Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synes teaseren i slutten av episodene ofte spoiler. Det kan også spoile det å finne ut hvor mange episoder hver enkel skuespiller skal spille i sesongen (finner ut omtrent når karakteren hans/hennes dør). Men jeg synes ikke det er en spoiler å lese tittel på kommende episoder, siden de heller bidrar til spekulasjoner uten å avsløre for mye. Enig?

 

For de som ikke er enige putter jeg en diskusjon om en tittel i spoilertag.

 

Apropos Debra og fuck, siste episode heter i følge Wikipedia "Surprise, Motherfucker!" Det er stor sjanse for at det er Debra som sier det. Usikker på om Dexter ville sagt noe slikt. Nå med pyromanen ute av bildet, hvem kan Debra overraske? Kanskje Hannah prøver å drepe noen? (Dexter?). Det kan også være Quinn som sier det.

 

Lenke til kommentar
Men jeg synes ikke det er en spoiler å lese tittel på kommende episoder, siden de heller bidrar til spekulasjoner uten å avsløre for mye. Enig?
Litt off-topic husker jeg godt en episode av Supernatural. I starten har vi en "Previously on Supernatural..." med en hel masse klipp fra tidligere episoder. I de klippene dukket erkeengelen Raphael opp for første gang på lenge. Selve episoden handlet mye om en mystisk skapning som drepte folk og så videre, og de lette lenge for å finne ut hva som foregikk. Og når de endelig fant det ut? Det viste seg å være Raphael... Litt nedtur, for å si det mildt. Og dette var som sagt i starten av episoden? WTF?
Lenke til kommentar

Dette gjelder også i alle høyeste grad i Dexter. "Der ja, der dro de frem en scene fra sesong 6 hvor en psykolog spør om Debra kanskje kan ha følelser for Dexter"... Man skjønner jo med en gang hva som da kommer til å skje i episoden. (Dette var det mest aktuelle eksempelet jeg kunne komme på)

Lenke til kommentar

 

Tror ingen sier det, dette er jo noe Doakes sa. Så utifra tittelen vil jeg tro dette er episoden hvor Dexter finner ut at Laguerta har han som mistenkt.

 

 

 

Jeg tror heller omvendt, at LaGuerta ender opp med å ta Dexter på fersk gjerning. Det overrasker meg ikke om det er det som kommer til å bli cliffhangeren mellom sesong 7 og 8.

 

 

Lenke til kommentar

 

 

Jeg tror heller omvendt, at LaGuerta ender opp med å ta Dexter på fersk gjerning. Det overrasker meg ikke om det er det som kommer til å bli cliffhangeren mellom sesong 7 og 8.

 

 

 

 

Jeg veddder i mot og tipper at "surprise motherfucker" er et hint til at Dexter finner ut at de har fått snusen av han - enten ved at Matthews eller Laguerta tar det opp med han. Mest sannsynlig Matthews da han sa i forrige episode at han var less likely to fuck it up. Blir for Cheesy om de skal bruke den setningen igjen, den der trademarka til Doakes :p

 

Lenke til kommentar

Hadde helt glemt at "surprise, motherfucker!" var Doakes' varemerke. Hva om det er Matthews som tar Dexter på fersk gjerning i slutten? Han skremmer Dexter med å si "So it wasn't Doakes who was the bay harbour butcher after all?", og alt Dexter klarer å ytre er et "surprise, motherfucker!" :-D

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...