Gå til innhold

Dexter - Sesong 7 (USA) - **Spekulasjonstråd**


Anbefalte innlegg

Da fikk jeg sett den og! Meget sterk slutt på kanskje den beste sesongen så langt. Står mellom denne og den aller første.

 

Det jeg er aller mest spent på nå er Hannah. Det var helt tydelig at de begge fremdeles elsket hverandre, men samtidig var det noe mistenksomt med denne planten, og det at hun bet han ganske så kraftig i leppa. Hun var tydelig pissed, med andre ord. Planten tror jeg egentlig bare var en beskjed til Dex om at hun var på frifot, og ikke noe særlig mye mer. Som det så riktig ble nevnt var dette en orkide, som ikke akkurat er kjent som en effektiv giftblomst.

 

Gleder meg til sesong 8, men alle mine teorier om den døde egentlig med Maria. Lurer på hvordan han nå skal bli tatt, hvis det er slik sesong 8 slutter.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Så siste episode en gang til, og det var noe jeg virkelig stusset over. I scenen der Maria Laguerta blir skutt, ser man tydelig at Maria holder armen til Debra, noe hun selvfølgelig ikke hadde gjort hvis hun var død. Ergo døde hun ikke monumentalt av skuddet, og dette fikk meg til å lure på om hun faktisk er død. Rett etterpå er scenen plutselig over, og vi ser Dex og Deb på festen til Angel. Helt ærlig tror jeg hun er død, men kanskje kan det være en mulighet for at hun faktisk lever. Kanskje sa hun noe til dem som gjorde at de trengte henne i live eller et eller annet sånt noe.

Lenke til kommentar

politiet burde klare å sette disse bitene sammen. Er jo meget mistenksomt at Maria forsvinner etter hun har etterforsket Dexter som bay harbor butcher. Og Dexter har ikke akkurat noe alibi for den kvelden.... Samme med Debra, de vet vel at Debra var borte fra festen en stund. Og som sagt kan man spore gps'en i bilen til maria. Siden det ikke var noe plastikk i konteineren så er det jo masse spor der som politiet vil sjekke ut. Vet ikke helt om Dexter har tid og mulighet til å rengjøre så godt etter seg, man vil vel også se at det er rengjort der.

 

Den andre muligheten der Dexter stager en situasjon med kun Hector og Maria blir det enda mer feil.

 

Hvordan de skal vri seg rundt dette aner ikke jeg.

 

Men Doakes var jo hysterisk morsom ! Har er ufattelig kvikk. "Bullshit ! You don't have any friends" :D

Endret av Gyr0
Lenke til kommentar

Så siste episode en gang til, og det var noe jeg virkelig stusset over. I scenen der Maria Laguerta blir skutt, ser man tydelig at Maria holder armen til Debra, noe hun selvfølgelig ikke hadde gjort hvis hun var død. Ergo døde hun ikke monumentalt av skuddet, og dette fikk meg til å lure på om hun faktisk er død. Rett etterpå er scenen plutselig over, og vi ser Dex og Deb på festen til Angel. Helt ærlig tror jeg hun er død, men kanskje kan det være en mulighet for at hun faktisk lever. Kanskje sa hun noe til dem som gjorde at de trengte henne i live eller et eller annet sånt noe.

 

Når Deb løper til Laguerta var en improvisert scene, og var ikke med i manus. Reaksjonen til Laguerta var derfor også improvisert. Tror ikke man kan tolke alt for mye ut i fra det. Når det er sagt, så er det noe de kan bruke - dersom de har lagt merke til det selv (noe de sikkert har).

 

Time will tell. Gleder meg til ny sesong!

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Blæblæblæblæ leser ikke hva dere skriver vil ikke at noe skal ødelegges.

 

Så akkurat episode 8.

 

 

 

HOLY SHIT BALLS. Scenen hvor Debhra forteller Dexter at hun kom til kirken fordi hun elsket han gjorde at kjeven min falt, jeg har aldri vært så emosjonelt beveget av en serie NOEN gang. dette bare beviser det faktum at Dexter er noe av det beste jeg noen gang har sett. Herregud, for en sesong. Gleder meg videre.

 

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...