Gå til innhold

Diskusjon.no's Battlefield 3 Server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg synets TK er tåpelig og kun et irritasjonsmoment. Mine reflekser tar ikke hensyn til blått navn på de jeg dreper. Jeg ser ingen god grunn til å ha det på.

 

edit:

Greit å vite at team kill er på på forhånd. :p Jeg tror ikke jeg kan spille på denne serveren hvis det skal være på.

 

Står vel i post nr 2 at FF(friendly fire?) er på :)

 

Hadde ikke lest det før jeg gikk innpå serveren. Tror ikke det var noen måte å vite det utenom, ikke veldig tydelige hvertfall.

 

Teamkill er på for at vi skal unngå ting som clusterfuck og storming uten å tenke. FF vil kreve mer taktikk som er en av de store delene ved Battlefield 3.

 

Skal sørge for å legge til FF= ON i banneren jeg skal ordne til etterhvert.

 

Folk tenker ikke uansett. Ikke vert å spille med FF når du blir drept av teammates halvparten av gangene. Holder meg til tv2.

Lenke til kommentar

Får du sett logger for serveren Refsa? Får ikke kommer meg inn på annet enn tomme servere, får ikke svar fra kundeservice og klin umulig å finne ut hva som egentlig skjer...

 

Ah, spilte litt med deg i sta GoodOldGamer, nicket mitt er Nihth.

 

Logg for hva da? Lagrer bare chatten på maskina. Har ikke mulighet til å søke opp noen grunn her nå desverre.

 

Det var full action på serveren i dag. Tok seg opp i 20-21 tiden da serveren var stapp full hele tiden. Satse på at det blir like bra i morra.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Skjønner ingen ting jeg nå...

 

Jeg har brukt AKS-74u og har låst opp endel saker til det våpenet, joiner en server idag og nei...ingen AKS-74u å velge.

 

Så joiner jeg Diskusjon sin server og der er våpenet mitt med alle unlocks jeg har fått...hva i granskauen liksom?

 

Du kan bare velge AKS-74u om du er russer ;) Unlocks passer bare til den typen våpen, slik at hvis du unlocker ting til M4A1 kan det brukes til M4.

Lenke til kommentar

Skjønner ingen ting jeg nå...

 

Jeg har brukt AKS-74u og har låst opp endel saker til det våpenet, joiner en server idag og nei...ingen AKS-74u å velge.

 

Så joiner jeg Diskusjon sin server og der er våpenet mitt med alle unlocks jeg har fått...hva i granskauen liksom?

 

Du kan bare velge AKS-74u om du er russer ;) Unlocks passer bare til den typen våpen, slik at hvis du unlocker ting til M4A1 kan det brukes til M4.

Det tror jeg er feil. Selv om det er samme type våpen har de ikke nødvendigvis samme unlocks.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...