Gå til innhold

Nuskin? Er dette noe lureri?


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

NuSkin er et veletablert MLM selskap som er medlem hos Direktesalgsforbundet, det er altså fullt lovlig og helt stuerent å drive med.

 

Jeg har ikke tenkt å gå i detalj her, men jeg tror flere og flere kommer til å få øynene opp for nettverksmarkedsføring etter hvert. Verdensøkonomien er dårlig, men de fleste etablerte MLM selskapene har fortsatt utrolig økning. Dette fordi flere ser muligheten til å tjene penger hjemmefra, og får muligheten til å styre sitt eget liv.

 

Grunne til at så få tjener penger på MLM kan dere lese i Den store MLM tråden. Det har ingenting med markeds- eller kompensasjonsplanen å gjøre, men menneskene som blir med. Alle får den samme muligheten i nettverksmarkedsføring.

 

Jeg er forøvrig ikke med i NuSkin, så dette er på ingen måte reklame.

Lenke til kommentar

Jeg kjenner flere som har tjent mye mere enn det "pålagte produktkjøp" koster.

Personlige anekdoter i en slik sammenheng er heldigvis verd null. Jeg stoler mer på statistikken som faktisk er hentet fra økonomiske analyser av selskapet, enn en tilfeldig forumbruker - som "kjenner mange som har tjent penger på dette".

Dette kan vel også kalles en analyse av selskapet. Men det er ikke sikkert denne gjelder siden den er positiv?

 

Forbes Magazine

Lenke til kommentar

NuSkin er et veletablert MLM selskap som er medlem hos Direktesalgsforbundet, det er altså fullt lovlig og helt stuerent å drive med.

 

Jeg har ikke tenkt å gå i detalj her, men jeg tror flere og flere kommer til å få øynene opp for nettverksmarkedsføring etter hvert. Verdensøkonomien er dårlig, men de fleste etablerte MLM selskapene har fortsatt utrolig økning. Dette fordi flere ser muligheten til å tjene penger hjemmefra, og får muligheten til å styre sitt eget liv.

 

Grunne til at så få tjener penger på MLM kan dere lese i Den store MLM tråden. Det har ingenting med markeds- eller kompensasjonsplanen å gjøre, men menneskene som blir med. Alle får den samme muligheten i nettverksmarkedsføring.

 

Jeg er forøvrig ikke med i NuSkin, så dette er på ingen måte reklame.

 

"etter hvert"? Nuskin har holdt på siden 90-tallet med dette. Og de er fortsatt "underground pyramide-firma".

Lenke til kommentar

Jeg var faktisk på en slik presentasjon selv for omlag en måneds tid siden.

 

https://www.diskusjon.no/index.php?showtopic=1393693

 

Har et par kompiser som driver med dette, men jeg vet ikke helt.. føler ikke at det er min greie. Det er sikkert mulig å tjene penger, men de foredragsholderne på møtet jeg var på gjorde inntrykk av at det ikke var så vanskelig å tjene bortimot 200.000 i mnd.

Det har jeg vanskelig for å tro!

Lenke til kommentar

Det er ikke vanskelig å tjene 200.000,- per måned, men det krever innsats, seriøsitet og mye tid. Det sier seg selv at dette ikke skjer på en måned.

 

Tingene man må gjøre for å lykkes er ikke vanskelige, men det må gjøres om og om igjen, selv om du går drittlei. Du er rett og slett nødt til å se på hva du får igjen for det. Når man har kommet til det punktet hvor man har en inntekt man er fornøyd med, styrer man sin egen hverdag og gjør akkurat hva man vil.

 

Alle KAN få det til, men det er ikke dermed sagt at alle vil få det til. Ytterst få har selvdisiplinen, viljestyrken og tankesettet til å gjøre det, og det er nettopp derfor så få får det til.

 

I mitt selskap har vi de som har gått fra 0-100.000,- ++ per måned på rett over et halvt år. Det går uten tvil an, men av erfaring er det veldig få som har det som skal til.

Lenke til kommentar

 

Alle KAN få det til, men det er ikke dermed sagt at alle vil få det til. Ytterst få har selvdisiplinen, viljestyrken og tankesettet til å gjøre det, og det er nettopp derfor så få får det til.

 

Det som er litt ironisk, er at om alle i norge drev med det, ville alle da hatt en slik inntekt om de jobbet for å oppnå den?

Lenke til kommentar

 

 

"etter hvert"? Nuskin har holdt på siden 90-tallet med dette. Og de er fortsatt "underground pyramide-firma".

 

Kjenner meg ikke igjen her. Hvor har du dine påstander fra? Mener du med "pyramide" som i ulovlig?

 

Så du linken i min forrige post?

 

Nå er det vel ikke lenge før du tilbyr oss en startpakke til bare 1500kr, den kommer selvfølgelig til å selge som bare det siden folk rett og slett elsker disse produktene. Det er en utrolig lett måte å tjene ekstra penger og med bare litt job kan vi sitte igjen med tusenvis av kroner.

Lenke til kommentar

Det som er litt ironisk, er at om alle i norge drev med det, ville alle da hatt en slik inntekt om de jobbet for å oppnå den?

