Gå til innhold

CL: FC Basel - Manchester United


IcedInsanity

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Haha, vi er altså i ferd med å ryke ut i gruppe med Benfica (et ok lag) Basel og Otelul potetgull. Og for en fotball vi har bydd på da, herreminhatt, frem med kuleramma for her kommer fotballen alle vil se! Da spiller det lite rolle at vi har utur i dag, for vi har ikke fortjent bedre.

 

haha :!:

 

Men Nani har vært god, jeg tror united skal klare dette. Vil tro de får hørt det i garderoben for øyeblikket..

Lenke til kommentar

United havner i tidenes letteste CL-gruppe, også gjør de den utrolige prestasjonen ved å ryke ut! Det er flaut. City går videre etter å ha rundspilt Bayern, mens United taper mot et ukjent lag ved navn Basel fra Belgia. Klasseforskjeller mellom rivalene nå. City er det nye laget i Manchester, definitivt. Anser ikke United som topp 10 engang i Europa.

 

Forstår heller ikke hvorfor De Gea får stå kamp etter kamp og gå ustraffet for sine tabber, Lindegaard ville garantert ikke gjort den tabben der. Har aldri sett Lindegaard gjøre en ordentlig tabbe før, han er rett og slett en bedre keeper og det er skandale at han ikke får stå. Nå ser vi konsekvensen av å la en liten pinglete spanjol stå i mål.

Rooney lider av samme syndromet som i fjor. Måltørke. Helt ufattelig elendig, bommer på åpent mål til og med, feilpasninger, balltap, jeg har ikke ord. Og så får han allikavel spille hver kamp, bare fordi han er Rooney. Hadde Berbatov spilt så elendig ville han blitt plassert på benken i månedsvis.

Som jeg også har sagt mange ganger, Ashley Young er en flopp. Var meget skeptisk til kjøpet av han i sommer, og nå ser en kanskje hvorfor. Sneijder hadde vært et mye bedre kjøp.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

United havner i tidenes letteste CL-gruppe, også gjør de den utrolige prestasjonen ved å ryke ut! Det er flaut. City går videre etter å ha rundspilt Bayern, mens United taper mot et ukjent lag ved navn Basel fra Belgia. Klasseforskjeller mellom rivalene nå. City er det nye laget i Manchester, definitivt. Anser ikke United som topp 10 engang i Europa.

 

Forstår heller ikke hvorfor De Gea får stå kamp etter kamp og gå ustraffet for sine tabber, Lindegaard ville garantert ikke gjort den tabben der. Har aldri sett Lindegaard gjøre en ordentlig tabbe før, han er rett og slett en bedre keeper og det er skandale at han ikke får stå. Nå ser vi konsekvensen av å la en liten pinglete spanjol stå i mål.

Rooney lider av samme syndromet som i fjor. Måltørke. Helt ufattelig elendig, bommer på åpent mål til og med, feilpasninger, balltap, jeg har ikke ord. Og så får han allikavel spille hver kamp, bare fordi han er Rooney. Hadde Berbatov spilt så elendig ville han blitt plassert på benken i månedsvis.

Som jeg også har sagt mange ganger, Ashley Young er en flopp. Var meget skeptisk til kjøpet av han i sommer, og nå ser en kanskje hvorfor. Sneijder hadde vært et mye bedre kjøp.

 

Driter deg ut allerede fra første setning.

Lenke til kommentar

Den skaden til Vidic er en av de skadene som virkelig er vonde å se på. Med eller uten Vidic, så bør det her bli seier. Men spiller Benfica idag?

Tabbe av Ferguson å sette inn på elendige Evans. Hvorfor ikke sette inn på Fletcher og flytte Jones ned? Skandale. Han kommer garantert til å miste hodet akkurat som mot City.

 

United havner i tidenes letteste CL-gruppe, også gjør de den utrolige prestasjonen ved å ryke ut! Det er flaut. City går videre etter å ha rundspilt Bayern, mens United taper mot et ukjent lag ved navn Basel fra Belgia. Klasseforskjeller mellom rivalene nå. City er det nye laget i Manchester, definitivt. Anser ikke United som topp 10 engang i Europa.

 

Forstår heller ikke hvorfor De Gea får stå kamp etter kamp og gå ustraffet for sine tabber, Lindegaard ville garantert ikke gjort den tabben der. Har aldri sett Lindegaard gjøre en ordentlig tabbe før, han er rett og slett en bedre keeper og det er skandale at han ikke får stå. Nå ser vi konsekvensen av å la en liten pinglete spanjol stå i mål.

Rooney lider av samme syndromet som i fjor. Måltørke. Helt ufattelig elendig, bommer på åpent mål til og med, feilpasninger, balltap, jeg har ikke ord. Og så får han allikavel spille hver kamp, bare fordi han er Rooney. Hadde Berbatov spilt så elendig ville han blitt plassert på benken i månedsvis.

Som jeg også har sagt mange ganger, Ashley Young er en flopp. Var meget skeptisk til kjøpet av han i sommer, og nå ser en kanskje hvorfor. Sneijder hadde vært et mye bedre kjøp.

 

Driter deg ut allerede fra første setning.

 

Jeg ser ingen mulighet for United seier her, spesielt ikke nå som Vidic er ute og Evans stepper inn. Om du virkelig insisterer på seier og ikke klarer å godta nederlaget kan vi godt inngå et veddemål.

Endret av Simenrf
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...