Gå til innhold

Diskusjon.no's Battlefield 3 Server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har tatt ned serveren en stund nå. Skal høre med multigamer hva som har skjedd i det siste med forskjellige ting. Har hvert noe ustabilitet og folk har hatt problemer med lagg, etc. I tillegg hang hele greia med hvor mange folk som trengtest på serveren seg. Jeg gidder ikke bry med om de som statpadda, selv om jeg har full oversikt over alle som gjorde det. Det er ikke mitt problem at folk ikke kan spille ærlig...

 

Ellers regner jeg med at serveren er oppe i løpet av neste time og at den skal fungere som før. Håper vi får litt folk på serveren i helga og at vi får litt mer aktivitet i ukedagene.

 

Inntil videre vil jeg deaktivere Procon Frostbite og se om det er det som skaper problemer. Skifter da over til et annet server admin software. Kontakter alle som er admin med informasjon.

 

Kommet ut ny server side oppdatering nå også. R-7 patchnotes kan jeg liste under:

 

"- Fix for rubber banding

- TDM/SQDM spawn point fix

- 2 crash fixes in end of round

- Fix for connection problem when joining password protected servers

- Removed ‘vars.allUnlocksUnlocked’. once ranked server settings are enforced, this may come back in some form.

 

Also server player queuing has been added"

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Da skal alt være fikset og serveren skal fungere som vanlig. Forhåpentligvis er lag og annet dritt borte. Var noen innstillinger som hadde låst seg totalt og tror det var noe fra admin software til server software som lagde en infinite loop. Har kuttet ut ProCon Frostbite inntil videre da jeg regner med det var det som skapte problemet.

 

Da håper jeg bare folk er for litt spilling i kveld/natt. Regner med vi klarer å fylle serveren innen 20:00 i kveld?

Lenke til kommentar

Er det mulig å reporte folk for baserape for å få de banna?? :realmad:

Skulle gjerne linka gamet, men av en eller annen grunn går det ikke.

 

Saken er at vi spiller først som defenders, det er ca 6vs6 og siden 4 av oss på defenders sammarbeida via skype så eide vi attackerne, men vi spawnrapa ikke ett sekund, kom vi for langt inn i spawnen trakk vi tilbake osv.

 

Men neste game hvor vi var attackers...

 

Først tar vi første del av Metro lett, så andre del, men på tredde delen blir vi spawnrapa som bare faen! To stykker i litt over lvl 45 drepte oss hele tiden, vi prøvde å si ifra, men de ga faen. Det er ikke snakk om at de tar oss når vi løper på objectivet, men de tar oss NYAKTIG i det vi spawner. :wallbash:

 

Vi blir spawnrapa en stund før vi klarer å pushe og ta begge objectivene på del 4, og der fortsetter spawnrapingen før vi igjen klarer å ta begge objectivene, og ja du gjetta rett, spawnrapingen fortsatte.

 

Det hele endte med at vi fikk arma begge objectivene, men vi gikk tom for tickets i det bomba telte ned.

 

Jeg, og 4-5 andre er nok veldig enige at noen av disse spillerene ikke burde få ha tilgang til serveren. Jeg mener da spessielt Helmrik og PortalNZ.

 

Har også noe footage fra gamet hvor man kan se chat osv.

 

Se leaderboardet for gamet: Det er ingen som får slike stats uten intensiv spawnrape.

post-138102-0-58460500-1320434891_thumb.jpg

 

Før dette var det utrolig morro på serveren, men dette crasha bare allt. For andre spilleres skyld så burde disse to bannes uten noen advarsel. :)

Endret av N1ko
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Vi har vel heller ikke hatt på noen admins i kveld som er beklagelig. Er enig i at noe av det verste som kan skje på en server er spawnraping og instakill når man spawner. Har blitt plaga av det selv og finnes ikke noe værre enn det. De blir sperret ute fra "Diskusjon.no" inntil de eventuelt kommer med en god forklaring til meg. Jeg vil ikke tollerere (kommer ikke på ordet jeg skal putte inn her... gah...) <det ordet jeg tenkte på> av ting man ikke skal gjøre. Dreping i spawn skal ikke skje før fienden camper der og det ikke er noen anen måte og drepe de på.

 

Bare et lite tips til senere. Jeg har ikke listet opp admins i førsteposten, men ta kontakt med Naitsy, Evenandreasjs, TePalis eller meg, MadRefsa, på Origin om dere har problemer. Vi kan ha muligheten til å komme på serveren og muligens sette en stopper fremtidige problemer som dette. Jeg er som oftest tilgjengelig fra alt mellom 08:00 og 02:00 om det skulle være noen problemer. Legg meg til i Origin, jeg vil garantert ikke legge merke til meldinger i Battlelog før det er gått for lang tid. De navnene jeg nevnte ovenfor er alle Origin navn.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...