Gå til innhold

Hardware/Teknisk til Battlefield 3


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

BF3 er hittill en av de få spillene jeg aldri har hatt trøbbel med PB. (av de spill som tar i bruk PB da selvsagt)

 

:)

Heldig? Neh, har ikke hørt om noe problem fra min vennekrets, men tviler ikke på at det finnes de med problemer. Ser dog for meg at det kan være en ørliten del som kommer av brukerfeil. :ph34r:

 

 

 

Lenke til kommentar

Imo bør et fps spill ha en minimum fps på 60, eneste en kan gjøre er å sette ned grafikk innstillingene. Det er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg presterer ihvertfall bedre med høyere fsp, og velger alltid det fremfor god grafikk (ihertfall på multiplayer spill, singleplayer er som regel enkelt nok til at en kan koste på seg litt dårligere flyt fremfor bedre fps)

 

Men hva kan jeg gjøre, og hvilke innstillinger er det best å "lette på" for å få best mulig flyt vs grafikk? Jeg trodde maskina var ganske rå, men tydeligvis ikke rå nok :p

 

I går da jeg spilte litt, så satte jeg innstillingene på "Auto". Den valgte da en slags blanding av ultra og high, og jeg fikk en FPS på mellom 50-60 pluss minus. Syntes det funka fint, og følte at jeg gjorde det bedre enn før, men i bunn og grunn jeg ingen forskjell. Ikke merka jeg noe særlig forskjell i flyt heller, men noe må det jo ha gjort :)

 

Takk for svar, forresten!

Lenke til kommentar

Imo bør et fps spill ha en minimum fps på 60, eneste en kan gjøre er å sette ned grafikk innstillingene. Det er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg presterer ihvertfall bedre med høyere fsp, og velger alltid det fremfor god grafikk (ihertfall på multiplayer spill, singleplayer er som regel enkelt nok til at en kan koste på seg litt dårligere flyt fremfor bedre fps)

 

Men hva kan jeg gjøre, og hvilke innstillinger er det best å "lette på" for å få best mulig flyt vs grafikk? Jeg trodde maskina var ganske rå, men tydeligvis ikke rå nok :p

 

I går da jeg spilte litt, så satte jeg innstillingene på "Auto". Den valgte da en slags blanding av ultra og high, og jeg fikk en FPS på mellom 50-60 pluss minus. Syntes det funka fint, og følte at jeg gjorde det bedre enn før, men i bunn og grunn jeg ingen forskjell. Ikke merka jeg noe særlig forskjell i flyt heller, men noe må det jo ha gjort :)

 

Takk for svar, forresten!

 

Ser du har ati kort, og de sliter veldig med antialiasing deferred i bf3, så du kan jo begynne med å slå av det helt. Og så kan du sette på det meste på high i steden for ultra, tror ikke det skal være så veldig stor forskjell på high og ultra.

Lenke til kommentar

Imo bør et fps spill ha en minimum fps på 60, eneste en kan gjøre er å sette ned grafikk innstillingene. Det er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg presterer ihvertfall bedre med høyere fsp, og velger alltid det fremfor god grafikk (ihertfall på multiplayer spill, singleplayer er som regel enkelt nok til at en kan koste på seg litt dårligere flyt fremfor bedre fps)

 

Men hva kan jeg gjøre, og hvilke innstillinger er det best å "lette på" for å få best mulig flyt vs grafikk? Jeg trodde maskina var ganske rå, men tydeligvis ikke rå nok :p

 

I går da jeg spilte litt, så satte jeg innstillingene på "Auto". Den valgte da en slags blanding av ultra og high, og jeg fikk en FPS på mellom 50-60 pluss minus. Syntes det funka fint, og følte at jeg gjorde det bedre enn før, men i bunn og grunn jeg ingen forskjell. Ikke merka jeg noe særlig forskjell i flyt heller, men noe må det jo ha gjort :)

 

Takk for svar, forresten!

