Gå til innhold

Den store Black Friday 2011-tråden. Tips her!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Noen som kan hjelpe meg med å finne en intel core i5 2500 prosessor? :)

 

Edit: Black Friday salg så klart ;)

Tviler på det kommer noe tilbud på denne prosessoren. Er vel den som er mest populær i dagens marked og nettbutikkene har sannsynligvis lave marginer på den allerede. Litt samme greia som at det aldri er tilbud på melk.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller legger butikkene ut nesten bare slike varer de selger lite eller ingenting av?

 

Jeg har ikke noe imot at de legger ut alt ifra vifteovner til batterier, til mikro bølge ovner, men hvor blir det av de tingene folk på f.eks komplett, netshop og mpx faktisk er det for å kjøpe, hardware til PC?

Det er usedvanlig dårlig utvalg og relativt dårlige avslag, syns nå jeg da, men det kan jo være min griskhet som vil ha det billigere, selv om 500kr avslag er nokså bra.

Men utvalget er ekstremt dårlig syns jeg, det virker som de bare pøser ut ting de ellers aldri selger noe av eller selger lite av.

Lenke til kommentar

Er det bare meg, eller legger butikkene ut nesten bare slike varer de selger lite eller ingenting av?

 

Jeg har ikke noe imot at de legger ut alt ifra vifteovner til batterier, til mikro bølge ovner, men hvor blir det av de tingene folk på f.eks komplett, netshop og mpx faktisk er det for å kjøpe, hardware til PC?

Det er usedvanlig dårlig utvalg og relativt dårlige avslag, syns nå jeg da, men det kan jo være min griskhet som vil ha det billigere, selv om 500kr avslag er nokså bra.

Men utvalget er ekstremt dårlig syns jeg, det virker som de bare pøser ut ting de ellers aldri selger noe av eller selger lite av.

 

Er som regel ganske shitty tilbud ja! :p

 

Det beste jeg har sett hittil er Beats By Dre Solo til 1300kr (Komplett), Silver Power 750W PSU til 550kr (Komplett), Silver Power 500W PSU til 99kr (MPX), 8GB Corsair RAM til 199kr (MPX) og CM Storm Scout til 399kr (MPX).

Lenke til kommentar

Shitty tilbud er nesten å være litt for mild, hadde enda tilbudet bare vært dårlig, men de har tilbud på ting som folk flest ikke bryr som om eller like greit popper innom elkjøp på veien hjem for å ta med seg, ala mikro bølgeovn og vifteovner, hva angår tv, video kamera og hjemme kino er nå greit nok.

Synd de har begynt med alt anna ræl.

 

Dette er vel også greie saker?

De har også 32GB versjonen på tilbud, se helt nederst på black friday tilbuds veggen eller hva man skal kalle det.

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=650394

 

http://www.komplett.no/k/ki.aspx?sku=603222

 

 

Hadde det ikke vært for at jeg er i besittelse av en 32GB minnepinne så hadde den pinnen der vært snacks.

Ser ikke ut som dustinhome har noe black friday, bare noe juletildbuds ting.

Endret av meg0709
Lenke til kommentar

2x Cooler Master Elite 430 Midi Tower Black

2x Silver Power SP-SS500 500W PSU

 

Til 99kr stykk... skulle nesten tro de hadde glemt å sette inn noen tall i de prisene.

 

Nå var det bare å finne "innmat".

 

Geez! PSU hvor?

Til en slik pris kunne jeg gjerne hatt behov for en ny en til server.

 

-Stigma

Lenke til kommentar

Apple er grådig med tilbud! Jeg hakke ventet 364 dager for å få spart 300kr! (ipad 2)... Jeg kunne pantet flasker for de rabattene! Og spar 100kr på en ipod touch.. Spar meg Apple!

 

I grunnen som forventet. Apple har aldri hatt kjempegode tilbud. 10% er da ikke så gale hvis man først skal kjøpe iPad2 nå. Men ikke like bra tilbud som Lefdal hadde for et par uker siden (2990,-).

 

AVShop kjører black friday.

Lenke til kommentar

WOW! Jeg sparer 152 kroner hvis jeg kjøper en iPOD Touch!!!

 

Eller la meg sitere Studenttorget: "Supertilbud hos Apple, kun i dag" ...

Eller Apple selv: "Dagen du har ventet på i 364 dager" ...

 

For å si det slik; dersom DETTE er hva man har ventet på i 364 dager, er det jammen ikke mange gleder man har i livet... Vente i 364 dager for å få 5-10% rabatt på noen utvalgte Apple-produkter?!? Og det fra et selskap som netto tjener 20-30 kroner for hver hundrelapp du legger igjen hos de. Ekstremt skuffende av Apple. Eller, det er vel strengt tatt ikke mer enn man kan forvente fra den kanten.

Lenke til kommentar

For å si det slik; dersom DETTE er hva man har ventet på i 364 dager, er det jammen ikke mange gleder man har i livet... Vente i 364 dager for å få 5-10% rabatt på noen utvalgte Apple-produkter?!? Og det fra et selskap som netto tjener 20-30 kroner for hver hundrelapp du legger igjen hos de. Ekstremt skuffende av Apple. Eller, det er vel strengt tatt ikke mer enn man kan forvente fra den kanten.

 

Hvis du blir så ekstremt skuffet av dette, så kan ikke du heller ha mange gleder i livet...

 

Jeg skjønner ikke hvorfor dere forventet store rabatter fra Apple?

For min del hadde jeg blitt fryktelig overrasket hvis det hadde skjedd. Tidligere har jeg sett flere nettbutikker som kjører store rabatter som har satt prisene opp et par dager i forveien, for deretter å gi en heftig rabatt. Litt misvisende og faktisk heller ikke store rabatten i forhold til normalpris.

Endret av Itspersonal
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...