Gå til innhold

CL: FC Basel - Manchester United

IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Park, Giggs, Young(den formen han er i nå)og Evans har ingenting på et vinnerlag å gjøre.

Young er god på sitt beste, mens Park,Evans kan bli solgt i Januar etter min mening.

Skrevet

Skulle likt å sett statistikken vår på cornerere...

Dødballer generelt... Det er traurige greier, altså.

Jeg vet at vi har skader over hele fjøla nå, men det går ikke an å bare skylde på skader. Det må en inngripen til, og jo fortere SAF og Glazer-pakket forstår det, jo bedre. Vi taper mer penger på å spille denne drittfotballen enn vi gjør på å hente inn en kvalitetsspiller som kan styrke midtbanen.

Skrevet

Xherdan Shaqiri ser ut som en veldig spennende spiller. Veldig hurtig, god teknikk og virker smart. Med sine 170cm har han i allefall høyden til å passe inn i Barcelona. Kanskje en spiller som hadde gjort seg i et United-lag?

Selv om jeg ikke er Manchester United-fan virker det absolutt som at ting må gjøres sommeren 2012. Renske opp skikkelig i stallen og selge spillere som f.eks Evans. Ser heller ikke poenget i at Berbatov og Diouf er der. Ut med daukjøttet og inn med kvalitet. Ferguson angrer muligens på at han ikke strakk seg enda lengre for å hente Sneijder. Kunne kanskje vært en mulighet i januar da Inter ligger langt nede i Serie-A og snart utenfor CL-rekkevidde.

Skuffelse for United. Manchester United - Manchester City i EL-finalen! :)

Skrevet (endret)

De derre Lyon gjør det OK ser jeg. Klarer noe vi ikke klarer.

Hver gang jeg hører "PLING" på Viasat4 tenker jeg automatisk Lyon nå :p

EDIT: Basel skal ha for jævlig bra spill vertfall, noe upusset er det men alle spillerene gir 110% i motsetning til et annet lag. :roll:

Endret av haddis
Skrevet

Da sier jeg takk for meg. Makan til møkkafotball er det lenge siden jeg har sett. I det siste har jeg kjeda meg så sinnsykt under united kamper at jeg ofte har slått over på andre kamper. Om det ikke blir store endringer i enten taktikk, eller at SAF slutter å sette inn på spillere som såvidt hadde overlevd i tippeligaen, da er det ikke mye å se på, og blir heller ingen trofeer i år. Det trodde jeg forsåvidt ikke før sommeren heller.

Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...