Gå til innhold

Nuskin? Er dette noe lureri?


Anbefalte innlegg

Derfor lærer man seg tiltrekkende markedsføring. Det er mange måter å markedsføre på, og jeg hadde aldri orket å mase på folk for å la dem prøve mine fantastiske produkter.

 

Enig! En annen innfalsvinkel er at man anbefaler produkter på samme måte som man anbefaler en god bok, en film eller en restaurant. Hvis det kommer fra noen som man har tillit til så vil man helt klart vurdere det på en annen måte.

 

Måten du beskriver fungerer dårlig i praksis for de fleste. Det er forskjell på å anbefale en film og noe du tjener penger på.

Endret av Akse
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Derfor lærer man seg tiltrekkende markedsføring. Det er mange måter å markedsføre på, og jeg hadde aldri orket å mase på folk for å la dem prøve mine fantastiske produkter.

 

Enig! En annen innfalsvinkel er at man anbefaler produkter på samme måte som man anbefaler en god bok, en film eller en restaurant. Hvis det kommer fra noen som man har tillit til så vil man helt klart vurdere det på en annen måte.

 

Måten du beskriver fungerer dårlig i praksis for de fleste. Det er forskjell på å anbefale en film og noe du tjener penger på.

Ikke min erfaring. Hvis produktene er gode så vil de gjerne prøve. Jeg selger ingenting. De handler selv på nett.

Lenke til kommentar

Hei!

 

Er det noen her som har noe erfaring med selskapet Nuskin?! Det er en dame som ønsker å få meg på et møte angående Nuskin og deres produkter, men jeg er usikker på hva det dreier seg om.. Når jeg søker etter "Nuskin" på nettet, får jeg opp sider om nettverksmarkedsføring/pyramidespill o.l., og noe slikt er ikke jeg interessert i!

Det høres jo nesten litt for godt ut til og være sant også!

Jeg har for det meste kun hørt positivt om produktene, men har jo ingen erfaring med dem selv.

Noen som kan gi meg litt info om dette??!

På forhånd, takk

Tror at slike pyramidespill er ulovelige.

Om jeg ikke tar helt feil.

Endret av Mr.Duklain
Lenke til kommentar

Pyramidespill ER ulvolig i Norge - dessverre(?) holder Nuskin seg på grensen av det som er lovlig.

Definer pyramidespill.

Vet du ikke hva pyramidespill er? Hvis du lurer på definisjonen, så kan du slå opp i en ordbok, eller i leksika.

Jeg vet hva pyramidespill er. Hvis du har den samme definisjon som meg så skjønner jeg ikke at du nesten sammenligner det med NuSkin forretningsmodell. Da vil jeg påstå at du mangler kunnskap om Nu Skin.

Lenke til kommentar
  • 5 måneder senere...

Nu skin er på ingen måte ulovlig i Norge! Ville det norske oljefondet ha investert omtrent 200 millioner kroner i noe som er ulovlig? Nei. Så da kan vi alle være enige om at Nu Skin ikke er en pyramide :)

 

Blir du invitert på presenetasjon anbefaler jeg deg å gå. Du forplikter deg ikke til noen ting og du kan gå derfra uten å ha startet med noe.

 

Ønsker du mer informasjon om hvordan systemet funker og hvordan folk tjener penger, så ta gjerne kontakt med meg.

Lenke til kommentar
  • 1 år senere...
  • 3 måneder senere...

herlighet her er det mange som er interesert i hva dette er men som ikke har nok info om hva dette dreier seg om..Som en selger om man i det hele tatt ønske det så må man registreres som enmannsforetak og om man skal starte opp en bussiness så man man legge tid o gpenger og nettverk inn i jobben det samme gjelder her.. Disse produktene er helt fantastiske enn disse masseproduserte produkter fra butikken som IKKE hjelper.. Bli med på ett møte eller spør om å være med på flere demoer bli kjent med produktene. helt super og de er verdt veldig mye spesielt når det kommer til anti ageing...Det er normalt å være skeptisk men ikke kommenter om du ikke har nok info om alt.. mange som

har satt seg inn i Nuskin som kanskje ikke har gjort det godt nok ved å innvolvere de som har mer info og som kan fortelle hva som blir spurt om..

 

 

Lenke til kommentar

herlighet her er det mange som er interesert i hva dette er men som ikke har nok info om hva dette dreier seg om..Som en selger om man i det hele tatt ønske det så må man registreres som enmannsforetak og om man skal starte opp en bussiness så man man legge tid o gpenger og nettverk inn i jobben det samme gjelder her.. Disse produktene er helt fantastiske enn disse masseproduserte produkter fra butikken som IKKE hjelper.. Bli med på ett møte eller spør om å være med på flere demoer bli kjent med produktene. helt super og de er verdt veldig mye spesielt når det kommer til anti ageing...Det er normalt å være skeptisk men ikke kommenter om du ikke har nok info om alt.. mange som

har satt seg inn i Nuskin som kanskje ikke har gjort det godt nok ved å innvolvere de som har mer info og som kan fortelle hva som blir spurt om..

Gleder meg til du ser dette innlegget om 1-2 år å innser at du var "en av de lettlurte tullingene".

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Disse produktene er helt fantastiske enn disse masseproduserte produkter fra butikken som IKKE hjelper.

Hold ann her, la oss droppe diskusjonen rundt pyramidespel og slikt.

 

 

Meiner du altså at dei naturlige produkta til Nuskin fungerer betre enn produkta med samme innhold frå butikker?

Er Nuskin produkta handlaga med kjærlikheit som gjer at dei fungerer betre enn fabrikkproduserte varer som andre butikker selger?

 

Og om Nuskin sine produkter er dei einaste som fungerer, kvifor kjøper ikkje store butikkjeder opp Nuskin varer som dei selg vidare? Dette hadde alle vært tjent med, Nuskin hadde fått solgt sine produkter i bulk utan å drive å mase på ein og ein person som kanskje vil kjøpe. Dei store butikkjedene hadde auka prisen litt for å få profitt på produkta, og kundane hadde fått tak i produkter som fungerer.

 

Om ein skal tjene penger på eit fantastisk produkt så må ein gjere det tilgjengelig for kundane, kvifor kan ingen skikkelige butikker selge produkta dersom produkta er så bra?

Lenke til kommentar

Produktene er nok på lik linje med det meste andre på markedet. Verken dårligere eller bedre.

 

Butikksalg vs nettverkssalg er vel et bevisst valg. I mange tilfeller tror jeg selskapene selger mer via nettverk enn butikk da det skapes mye snakk rundt produktene.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...