Gå til innhold

Test: Sound Blaster Recon3D Omega Wireless


Anbefalte innlegg

Absolutt ikke, headsettet er ikke kalibrert for musikk, den har dolby og thx teknology, altså ment for spill og film. Igjen, kom med ett forslag til ett bedre trådløs spillheadsett.

 

Dette bør nok funke bedre: http://uk.akg.com/product-detail-2821/k-830-bt.html Så lenge PCen har bluetooth mottaker, ellers så er dette relativt billig å skaffe. De har også en dyrere versjon også.

 

Regner med de fleste nok ønsker ett allround headset, da mange også bruker hodetelefonene sine til musikk, og da er det kjedelig at man faktisk må ha 2 par hengende for å få god nok lyd i både spill og musikk. Etter min mening og testing, så funker ett headset bra på musikk, så funker det også bra på spill og film. Omvendt er det ikke like openlyst. Og som jeg nevnte før. En mikrofon kan man alltid kjøpe utenom.

 

Trådeløse hodetelefoner for musikk finnes det hauger av.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Dette bør nok funke bedre: http://uk.akg.com/product-detail-2821/k-830-bt.html Så lenge PCen har bluetooth mottaker, ellers så er dette relativt billig å skaffe. De har også en dyrere versjon også.

 

Regner med de fleste nok ønsker ett allround headset, da mange også bruker hodetelefonene sine til musikk, og da er det kjedelig at man faktisk må ha 2 par hengende for å få god nok lyd i både spill og musikk. Etter min mening og testing, så funker ett headset bra på musikk, så funker det også bra på spill og film. Omvendt er det ikke like openlyst. Og som jeg nevnte før. En mikrofon kan man alltid kjøpe utenom.

Øreklokkene på det headsettet der så ubehagelig små ut. Jeg har ikke sett noen produkter fra "high end"-produsentene som er sammenlignbare med Creative-settet og Logitech G930, Razer Chimera Wireless o.l. Og jeg gidder ikke å ha et headset der jeg må rope høyere og høyere til lengre bort fra dataen jeg går. Separat trådløs mic høres tungvindt ut.

Trådeløse hodetelefoner for musikk finnes det hauger av.

Trådløse hodetelefoner for musikk med innebygd mikrofon finnes det ikke hauger av.

 

Er bare litt lei av innlegg som rakker ned på et produkt, for så å anbefale noe som ikke er sammenlignbart. :)

Lenke til kommentar

Steelseires Siberia V2 er faktisk helt OK til musikk.

 

Det kan jeg skrive under på at de faktisk IKKE er - de er helt grusomme. Dog kan jeg skjønne at folk syns de er OK hvis de ikke har hørt noe bedre. Kjøp fra selskaper som har peiling på lyd og ikke spyr ut harry "gaming"-produkter.

Nå slapper du av helt. Det er selvfølgelig klart at man ikke kan sammenligne disse med skikkelige headsett. Men for 500kr, så skal du slite med å finne noe som kan bruke til spilling og musikk, som i tillegg låter OK.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...