Jason P. C. Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Ser dere fortsatt på? Går litt treigt synes jeg, første sesong var fantastisk hele veien Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Følger fortsatt med. Syns denne episoden var bedre enn forrige, men har totalt litt delte meninger om denne sesongen. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Og jeg er litt forvirret, hvem lurer hvem av Brody og Carrie? Begge vil ha informasjon fra den andre? Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 19. november 2012 Rapporter Del Skrevet 19. november 2012 Brody må samarbeide med CIA, ellers låser de han inne. Så han sier til Abu Nazeer-gjengen at han er close med Carrie for å prøve å få ut informasjon, mens Brody prøver å få informasjon fra dem for å gi til CIA. Så han er en dobbelagent. Lenke til kommentar
Peppep Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Eller trippelagent, ettersom vi mangler mye av dialogen fra bilen f.eks.? Jeg synes det går veeel tregt nå, hvor mye har egentlig skjedd de siste tre-fire episodene, utenom at Brody har innrømmet sine synder til CIA? Greit nok at det er mer realistisk enn 24-tempoet, men det må da finnes en mellomting. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 20. november 2012 Rapporter Del Skrevet 20. november 2012 Ganske ening med dere! I begynnelsen gikk det utrolig kjapt og nå går det ganske skate. En mellomting hadde vært fint! Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Syns det hele flyter ganske fint jeg, begynner hvertfall å ta seg opp nå. Helt klart en av de bedre seriene jeg har sett på lenge. Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Hva i all verden var det greiene på slutten der? Sjåføren og han i andre enden er vel også i CIA? Lenke til kommentar
Nitrius Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Tenker du på når Brody satt seg inn i bilen som Quinn kjørte? Lenke til kommentar
Jason P. C. Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Ja. Leser på imdb forumet nå, står litt der Lenke til kommentar
Gyr0 Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Yess, bra episode. Endelig litt fart ! Lenke til kommentar
slipten Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Quinn jobber vist for en avdeling av CIA som bedriver hemmelige operasjoner, noe Saul nevnte. Det er godt mulig de har en egen agenda hvor Brody dø er del av en større plan de jobber med, eller de dreper terrorister etterhvert som de ikke er til nytte lenger. Lenke til kommentar
Lakrisbåt Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 Forventet dem virkelig å finne Nazir i den bilen? Lenke til kommentar
gard. Skrevet 26. november 2012 Rapporter Del Skrevet 26. november 2012 ^ Reagerte på det samme. Bortsett fra det var det en ganske så grei episode, noen hakk bedre enn de siste. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Han CIA-sjefen irriterer meg. Å drite i avtalen med Brody å drepe han når de selv har fått det de vil ha. Kan ikke helt skjønne hvordan Quinn skulle komme seg unna etter å ha drept Brody i bilen, CIA har jo (bør ha) rutiner på hvem som er sjåfører, spesielt når det har med en kommende VP-kandidat. Litt enkel måte å drepe han på, som for meg burde vært mistenksom for resten av teamet. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 29. november 2012 Rapporter Del Skrevet 29. november 2012 Eh, det er CIA-sjefen som har ansatt Quinn. Lenke til kommentar
Teipball Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 Ja, vet det. Poenget mitt er hvordan skulle CIA, med CIA-sjefen forklart at Brody ble drept når det var med Quinn i bilen? Jeg går utifra at de ville lagt ansvaret over på noen andre, uansett om hva han har gjort ville det skapt et stort oppstyr om CIA hadde drept en krigshelt. (Som tross alt er hva befolkningen kjenner Brody som) Og da ville de hatt et problem siden det var Quinn i bilen, som er en av deres egne. Og om de på papiret lot en annen være sjåfør, skulle de drept han og lagt ansvaret over på? Ingen big deal, men jeg synes det var en liten brist i storyen på akkurat det punktet. Føler at scenen egentlig bare var der for at man skulle få en "wow, Quinn skulle drepe Brody"-avsløring. For meg hadde det vært bedre om Quinn hadde sittet på et tak med en sniper eller ligende. Lenke til kommentar
lur4d Skrevet 30. november 2012 Rapporter Del Skrevet 30. november 2012 I det tilfelle kunne jo bare CIA avslørt at Brody var "turned" av Abu Nazir, og da hadde jo CIA blitt hyllet av folket. Lenke til kommentar
tc47 Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 For en syk episode. Homeland is finally fuckin' back. Lenke til kommentar
aleksanderro Skrevet 3. desember 2012 Rapporter Del Skrevet 3. desember 2012 Ja, dette var en ganske spennende episode ja! Men jeg forstår ikke helt hvordan den maskinen kunne stoppe hjerte til visepresidenten, noen som kan forklare? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå