Gå til innhold

Få tidlig tilgang på Star Wars: The Old Republic (PC)

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Jeg fikk allerede en E-post fra Bioware som sier jeg er blitt valgt til å teste betaen. Aner ikke helt når eller noe, men jeg tror det sto mer info kommer. Litt skeptisk til spillet, for å være ærlig, men jeg kommer iallefall til å gi det en sjanse. Det virker episk skjønner'u! :-)

Skrevet

Morsomt, jeg så SWToR sin offisielle side om dette hvor de henviser til diverse spill-sider som Gamer.no for å få tak i beta-invitasjoner. Det morsomme er at Gamer.no ikke er på listen.

• Liker 1
Skrevet

Gleder meg skikkelig til å få testet dette ut, har vært på skepsisen en stund nå. Så forhåpentligvis kan dette hjelpe med kjøpavgjørelsen.

Klar for beta!

Skrevet

Når jeg trykker på linken i mailen kommer jeg bare til en side som sier "PAGE NOT FOUND" :/

Registrer deg på siden (hvis du ikke har allerede), gå til "my account" velg "Code Redemption" i menyen til høyre, trykk på "enter a code" knappen, skriv inn koden du fikk på mail (når jeg registrerte så stod det at det gjaldt for "message not found" men etter fullføring så står det i "kode historikken":

Below is a list of valid Star Wars: The Old Republic codes that have been redeemed under this account.

11.17.2011 BETA Testing Code (Event 1)

and bob's your uncle

Skrevet

Hvor stor er klienten? Og går det kjapt å laste ned?

Ligger en torrent på piratebay, den er på 27GB, men ble lastet opp 04/09. Så det er kanskje ikke den riktige? Tenkte å få startet nedlasting mens jeg venter på koden..

Skrevet

Sitat fra mailen fra gamer.no:

"Selve spilltestingen starter sent november eller tidlig desember. Invitasjon med

instrukser for nedlasting og bruk blir sendt til alle deltakere 7-10 dager før

testingen. Når testen starter vil den vare i omtrent fire dager, og det er mulig

noen spillere får mer spilletid enn andre."

Gjest Slettet-jNQ6xG
Skrevet

Så fint at jeg fylte 18 år for 5 dager siden da. :)

Skrevet

Har selv spilt betaen en liten ukes tid nå, men med BF3 og Skyrim også nyinstallert er det vanskelig å bare spille Beta :)

Har en lvl 9 Miraluka, Jedi Conslar :)

Har så langt ikke tatt meg tid til å spille i party med andre, men innholdet og soloquestene virker utrolig bra. Blir garantert kjøpt som en julegave til meg selv.

Skrevet

Hvor stor er klienten? Og går det kjapt å laste ned?Ligger en torrent på piratebay, den er på 27GB, men ble lastet opp 04/09. Så det er kanskje ikke den riktige? Tenkte å få startet nedlasting mens jeg venter på koden..

Klienten er rett i underkant av 20GB :)

Skrevet

Når jeg trykker på linken i mailen kommer jeg bare til en side som sier "PAGE NOT FOUND" :/

Fått et par tilbakemeldinger på dette, men lenken fungerer fint her. Kan være en hickup hos Bioware på et tidspunkt.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...