Gå til innhold

Eliteseriekafeen - Generell diskusjon om og rundt Eliteserien


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ønsker vanligvis suksess velkommen for norske lag i Europacup, men Rosenborg er unntaket når det gjelder CL. Og der er jeg neppe alene. RBK med CL millioner blir igjen døden for norsk fotball når det gjelder spenning i toppen. Tror faktisk det bare er VG som trodde at hele Norge holdt med RBK i kveld. De skriver utrolig nok at nordmenn flest nok fortvilte over Rosenborgs exit. Helt snålt å lese. Som om supportere av andre TL klubber håper på at Rosenborg får et enda større økonomisk forsprang, igjen.

 

Ser jo også at Riise rett og slett blir hetset for å holde med eksklubben fremfor RBK. Sistnevnte klubb har han altså ikke noe forhold til, annet enn som motstander. Rart land ass.

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Dagens tap overrasket meg ikke, for å si det slik. På en måte er det meget tilfredsstillende, på en annen måte er det litt trist. Mest tilfredsstillende.

 

Rosenborg har blitt hauset voldsomt opp, men det de hr prestert over to oppgjør mot Norrköping og mektige Apoel fra Kypros forteller meg at de ikke lenger hører hjemme i Champions League. Men det gjør heller ingen andre norske lag.

 

Kommentaren til Emils om Adam Larsen er det nest-dummeste jeg har lest på hele Internett i dag. Det er lov å være skuffet, men ikke engang Manuel Neuer kunne fått Rosenborg til CL i år ?

Lenke til kommentar

Ikke bare skadefryd, men det er jo bra for norsk fotball, for alle som ikke holder med Rosenborg vel og merke. Ligaen trenger ikke et flaggskip om det betyr at lederlaget blir enda mer suverent. At trønderen Roar Stokke mener det er nå en ting, men at andre såkalte eksperter gjør det også er for meg utrolig. Greit nok at alle tjener på bedre ranking i Europa, men ingen ønsker tilbake til 13 på rad, bortsett fra de som holder med RBK.

 

Selv om det har vært kjedelig i toppen i flere sesonger nå så har det i hvert fall vært flere vinnere av TL de siste årene. Det mener jeg er positivt og jeg håper det fortsetter.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...