at jeg er ganske sår i ræva og fotene etter i går, men digg likevell å komme seg ut i finværet! :)

 

 

Nå blir det Insanity og middag, så skal jeg lese på eksamen, ta sol og muligens ta meg en kardio-økt på Frisken/Stamina senere.

 

 

Ha en flott søndag, folkens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Våknet klokken 07.40 av at sola traff meg midt i fleisen,stod opp,drakk en masse vann og tok meg en dusj.

Klokka 8 slengte jeg i meg en skyr,og fant ut at jeg skulle ta meg en sykkeltur i finværet,ble 2 timer med rolig trilling langs veien(da jeg kom hjem invitert naboen på ostekake og kaffe type retser etter konf.

Etter det så ble det en del kaffe,og salma laks og salat til middag.

 

Var ikke helt i toppform,så ble bare 45 minutter med lett styrketrening kl. 17 ish,men fikk da trent/ trimmet i dag også.

Blir tidlig kveld kjenner jeg... :sleep:

Lenke til kommentar

Ble en økt med Insanity etter middag i dag. Leste litt på eksamen og pratet litt med Nybegynner92 på facebook.

 

Fant ut at vi skulle gå en rolig tur på kvelden, så klokken 19:00 stakk jeg til han så vi kunne gå sammen.

Endte opp med å gå fra Seljestad til Gangsåstoppen (lav "topp", bare 180moh) og tilbake.

 

wsv7s2.png

 

Ruten ble litt feil når vi gikk ned fra Gangsåstoppen da jeg skrudde av Endomondo når vi var kommet opp på toppen. Smart, jeg vet... Kom på det på tur ned.

 

Når jeg kom hjem ble det rett på 4x25 push-ups. Alt i alt en flott søndag!

Gleder meg til i morgen og mer trening og frisk luft! :D

Lenke til kommentar

Gjør ikke meg noe sålenge det gir MEG resultater. :p

Føler jeg leser en rosablogg på blogg.no her :p

 

Resultater trumfer det meste.

Optatt med å hjelpe til med flislegging i dag,så alt jeg fikk av trening var 50 minutter på sykkelen,men jeg gønna på som faen på vei hjem så fikk da opp pulsen skikkelig i dag også. :dremel:

Endret av sykkeliten
  • Liker 1
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Ferdig med 2 av 3 eksamener, fagprøven bestått MEGET GODT, siste eksamen nå på torsdag.

Stresset har senket seg betraktelig, så tar opp treningen for fullt igjen i dag!

Merker dog at kostholdet ikke har vært optimalt, og kondisen forsvinner raskt når man "sitter i ro" et par uker. :p

 

 

I dag blir det Insanity, 200 push-ups, planken og en sykkeltur utendørs på slutten. :)

 

 

Matplanen i dag:

Frokost - banan

Lunsj - 3x knekkebrød med leverpostei

Mellommåltid - Skyr

Middag - Kyllingfilet

Kvelds - 2-3 brødskvier med salami

 

 

Ha en flott tirsdag folkens!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen trening i dag grunnet eksamensforberedelser (dårlig unnskyldning, jeg vet), men har fått ryddet og shinet leiligheta og brukt et par kcal på det.

 

I morgen har jeg eksamen, er hjemme i 18:00 tiden og da vil jeg gå på fjelltur! Håper å få med meg Nybegynner92 og Allyy på en litt lengre tur :D

Lenke til kommentar

Etter en helg fylt med alkohol og alt for lite mat er jeg på'an igjen (brukte gårdagen til å fikse døgnrytmen)

 

Planen i dag er 200 push-ups, squat challenge og en times tid på sykkelen. Utrolig fint vær så gleder meg til å sykle ute! :)

 

Matplanen:

 

Frokost - Yoghurt

Lunsj - Kyllingsalat

Mellommåltid - Banan og/eller eple

Middag - Blir snadder i dag, stekt kylling og div. andre godsaker :D

Proteinshake etter trening

Kvelds - Par brødskiver med salami

 

Ha en flott treningsdag folkens! :)

Lenke til kommentar

I går (som de siste ukene) var det ufattelig fint vær, så jeg bestemte meg for å gå litt i fjellet.. Har aldri vært på fjelltur i Harstad før, men er veldig godt merket så skal godt gjøres å gå feil. :p

 

Gikk på Hinnsteinen 560 moh og Vardheia 604 moh. De ligger forholdsvis nært hverandre så er en flott måte å slå to fluer i en smekk.

