Gå til innhold

Bytter MW3 mot BF3, bare timer gammelt...


Anbefalte innlegg

Idiotisk tråd spør du meg.

Uansett slutt å sammenligne BF3 og COD, er ikke noe poeng. Spill det du liker.

Jeg synes begge spillene har bra og dårligere sider.

 

Kort sammendrag hva JEG synes

 

BF3:

+Drit artig på kompis Lan

+Fantastisk grafikk og gameplay

+Åpent

+Kjøretøy

-Må bruke nettleser for å starte spillet

-Orgin (Jeg foretrekker og ha alle spillene på Steam)

 

Modern Warfare 3:

+Singelplayer er fantastisk

+Bra grafikk og fantastisk gameplay

+Coop er bare helt rått

+Full Steam support!

+Steam

+Ingame server browser

+Lage egen server

-Litt for små baner i multiplayer, kanskje fordi jeg har spilt BF3 og overgangen ble litt brutal

  • Liker 1
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Tror jeg hadde tatt pengene laugh.gif bf3 er årets skuffelse

Hvorfor kjøpe et spill som kom ut i 2009? for full pris og greier?

 

Ja du har helt rett...hva er det alle disse millioner med kundene tenker med? Tror ikke dem skjønner at singleplayer og multiplayer selv om det blir anmeldt til å være noe av det beste faktisk er møkk. For det sitter jo tross alt en ganske stor gjeng spill nerder der ute som ikke liker spillet! Så da må det vel være slik da...

 

Eller....er det bare slik at det er en gruppe "hardcore" spill nerder som ikke reflekterer den normale gameren der ute som bare er jævla sære? Hm.....vanskelig spørsmål altså.

ja, det er vell det.

Lenke til kommentar

Idiotisk tråd spør du meg.

Uansett slutt å sammenligne BF3 og COD, er ikke noe poeng. Spill det du liker.

Jeg synes begge spillene har bra og dårligere sider.

 

Kort sammendrag hva JEG synes

 

BF3:

+Drit artig på kompis Lan

+Fantastisk grafikk og gameplay

+Åpent

+Kjøretøy

-Må bruke nettleser for å starte spillet

-Orgin (Jeg foretrekker og ha alle spillene på Steam)

 

Modern Warfare 3:

+Singelplayer er fantastisk

+Bra grafikk og fantastisk gameplay

+Coop er bare helt rått

+Full Steam support!

+Steam

+Ingame server browser

+Lage egen server

-Litt for små baner i multiplayer, kanskje fordi jeg har spilt BF3 og overgangen ble litt brutal

 

Helt enig. Ingen vits å sammenligne de to. Greit, det handler om skytevåpen, krig, men der stopper likheten. To forskjellige typer spill egentlig.

 

Moden Warfare gjør sine ting fantastisk (merk jeg skriver ikke tall bak fordi de er klin like alle sammen, 1, 2, black ops og nr 3.) og BF3 gjør sine ting fantastisk også. Det går ann å like begge. Og hadde dette vært mitt første MW spill så ville jeg stilt de likt. Personlig har det blitt for mye MW på meg, lei oppskriften, og da heller jeg mot BF3. Det gjør ikke MW3 til noe dårlig spill.

 

Lurer på en annen ting. Jeg har blokkert innlegg fra Samco. Men er det noen måte å slippe å se innleggene hans når andre quoter han?

Lenke til kommentar

Helt enig. Ingen vits å sammenligne de to. Greit, det handler om skytevåpen, krig, men der stopper likheten. To forskjellige typer spill egentlig.

 

Moden Warfare gjør sine ting fantastisk (merk jeg skriver ikke tall bak fordi de er klin like alle sammen, 1, 2, black ops og nr 3.) og BF3 gjør sine ting fantastisk også. Det går ann å like begge. Og hadde dette vært mitt første MW spill så ville jeg stilt de likt. Personlig har det blitt for mye MW på meg, lei oppskriften, og da heller jeg mot BF3. Det gjør ikke MW3 til noe dårlig spill.

