Gå til innhold

LG Optimus 2X - LGs nye monster!


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Okei, så her er greia. Jeg har lastet ned ROMEN og lagt den inn på SD kortet. Men når jeg skrur av tlf for å starte den i recovery mode så kommer den rett til en skjerm hvor det står

 

"S/W Upgrade

Please wait while upgrading"

 

Jeg får ikke gjort noe annet enn å ta ut batteriet og starte tlf på vanlig måte. Den funker fortsatt når jeg skrur den på. What to do?

Lenke til kommentar

Siste dilemma her nå og denne er en vansklig en! :p

 

Jeg trenger google play men får ikke innstallert det pga at jeg ikke kommer meg inn i recovery mode. Når jeg prøver å komme meg inn i recovery mode så skjer det samme som sist at det står "Upgrading bla bla bla". Dette fikset jeg fint sist ved hjelp av å gå inn igjennom ROM manager. Men nå som jeg har lagt inn ny rom så har jeg ikke rom manager lenger. Jeg har prøvd å laste det ned fra internett med mobilen og gitt mobilen adgang til å installere ukjente apper men den klarer fortsatt ikke å innstallere apk filen.

 

Noen som har tips til hva jeg kan gjøre?

Lenke til kommentar

En status på strømforbruket til cm-10-20121031-NIGHTLY-p990, må jeg si jeg er imponert. Etter de første oppladningene opplevde jeg at batteriet tappet jeg rimelig fort (også kun i stand-by), men i dag etter en dag med relativt lite bruk (vel, 10 meldinger, et par samtaler, litt surfing og google maps) har jeg nå fremdeles etter 13 timer 78% gjenværende :)

 

Opplevde én gang en permanent vibrering da jeg gikk inn i power-menyen, men det er vel alt.

Lenke til kommentar

La inn nightly builden fra 5 november og må også bekrefte at dette var andre saker. Ting flyter langt bedre, faktisk så mye bedre enn stock at jeg muligens legger planene om Nexus 4 på is. Vet ikke hvordan batteritiden har blitt påvirket enda, men det ser jeg kanskje i løpet av noen dager.

Lenke til kommentar

CM10 er nok ikke helt bug-fri enda.

 

Rapporterte problemer er lydproblemer i samtaler (støy, motpart hører deg ikke etc). Kan virke som komme hos mange etter at telefonen har vært på ett par dager. Har ikke opplevd dette problemet selv, kanskje pga neste bug?

 

BSOD. Endel rapporterer om BSOD etter at telefon har vært i "dvale". Dette sliter jeg også med. Altså null respons når en prøver å skru på skjerm. Eneste løsning ut med batteri. Veldig varierende hvor ofte det skjer. Kan gå ti timer eller 1 time mellom hver gang..

Som nevnt gjør det at telefon aldri er på over flere døgn, så kanskje derfor jeg ikke har opplevd bug med lyd i samtaler?

 

Batteritiden er vel heller ikke slik den var i CM9, sliter med å holde en "normal" dag. Altså må som regel lade i løpet av dagen, ikke slik som tidligere at det holdt å lade hver natt..

 

Ellers en veldig bra ROM. Har brukt den nå siden den kom ut, og oppdatert nigthlies etterhvert som de kommer ut. Blir problemet med BSOD fikset, og eventuelt "samtalelyd" kan den klart anbefales.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...