 

Noen bilder fra turen:

 

Her på tur opp fra Breivika.

581260_10151433381161603_836101443_n.jpg

 

 

Utsikt over Harstad fra toppen av Hinnsteinen.

942203_10151433435741603_412184039_n.jpg

 

 

Utsikt over Hinnsteinen fra Vardheia.

983729_10151433530771603_1814221292_n.jpg

 

Absolutt en tur jeg blir å ta flere ganger, vurderer Hinnsteinen på nytt i dag. Tar ikke lange tiden å gå, totalt brukte jeg vel 4 timer opp til begge toppene medregnet pauser osv.

 

Møtte også på denne saken da jeg var på Vardheia:

2hn75tc.jpg

Endret av Lovegame
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Nydelig fjelltur i går og!

 

Hadde fremdeles litt gangsperre etter onsdagen, men det fikk så være.

Var etter jobb i går på sportsbutikken å kjøpte påmeldingskort til Ti på Topp i harstad.

 

Kasta i meg en Skyr OG en banan før jeg gikk, startet 19:00 fra Breivika i Harstad. Så egentlig bare for meg å gå til Lille Hinnstein (litt lavere enn Hinnsteinen jeg gikk på på onsdag, men en god del lenger bak på fjellet).

 

Her er bilde fra Lille Hinnstein 500 moh

970257_10151435149861603_1585728968_n.jpg

 

Bestemte meg for å tusle litt lenger bakover da det var vindstille, sol, knallvær rett og slett!

 

Etter et par timer med klatring og gåing (og faktisk litt jogging også), kom jeg fram til Middagsfjellet - Grønnkollvarden 560moh

944334_10151435258276603_1856089632_n.jpg

 

 

Her er et utsiktsbilde over Harstad tatt litt før Middagsfjellet

954702_10151435231696603_853318738_n.jpg

 

 

Må si at jeg var aller helvettes sliten når jeg først var kommet hit, er snakk om et par mil til fjells hver vei. :p

 

På turen ned måtte jeg nesten innom Vardheia 604moh

946974_10151435312381603_1211534078_n.jpg

 

 

Alt i alt en ufattelig flott tur, totalt 5-6t brukt på turen.

 

Vil ut å gå i dag og! :D Må bare finne meg en topp jeg ikke har vært på! :)

 

 

I morgen er planen å sykle 5.5 mil, så blir "rolig" i dag.

Ha en flott helg alle!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Rolig dag i dag som sagt, kjørte ut til Kveøya utenfor Harstad for å ta den "toppen". (Skriver med kaninører da jeg mener 258moh er mer en håg enn en topp).

 

Gøy å ha tatt 6 topper på 3 dager da. :D

 

 

Uansett, fantastisk fint vær, fine tørre stier å gå på! Er cirka 8km t/r, 258moh ved stoppestedet.

 

379575_10151436608041603_1977389726_n.jpg

Bilde tatt på toppen av Kveøya, utsikt over Borkenes.

 

 

Brukte dagen i dag kun til å gå av meg gangsperren, derfor så kort tur.

I morgen starter vi fra Gangsås i Harstad klokken 08:00 (jeg og onkel), og skal sykle til Elgsnes (2.7mil hver vei). På turen tenker vi å gå på Kneipen (5-600moh).

 

 

Men NÅ. Skal jeg slappe av. :D

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...