 

Lurer på en annen ting. Jeg har blokkert innlegg fra Samco. Men er det noen måte å slippe å se innleggene hans når andre quoter han?

 

Spar bryet... er bare tull der og

Lenke til kommentar

Tror jeg hadde tatt pengene laugh.gif bf3 er årets skuffelse

Hvorfor kjøpe et spill som kom ut i 2009? for full pris og greier?

 

Ja du har helt rett...hva er det alle disse millioner med kundene tenker med? Tror ikke dem skjønner at singleplayer og multiplayer selv om det blir anmeldt til å være noe av det beste faktisk er møkk. For det sitter jo tross alt en ganske stor gjeng spill nerder der ute som ikke liker spillet! Så da må det vel være slik da...

 

Eller....er det bare slik at det er en gruppe "hardcore" spill nerder som ikke reflekterer den normale gameren der ute som bare er jævla sære? Hm.....vanskelig spørsmål altså.

Spillet fikk terningkast 3 så ikke mye å skryte av... Sett flere ideoer og er ikke inponert. Dårlig grafikk er det også. Er som om det er ett grått slør over skjermen på mamgw baner. Hva med litt faeger activision!

 

Samco er bw bare et troll, ignore him!

Endret av Christoffero89
Lenke til kommentar

fikk et gratis kopi av bf3 med den nye mwf3 360n min i dag :thumbup: sier litt kor elending bf3 er når de nå gir dem nå bort ..

 

synd å se ps3 spillere lett imponert over en poor shooter :!: litt desperasjon med mangel på fps på platformen :hmm:

Nå tror jeg du lille troll skal legge deg før du snakker så idiotisk.

Du får bf3 billig, fordi du kjøpte en maskin til 2k pluss, er ikke så forbanna overraskende.

Først sier du 100 kr(som er riktig) og nå sier du gratis.

Er tydeligvis hvorfor du henger her på forumet..

Lenke til kommentar

Har spilt BF3 i 15-20 timer online og MW3 i 3 timer online og 3 timer survival. Selv liker jeg begge spill veldig godt. COD er mer av et "slappe av spill", det krever lite av deg, ingen taktikker og dessuten spiller jeg det ofte alene.

 

BF3, derimot er gøyest om man spiller 4 venner sammen i ett squad og legger opp taktikker. Dette krever mer av deg som spiller, men jeg vil også si det gir mer om det spilles riktig.

 

Bottom line er at begge spill er bra på forskjellige måter. MW3 er på sett og vis likt som MW2, men med noen forbedringer (Jeg likte de fleste banene mye bedre, og våpenlydene har fått en total overhaling).

 

BF3 er mer av en blanding av BF:BC 2 og BF2 om du spør meg (Uten at jeg har spilt mer enn 5 timer online BF2, da)

Lenke til kommentar

Do not feed the Troll ! A moderator will soon do the spanking , patience!



Anbefaler også brukerne å ikke forvandle dette til en tråd om hva som er best av disse to spillene, det kan faktisk føre til at Mod vil ha enda mer jobb å gjøre når han / hun står opp i morgen tidlig og gjett hvem som får svi hvis han/hun har stått opp på feil fot... ^_^ he he...

Edit : Ugh, lite caffein igjen kjenner jeg : No comments på moderering, om noe, send eller rapporter! Thx! Endret av Malvado
  • Liker 3
Lenke til kommentar

fikk et gratis kopi av bf3 med den nye mwf3 360n min i dag :thumbup: sier litt kor elending bf3 er når de nå gir dem nå bort ..

 

synd å se ps3 spillere lett imponert over en poor shooter :!: litt desperasjon med mangel på fps på platformen :hmm:

hvis jeg ikke tar feil, så har Ps3 flere "Shooters" en 360 plattformen. skal kanskje ikke så mye til. med tanke på kraften man kan presse ut av Ps3 ;)

 

men on Topic, blir man vandt til BF sitt system så kan ingenting måle seg med det.

Endret av Dore123m
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...