Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Skummelt mange ''randoms''(brukere jeg aldri har sett før) i år.

 

Takker for fordommene. Tenker jeg er en av de du aldri har sett før, iallefall ikke med dette brukernavnet, og dermed faller under kategorien scammer :ph34r:

 

Uansett, det kunne ikke vært en ide å ta et påmeldingsgebyr? For eksempel 50,- per person. Dersom noen ikke får gave blir dette betalt fra denne potten, og det resterende doneres til en veledig greie de påmeldte blir enige om?

Lenke til kommentar

Dere får straks utdelt en mottaker. Har noen viktige ting å si før vi begynner:

 

1. Utdelingen ble gjort helt tilfeldig via random.org.

 

2. Hold infoen dere får på PM hemmelig. De fleste som er med på dette ønsker å holde seg anonyme. Hvordan hadde du følt det hvis noen ga ut privatinformasjon om deg?

 

3. Skift synligheten til skjult før du eventuelt besøker profilen til brukeren din.

 

4. IKKE fortell noen andre om din santa. For meningen med leken er å holde det hemmelig helt fram til jul. Ikke gi noen form for hint heller, det skal ikke så mye til før man har røpet ting. Hvis du blir spurt, ikke svar tilbake.

 

5. Har man spørsmål angående infoen man har fått på PM, ta og send en PM til meg. IKKE spør den du skal sende gave til, for da har du nemlig avslørt deg selv.

 

6. Sendingsfristen blir satt til 12. desember. To uker er mer enn nok tid til å kjøpe og sende en gave (selv om man bestiller fra nettet). Denne fristen blir også satt slik at alle får gavene sine før julaften.

 

7. Usikker på hva du skal kjøpe? Sjekk om brukeren har postet en ønskeliste i denne tråden. Tar ikke så lang tid å gå gjennom 9-10 sider, eventuelt kan man bruke søkefunksjonen i tråden.

 

8. Lykke til med innkjøp av gaver, og god jul. :xmas:

Lenke til kommentar

Stalltips for i år.

Når du får en bruker, ikke trykk på brukeren for å se hvem dette er/ hvilke poster han/hun har skrevet ol.

 

I fjor kunne man gå inn på hele lista og bare se siste besøkende på alle og det var 99% lik den lista som kom i januar.

 

Bare sett deg selv som skjult bruker først, problem solved :)

Lenke til kommentar
I fjor var det bare to stykker som ikke fikk. Ene hørte jeg aldri noe fra, den andre fikk tilsendt en veldig fin trøstepremie fra en bruker (Jason Something) som meldte seg frivillig
Var det kanskje året før?

Sendte blandt annet en prosjektor til quakecry waits for alice 19 februar pga han ikke fikk av en scammer.

 

Morsomt at det var akkurat han

Endret av WannabeLeet
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...