Gå til innhold

Secret Santa 2011 - Gi en julegave til en forumbruker!


Latias

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Prøvde meg på en kjapp ønskeliste jeg og! Kommer nok til å oppdatere og legge til mer.

 

Ønskeliste:

DVD-filmer: Sjekk gjerne ut profilen min på ICheckMovies for å se hva jeg har sett, om det er noe du tror jeg kommer til å like, men ikke har sett.

Musikk: Har så vidt startet med å bruke Last.fm mer aktivt, men der får du en relativt grei forklaring på hva jeg hører på.

Nerdete gadgets

T-skjorter (L)

Spotify Premium (selv om det er litt lite kreativt)

 

Sjekk gjerne ut cognomen.tumblr.com for inspirasjon.

 

Please don't:

Sjokolade

Godteri

Spill (Uansett konsoll. Jeg er for kresen.)

Lenke til kommentar

Dette kan bli morsomt :D

 

EDIT:

 

Får vell lage ønskeliste jeg og da :p

 

Ønskeliste:

Alt annet enn CD'er, DVD'er, spill, lesestoff, godteri (det betyr ikke at jeg sier nei til julebrus! :D) og heller ikke "erotiske leker". (Har familie i hus vet du :p)

 

Alt annet (spesielt data og nerde ting. Hadde vert kult med ett sånn USB-kjøleskap jeg så på teknikkmagasinet en gang, men usikker på pris) er flott :D

Endret av DividedByZer0
Lenke til kommentar

Ikke vært med før, men får vel joine i år :)

 

Min ønskeliste:

- Arduiono-stuff (hvis du har lekt med det vet du nok hva en arduino-nerd aldri får nok av)

- Nerdeting

- Morsomme t-skjorter (large)

- Micro-usb ledning, av en eller annen grunn har jeg INGEN :p Tror bilen min har spist de opp

- FM-sender som funker mer enn 10 min (teknikmagasinet sine funka dårlig)

-

 

Jeg-vil-ikke-ha-liste:

- Filmer

- Sex-leker (familie! :p )

Lenke til kommentar

Im in.

Ønskeliste

 

 

Minnepenn ( tom er trist, åpne den og legg inn snadder/"kultur"/julekort fra pcen)

Donaldblad

Linux/datablad

Våpenblad

Flyblad

Treningsblad

 

 

-----------------------------------------------------------------------------------------------

Endret av War
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å være med i år, men tenkte jeg skulle informere om at brukeren Quakecry enda ikke har gitt meg gaven for 2010. Det er en stund siden jeg har snakket med han nå, sist var vel i sommer, og da skulle pakken bli sendt snart.

 

Skriver på ingen måte det her for å være bitchy, men om han ønsker å være med burde det kanskje vurderes om man kan stole på at den han skal sende gave til faktisk får noe :)

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kommer ikke til å være med i år, men tenkte jeg skulle informere om at brukeren Quakecry enda ikke har gitt meg gaven for 2010. Det er en stund siden jeg har snakket med han nå, sist var vel i sommer, og da skulle pakken bli sendt snart.

 

Skriver på ingen måte det her for å være bitchy, men om han ønsker å være med burde det kanskje vurderes om man kan stole på at den han skal sende gave til faktisk får noe :)

 

Wow. Det hørtes jo ut som en ganske passende diskvalifikasjonsbegrunnelse.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Siden jeg er påmeldt får jeg vel komme med en "ønskeliste":

Bøker (helst engelsk), er den veldig kjent og innenfor fantasy har jeg nok lest det alt, så helst ikke der :)

Lego

Harry Potter-relaterte ting

Spill (brett, PS3 eller PC)

D&D relaterte, feks miniatyrer eller tiles.

Kiva.org-gavekort

Noe med fargen grønt

 

Så lenge det IKKE er godteri og jeg kan bruke det blir jeg veldig glad. :xmas:

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Det var mange som ikke gadd å sende i fjor.

Med ekstragaver til de som ikke fikk betalte jeg totalt 4000kr ifjor.

I fjor var det bare to stykker som ikke fikk. Ene hørte jeg aldri noe fra, den andre fikk tilsendt en veldig fin trøstepremie fra en bruker (Jason Something) som meldte seg frivillig.

Lenke til kommentar

Da er jeg også meldt på!

 

Edit: slenger på ønskeliske i samme post.

- Stor musematte til gaming

- Den nye cd'en til Evanescence, "Evanescence", og den litt eldre "the open door".

- Kattene får aldri nok leker

- Vinåpner. Samme helvete med gaffelen hver gang...

- Termokopp. Mønster er et pluss, jeg er halvt hippie.

- Alt av bøker egentlig, bare ikke krim.

- Filmer er ålreit, men ikke mainestreamsjangeren eller hva jeg skal si. Må være litt spesielle.

Endret av Anaio
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...