Og svaret er som vi vet: Selvsagt ikke. Slike opplegg skaper ikke penger, de bare flytter dem fra de mange som ikke tjener på det til de få som tjener på det. Noen må kjøpe, uten selv å selge, og det er der pengene kommer fra. I et system der alle er både selgere og kjøpere vil gjennomsnittlig utbytte være et tap lik innkjøpskost på varene + andre utgifter.

 

Geir :)

Endret av tom waits for alice
  • Liker 4
Lenke til kommentar

Det som er litt ironisk, er at om alle i norge drev med det, ville alle da hatt en slik inntekt om de jobbet for å oppnå den?

Og svaret er som vi vet: Selvsagt ikke. Slike opplegg skaper ikke penger, de bare flytter dem fra de mange som ikke tjener på det til de få som tjener på det. Noen må kjøpe, uten selv å selge, og det er der pengene kommer fra.

Geir :)

 

But off course!:-) De aller fleste som bruker Nu Skins sine produkter er kun kjøpere. Det er selvfølgelig der pengene kommer fra.

Lenke til kommentar

Og da er det med Nuskin som med all annen markedsføring, man må nå nok kunder til at man kan leve av det. Går det an å selge for hundre tusen i måneden som selvstendig næringsdrivende? Selvsagt går det. Jeg har klart det selv, men nå solgte jeg tjenester og ikke varer.

 

Men kremer til 1700 kroner boksen selger seg ikke selv. Hvis produktet har "instant effekt" kanskje, smør det på den ene dagen og se yngre ut den neste. Men hvis ikke vil kundene dette av (akkurat som jeg gjorde når jeg kjøpte Omega3-piller som abonnement.) Og så skal man finne nye kunder som er villig til å bla opp 1700, hvorav du får x %. Det blir mange nysalg hver dag. Til folk som i motsetning til deg ikke synes at dette er så genialt at det er verd å selge til andre og dermed blir en konkurrent...

 

Geir :)

Lenke til kommentar

Og da er det med Nuskin som med all annen markedsføring, man må nå nok kunder til at man kan leve av det. Går det an å selge for hundre tusen i måneden som selvstendig næringsdrivende? Selvsagt går det. Jeg har klart det selv, men nå solgte jeg tjenester og ikke varer.

 

Men kremer til 1700 kroner boksen selger seg ikke selv. Hvis produktet har "instant effekt" kanskje, smør det på den ene dagen og se yngre ut den neste. Men hvis ikke vil kundene dette av (akkurat som jeg gjorde når jeg kjøpte Omega3-piller som abonnement.) Og så skal man finne nye kunder som er villig til å bla opp 1700, hvorav du får x %. Det blir mange nysalg hver dag. Til folk som i motsetning til deg ikke synes at dette er så genialt at det er verd å selge til andre og dermed blir en konkurrent...

 

Geir :)

 

Dedt blir litt vanskelig å diskutere når motparten ikke har satt seg inn i fakta. Hvem snakker om kremer til 1700,- boksen?

 

Les deg opp litt om NuSkin og foretningsmuligheten så kan vi snakkes:-)

Lenke til kommentar

Markedet er så stort at det aldri vil mettes, spesielt når de fleste MLM selskaper er internasjonale. Når man har en solid inntekt i mlm, er det veldig stor sannsynlighet for at ditt nettverk er internasjonalt.

 

Videre kan jeg jo si at jeg aldri hadde vært involvert i MLM om jeg ikke hadde fått et fantastisk forhold til produktene jeg skal anbefale. Jeg tror nesten det må komme til det punktet hvor "en selv ikke hadde klart seg uten" produktene. Det nytter ikke å selge noe en ikke har et forhold til. Derfor er mange innom flere selskaper før de finner noe de vil arbeide med.

Lenke til kommentar

Man har ingen god inntekt i mlm før man har passiv inntekt fra et forholdsvis stort nettverk. Det nytter ikke å leve av det i lengden hvis man bare tjener på direktesalget.

 

Nettopp. Og får å få til dette, er man avhengig av superselgere under seg, og relativt mange av dem. Hvilket er årsaken til at man må sitte på toppen av pyramiden, for å tjene penger.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det er ikke vanskelig å tjene 200.000,- per måned, men det krever innsats, seriøsitet og mye tid. Det sier seg selv at dette ikke skjer på en måned.

 

Tingene man må gjøre for å lykkes er ikke vanskelige, men det må gjøres om og om igjen, selv om du går drittlei. Du er rett og slett nødt til å se på hva du får igjen for det. Når man har kommet til det punktet hvor man har en inntekt man er fornøyd med, styrer man sin egen hverdag og gjør akkurat hva man vil.

 

Alle KAN få det til, men det er ikke dermed sagt at alle vil få det til. Ytterst få har selvdisiplinen, viljestyrken og tankesettet til å gjøre det, og det er nettopp derfor så få får det til.

 

I mitt selskap har vi de som har gått fra 0-100.000,- ++ per måned på rett over et halvt år. Det går uten tvil an, men av erfaring er det veldig få som har det som skal til.

Hva er din definisjon av vanskelig?

 

Det er ikke vanskelig å bli OL vinner heller. Det krever bare innsats, seriøsitet og mye tid.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...