-Léon- Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Dette må vel være USA i et nøtteskall. Å kalle en pizza for en grønnsak høres ut som et forslag en 3åring kan komme med. Men at kongressen i USA mener at det er en grønnsak er vel litt forstyrrende. Selv synes jeg ikke at pizza og den slagt 'junkfood' hører hjemme i en skolekantine. Kilde
L4r5 Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Pizza er selvsagt ikke en grønnsak. Man trenger ikke være en rocket surgeon for å skjønne det. Men å "forby" pizza fra skolene blir feil synes jeg. Det må være lov å servere dette en gang i blandt. En fredag i måneden f.eks. Ungene må få lov til å kose seg litt også. Men som hverdagsmat hører det ikke hjemme.
-Léon- Skrevet 18. november 2011 Forfatter Skrevet 18. november 2011 Når jeg sa at det ikke hører hjemme på en skole, så mente jeg til daglig måltid. Så jeg er enig med det du sier at én dag i uken, hadde vært ok.
Jason P. C. Skrevet 18. november 2011 Skrevet 18. november 2011 Jeg gleder meg til vi kan gro vår egen pizza i hagen. 3
Bonna86 Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Nei, det er selvsagt ikke en grønnsak. Og jeg er enig, pizza en gang i blant er ikke så farlig, men problemet her er jo at det blir servert om ikke hver dag, så ihvertfall flere ganger i uken. Hvis også alternativene ikke er noe særlig å skryte av så er det klart det blir et problem.
Dr. Brodsky Skrevet 19. november 2011 Skrevet 19. november 2011 Ikke en grønnsak?!! Tenke jeg skulle ha pizza i salaten til tacoen i kveld. 1
SirUstinov Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 I forhold til alle de andre fettbombene amerikanerne truer i seg, kan vel kanskje pizza karaktriseres som en grønnsak rent kalorimessig.
Gjest medlem-1432 Skrevet 20. november 2011 Skrevet 20. november 2011 Nei. Men man kan jo ha masse grønnsaker på en pizza. Da blir den ganske sunn også.
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå