Gå til innhold

Lovegame blir shredded as fuck! (Bilder s.1)


Lovegame

Anbefalte innlegg

Bare å legg igjen en kommentar om det er noen som leser her! :)

 

I dag ble det en sykkeltur til Elgsnes fra Gangsås i Harstad. Planen var å ta Kneipen (fjelltopp) samtidig, men onkel hadde desverre ikke tid i dag. Vel vel

 

 

942154_10151437529946603_280962781_n.jpg

 

Elgsnes er ei lita bygd cirka 2.7 mil utenfor Harstad, og man må sykle over Aunfjellet (stigning på 400+ moh) på turen. En helt fantastisk tur på en lørdag.

 

 

Nå skal jeg grille og pilse med jævla god samvittighet, fortsetter i morgen! :D

Ha en flott lørdag folkens!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Med ett slikt vær ja, er det ikke rart toppene ryker en etter en! Helt nydelige bilder også forresten :)

 

Er digg gå på fjellet i slikt vær ja! Takker! :)

 

Skjer med at det alltid er så jævlig bra vær der du er!?

 

Hehe, har vært tidenes vær i Harstad de siste 2-3 ukene, med temperaturer over 30(!!) grader. :D

Lenke til kommentar

I går lå jeg og sov, fikse døgnrytme og gode greier. :p

 

Så i DAG, var jeg klar for nye eventyr :D

 

 

Startet klokken 18:00 med Keipen her i Harstad, er da på Aunfjellet. I stedet for å gå bare selve Keipen (som egentlig heter Nord-keipen) gikk vi hele helvettes Aunfjellet, fra nord til sør. 9km med fjell. :)

 

Oversiktsbilde fra Keipen 496moh

976767_10151443172841603_516103918_o.jpg

 

 

Onkel mente at vi måtte spasere litt til etter dette, så når vi var kommet ned kjørte vi til Trondenes og gikk mot Samaåsen.

 

Bilde av Harstad fra Samaåsen 180moh

7783_10151443423546603_927672987_n.jpg

 

 

Helt greit vær i dag, og cirka 6t ute i det fri ink. kaffepauser på de respektive topper. :)

 

 

 

Fantastisk dag!

  • Liker 2
Lenke til kommentar

I dag var planen å gå på Okloheia og så på Skardhaugen. Siden jeg er idiot og ikke fant Okloheia med det første, ble planen litt annerledes... :p

 

 

Gikk fra Kilkamhuset her i Harstad opp mot Okloheia. Fant som sagt ikke denne, så bare fortsatte å gå.

 

Havnet på Blåfjellet 512moh (4-5km feil retning av Okloheia :p )

943315_10151446550221603_402671504_n.jpg

 

 

Men herifra så jeg jo Okloheia, så gikk dit etterpå.

 

Okloheia 380moh

936519_10151446607191603_61411119_n.jpg

 

 

 

Som alltid en fantastisk tur, nydelig utsikt og 20+ grader! :D Rundt 2 mil med stier og fjell og feilgåing.

Blir planken, 100 push-ups og squats nå. :)

 

I morgen skal jeg ta livet av den jævla Skardhaugen om det ikke blir dritregn. :)

 

 

[selvskryt]

Litt skryt til meg selv her på slutten.. Æ har fette gådd 10 toppa på 6 daga, å vært uten snus i 7 uke i morra :D fette bra! [/selvskryt]

Endret av Lovegame
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Ny dag, nye muligheter!

 

 

Om det ikke regner alt for mye blir det en "snartur" på fjellet i dag og, så skal jeg på hytta og jobbe hele helga.

 

Skal også ta 100 push-ups, planken og noen squats, blir å fortsette med det daglig hele juni. :)

 

Matplanen i dag:

 

Frokost - Skyr

Lunsj - 250gr kyllingsalat

Mellommåltid - Banan

"Middag" - to brødskiver med salami

Proteinshake etter trening

Så blir det sikkert noe biffgreier på grillen på hytta i kveld.

 

 

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

FY FAEN for et drittvær i dag. Trengte ikke ha med meg vannflaska, bare å åpne kjeften og svelge i vei.. (that's what she said?) Regnet som faen. Var ganske usikker på om jeg faktisk giddet å gå da jeg så tåka som omkranset fjellet, regnet som pisket ned, og at jeg har vært våken siden 06:00 i morrest...

 

Meh, unnskyldninger.

 

Kanontur i dag!

Fra Kilkamhuset og opp til Skardhaugen og tilbake. Ca 1 mil med fjell å fantastisk natur (og regn).

 

 

Skardhaugen 441moh

942499_10151448164171603_1423174126_n.jpg

 

 

Billet mrk. alenepåfjellet

Se hvor glad jeg er!

2nstjiw.jpg

 

 

 

Neste fjelltur regner jeg med blir på søndag. Ha en flott helg folkens!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Våkna usedvanlig tidlig til laurdag å være,faktisk rett over kl. 07.00....

Så istedenfor å sløve tok jeg meg en økt med romaskin 30 minutter,styrketrening i 1 time og 30 minutter roing etterpå kl 09.00-11.00.

 

Akkurat ferdig med ett par timer på sykkelen,så nå blir det chillinøtter og øl.

 

Man må jo kose seg litt da.

Lenke til kommentar

Jeg og en veninne hadde oss en tur oppover lia her i dag, ligger vel en 8-900 moh. Fin luftetur i herlig vær ble det ihvertfall :) Kjenner det er lenge siden forrige tur opp der, knærne verker gitt. Og skikkelig sko hadde jo vært å foretrekke :idea:

Endret av Mala
Lenke til kommentar

Mye bra turer her! :)

 

Takker for det. :) Elsker å gå i skog og mark (egentlig hater jeg skog, går heller i steinur), så dette passer meg veldig ypperlig som "trening".

 

 

Er endelig blitt "frisk", og starter opp igjen i dag. Skal ha felleskveld med grilling og ølling senere med jobben, så håper på en tur på sykkelen og litt hopp og sprett hjemme før den tid.

 

Har meldt variert vær i helgen, både sol og regn, men om det er fint eller dårlig vær driter jeg sånn helt egentlig i.. :p Toppturer blir det!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

100 push-ups, en lengre gåtur med folka på jobb, grilling men ingen pilsing. :p

 

Fjelltopp i morgen, ogdudæven han skal legges flat.

 

 

 

 

Har tatt bilder. Dere får ikke se dem før om en måned. Dvs midten av Juli. Tar nye bilder da.

Håper å miste en del fett%, men faen så treigt det skulle gå.

 

 

Edit; skrivefeil

Endret av Lovegame
Lenke til kommentar

100 sit-ups, en lengre gåtur med folka på jobb, grilling men ingen pilsing. :p

 

Fjelltopp i morgen, ogdudæven han skal legges flat.

 

 

 

 

Har tatt bilder. Dere får ikke se dem før om en måned. Dvs midten av Juli. Tar nye bilder da.

Håper å miste en del fett%, men faen så treigt det skulle gå.

sit-ups er en meget dårlig øvelse og er også skadefremkallende, med mindre det var crunches du mente.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...