Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Har den siste uken kjørt original ICS leak fra LG (v28G). Har så langt ikke opplevd noen problemer med denne, lyd har virket ok hele tiden, ingen BSOD osv. Veldig stabil hos meg.

 

Problemet er at den kan lagge endel til tider. Har en mistanke om at det er lite minne som gjør dette.. Men så lenge telefoner virker (ikke BSOD) og jeg hører de jeg snakker med, og de hører meg, så er den fullt brukenes til daglig bruk for meg..

 

Men man roote telefonen for å få lagt inn v28g?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hei!

 

Jeg trenger tips før jeg hiver den stygge telefonen jeg har i veggen! Tviler på den kan bli tregere enn den allerede her. Jeg har da en LG optimus 2x, og var relativt fornøyd med den inntil for et par mnd siden. Problemet er at mobilen er SÅÅÅÅ treg, hakker for alt, og kan ikke spille wordfeud eigang uten at den hakker, kan ikke låse opp skjermen uten at den klikker og går kjempetregt. Har allerede levert den inn eigang, og tenkt jeg kunne høre om dere hadde noen tips på hva jeg kan gjøre før jeg eventuelt leverer den inn. Har ikke særlig med programmer på, har typisk facebook, mail, noen spill og diverse småprogrammer.

 

Hjelp plis! hilsen frustrert bruker

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg trenger tips før jeg hiver den stygge telefonen jeg har i veggen! Tviler på den kan bli tregere enn den allerede her. Jeg har da en LG optimus 2x, og var relativt fornøyd med den inntil for et par mnd siden. Problemet er at mobilen er SÅÅÅÅ treg, hakker for alt, og kan ikke spille wordfeud eigang uten at den hakker, kan ikke låse opp skjermen uten at den klikker og går kjempetregt. Har allerede levert den inn eigang, og tenkt jeg kunne høre om dere hadde noen tips på hva jeg kan gjøre før jeg eventuelt leverer den inn. Har ikke særlig med programmer på, har typisk facebook, mail, noen spill og diverse småprogrammer.

 

Hjelp plis! hilsen frustrert bruker

 

Enten må du roote, se et par sider bakover. Det fungerte ikke for meg.

Eller venter du til ics slippes, som antakeligvis ikke er altfor lenge til iom at beta er lekket.

Det siste alternativet er selvsagt å kjøpe en ny og evt selge o2x om du har samvittighet til det :-)

Lenke til kommentar

Hei!

 

Jeg trenger tips før jeg hiver den stygge telefonen jeg har i veggen! Tviler på den kan bli tregere enn den allerede her. Jeg har da en LG optimus 2x, og var relativt fornøyd med den inntil for et par mnd siden. Problemet er at mobilen er SÅÅÅÅ treg, hakker for alt, og kan ikke spille wordfeud eigang uten at den hakker, kan ikke låse opp skjermen uten at den klikker og går kjempetregt. Har allerede levert den inn eigang, og tenkt jeg kunne høre om dere hadde noen tips på hva jeg kan gjøre før jeg eventuelt leverer den inn. Har ikke særlig med programmer på, har typisk facebook, mail, noen spill og diverse småprogrammer.

 

Hjelp plis! hilsen frustrert bruker

 

Det hørest nå mest ut som om minnet ditt er fyllt opp av apper. Du bør sjekke hvor mye minne som er i bruk. Telefonen har 512Mb til rådighet, hvis du ligger nært opp mot det tallet i bruk så har du årsaken.

Min Optimus 2x kan lagge litt av og til, jeg løser det ved å shutte ned noen apper som tar opp minne eller restarte telefonen.

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...

Nok en lekkasje av ics fra LG v30А. Blir dette julepresangen fra LG? Bare så synd den kommer altfor sent for mange frustrerte 2x eiere.

 

Dere som rooter til denne må gjerne komme innspill på hva vi kan vente oss i forhold til orginal GB.

 

Nå bruker jeg en tidlig nightly av cm10 og kan kun uttale meg ang. den, men etter å ha lagt inn denne, ble telefonen mye bedre enn den noen gang har vært.

 

Jeg gikk først fra orginal gb til cm7 og følte at jeg da merket en merkverdig forskjell. Denne forskjellen ble da enda større når jeg la inn cm10 (tenker da mest på batteri og raskhet).

Lenke til kommentar

FADER. Nå skjedde det igjen. Tlf har hengt seg opp, og dataen sier at det er problem med kommunikasjonen. Det skjedde forrige gang jeg skulle oppdatere for lenge siden, og da måtte jeg levere inn telefonen. DRITsur nå.. Og drittlei av den dritttelefonen.

Lenke til kommentar

Vet det ikke hjelper deg. Husket du å ta ut det eksterne minnekortet? Det stod noe om at dette måtte ut før man oppdaterte. Forøvrig kan du sikkert Google softbrick og se hvordan du løser problemene dine. Mulig det ligger noe denne tråden også. Les nøye første du evt setter inn gang.

Lenke til kommentar

Vet det ikke hjelper deg. Husket du å ta ut det eksterne minnekortet? Det stod noe om at dette måtte ut før man oppdaterte. Forøvrig kan du sikkert Google softbrick og se hvordan du løser problemene dine. Mulig det ligger noe denne tråden også. Les nøye første du evt setter inn gang.

 

Ja tok ut minnekortet. Tror bare jeg leverer den inn slik jeg gjorde sist. Hvordan er det hvis man leverer inn tlf for samme feil to ganger? Får man ny? Eller er det kanskje tredje gangen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...