Gå til innhold

SnowDOG's Picture humor thread V.3 *Ingen post uten bilde!*


hernil

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Svaret ditt var verken morsomt eller framdrivende. Orker ikke krangle, skal prøve å være the better man og drite i å bære nag, men forlater deg med et tips, som er og ikke reagere med sinne på poster du ikke forstår, for så å skjelle ut folk...

Win-Retard_Prize.jpg

 

Satt å venta på den siden jeg svarte på en litt uelegant og barnslig måte, men poenget er gjemt under en plass. Uansett:

 

30ua1e9.png

  • Liker 2
Lenke til kommentar

 

 

Jeg ser humoren. Gidder ikke forklare.

Sikkert jævlig morsomt vis du ikke engang gidder og nevne hvorfor det var så morsomt.

 

Way to go bro :roll:

 

obKSE.jpg

 

 

 

 

Forsto ikke du det? Han prøvde bare å forsvare personen som posta bilde, eller svarte bare til det Snittleif sa. Hvorfor PMSer du så jævlig?

 

Et jeg nettopp lagde selv:

 

*Snip*

gtfo.jpg ;)

 

O9uF1.png

 

 

Svaret ditt var verken morsomt eller framdrivende. Orker ikke krangle, skal prøve å være the better man og drite i å bære nag, men forlater deg med et tips, som er og ikke reagere med sinne på poster du ikke forstår, for så å skjelle ut folk...

Beklager virkelig at jeg ikke svarte deg på en ryddig måte. Men det er ikke alle som har tid til å sitte på diskusjon.no og små krangle.

 

R0yhS.jpg

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Er det bare eg som begynner å bli rimelig lei av disse dagligdagse pinnemennene som prøver å finne punchlines over alt? Eg vet at humor er subjektivt, men det hadde kanskje vært på tide med en egen tråd for disse?

 

Jeg har sittet å tenkt på det selv de siste dagene, jeg gidder ikke en gang å lese disse "tegneseriene". Jeg vil har bilder, ikke tegneserier.

 

 

post-49728-0-72419500-1301418413_thumb.jpg

  • Liker 3
Lenke til kommentar

 

 

Er det bare eg som begynner å bli rimelig lei av disse dagligdagse pinnemennene som prøver å finne punchlines over alt? Eg vet at humor er subjektivt, men det hadde kanskje vært på tide med en egen tråd for disse?

 

Jeg har sittet å tenkt på det selv de siste dagene, jeg gidder ikke en gang å lese disse "tegneseriene". Jeg vil har bilder, ikke tegneserier.

 

 

post-49728-0-72419500-1301418413_thumb.jpg

 

Dere får bare tåle det :)

 

 

9219.jpg

  • Liker 8
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...