 

Ser du har ati kort, og de sliter veldig med antialiasing deferred i bf3, så du kan jo begynne med å slå av det helt. Og så kan du sette på det meste på high i steden for ultra, tror ikke det skal være så veldig stor forskjell på high og ultra.

 

Slår jeg av det i spillet eller må jeg gjøre det i ATIs grafikkort-program?

Lenke til kommentar

Imo bør et fps spill ha en minimum fps på 60, eneste en kan gjøre er å sette ned grafikk innstillingene. Det er jo selvfølgelig smak og behag, men jeg presterer ihvertfall bedre med høyere fsp, og velger alltid det fremfor god grafikk (ihertfall på multiplayer spill, singleplayer er som regel enkelt nok til at en kan koste på seg litt dårligere flyt fremfor bedre fps)

 

Men hva kan jeg gjøre, og hvilke innstillinger er det best å "lette på" for å få best mulig flyt vs grafikk? Jeg trodde maskina var ganske rå, men tydeligvis ikke rå nok :p

 

I går da jeg spilte litt, så satte jeg innstillingene på "Auto". Den valgte da en slags blanding av ultra og high, og jeg fikk en FPS på mellom 50-60 pluss minus. Syntes det funka fint, og følte at jeg gjorde det bedre enn før, men i bunn og grunn jeg ingen forskjell. Ikke merka jeg noe særlig forskjell i flyt heller, men noe må det jo ha gjort :)

 

Takk for svar, forresten!

 

Ser du har ati kort, og de sliter veldig med antialiasing deferred i bf3, så du kan jo begynne med å slå av det helt. Og så kan du sette på det meste på high i steden for ultra, tror ikke det skal være så veldig stor forskjell på high og ultra.

 

Slår jeg av det i spillet eller må jeg gjøre det i ATIs grafikkort-program?

 

Spillet, husk også at innstillingene ikke trer 100% i kraft før du starter spillet på nytt, så det kan se omtrent like bra ut og flyte litt dårligere før du starter det på nytt

Lenke til kommentar

Er ikke så veldig kravstor, men merket i går at jeg fikk veldig lav fps. Var nede på 5 en stund. Mulig det var noe annet krøll.. Skal jeg ha nytt kort må det være såpass oppgradering at det er merkbar. Kjøper ikke nytt bare for å få 5 fps ekstra.. Får sjekke igjen i januar når 7 serien til radeon kommer ut. Er ikke villig til å gi så mye mer enn 2k. Spiller lite..

Lenke til kommentar

Er ati 5770 for døll til BF3, synes det fungerer noenlunde greit. Pleier å ligge greit over 30 fps. Eller bør jeg satse på 7 serien i januar?

 

Hva settings kjører du på? Jeg kjører 5770, (dog på low) med 60 fpsish, men ser fint nok ut. CPU'en er AMD Phenom X4 på 3.2 og 4 gig ram

Har i grunn ikke endre på noe, så det står vell på auto. Har en overklokka i5 3,4 ghz 8 gb ram. Ser low og high vesentlig forskjellige ut?

Lenke til kommentar

Problemer med PB? Oppdader punkbuster manuelt og restart maskina, fiksa alle problemer for meg.

 

Jajajaja.. "gjør ditt gjør datt, brukerfeil...". In my ass. Kan ikke dere heller høre på hva jeg sier istedenfor å komme med forslag?

Har oppdatert, selvfølgelig. Funker ikke. EA som ikke klarer å fikse dette problemet, og jeg er ikke den eneste i verden.

Lenke til kommentar

Det går fint. Sikta også til "Andrull".

 

Neida, men når jeg skriver at jeg har prøvd det, så er det vel ingen vits med å komme med forslag? Er irritert nok over at jeg ikke kan spille fra før, så når Andrull påpeker at det er brukerfeil.. :hrm:

Endret av Lami
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...