Gå til innhold

Diskusjon.no's Battlefield 3 Server


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Da er serveren åpnet fra og med 28. Oktober 2011 14:45. Håper alle vil få en hyggelig stund på diskusjon.no's server til Battlefield 3. Har gått igjennom det meste av informasjon du trenger i førstepost.

 

Serveren kjører en blanding mellom CQ og Rush. Maplist vil endres og jeg setter opp ny poll hver uke eller hver andre uke. Får se hva folket sier om situasjonen etter en stund. maplist for denne perioden ligger i spoiler. Den vil oppdateres når kartrotation endres.

 

 

 

Grand Bazar - Conquest

Caspian Border - Conquest

Operation Metro - Rush

Teheran Highway - Conquest

Operation Firestorm - Conquest

Caspian Border - Rush

Seine Crossing - Conquest

Damavand Peak - Conquest

Teheran Highway - Rush

Kharg Island - Conquest

Seine Crossing - Rush

Noshahar Canals - Conquest

Damavand Peak - Rush

 

 

 

 

Settings for serveren er en medicore typ. Du kan se settings i spoiler under.

 

 

 

- 32 player

- FF ON

- Kill Cam OFF

- Minimap ON

- HUD ON

- Crosshair OFF

- 3D Spotting OFF

- Minimap Spotting ON

- NameTags ON

- 3P Cam ON

- Soldier Health = 60% av normal mode Health

- Spawne på alle i squaden ON

 

 

 

Setter opp et lite admin community for serveren også. Hittil har jeg to personer jeg vet er på listen. Putter listen i spoiler. HUSK! ikke send inn søknader i tråden. Les førstepost for mer informasjon.

 

 

 

Main Admin - Refsa

 

 

 

 

Endret av Refsa
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Ingen nyheter enda. Kommer tilbake med all informasjon om Teamspeak server, admins/mods, server informasjon og ellers det som trengs når jeg mottar koden for serveren senere i dag. Inntil da føler jeg ikke det er så mye mer å legge til. Til i kveld kan jo dere som har tenkt til å spille på serveren slenge inn en stemme i pollen. Pollen går ut på om vi skal ha Rush, Conquest eller begge deler på serveren. Tenker det er greit at dere er med på å bestemme slikt når det er vår server. Vil også legge ut polls hver uke/hver måned som inneholder om noe skal endres på serveren. Ellers er det bare å legge inn ett innlegg om det er noe du mener burde endres.

 

Kan ta opp en anen ting i samme innlegg her. Har tenkt til å samle så mange som mulig på Teamspeak og Diskusjon.no's BF3 server i kveld/natt. Har du tenkt til å være våken når spillet slipper, 01:00, så kom på TS i 12 tiden i natt og vi kan snakkes der. Håper på et stort oppmøte, noe som ville ha hver veldig artig. :thumbup:

 

Kan oppdatere med at jeg har opprettet en TS3 server med NPL lisens. Den har plass til 128 brukere.

Endret av Refsa
Lenke til kommentar

Motatt kode fra multigamer. Skal sette opp server når jeg er ferdig på skola(får se om det er noe viktig. Om ikke skipper jeg resten av dagen.). Hittil ser det ut som om vi havner på en CQ only server. Ihvertall de første ukene. Fyrer i gang et event i kveld om folk vil. Satser på at vi klarer å fylleopp serveren.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...