AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Jeg deaktiverte kommentarer i forgje tråd ved et uhell, tror jeg.. vel trenger virkelig noen meninger om dette så jeg reåpner tråden ------------------------ øhh.. mamma og pappa dro til Tyskland på ferie/forretninger på fredag slik at jeg og min jevnaldrede (hun er 15, jeg 17) søsteren ble igjen alene hjemme.. vel vi fikk taki litt vin og knullet fredag/lørdag (med kondom såklart) natt.. jeg er bekymret hovedsakelig av en ting: at jeg ikke bryr meg noe særlig om incesten. øhh jeg trenger noen flere meninger om dette... Postet av anonym: 7f64f3cae1ba9ec69a94f5ddcfacf3ff 3 Lenke til kommentar
Gjest medlem-105082 Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Flere meninger? Min er at du er syk. Lenke til kommentar
Armychild Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 hmm er ikke incest ulovlig vet ikke fordi jeg bor i utlandet der hvor incest er kriminalisert Flere meninger? Min er at du er syk. enig han er sjuk Lenke til kommentar
Prusk Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hvilke meninger skal du ha? Jeg har blitt immun mot slike uttalelser, fordi jeg er ikke koblet slik at det er mulig i mitt hode. På samme måte som at jeg aldri ville hatt sex med familiemedlemmer oppover eller nedover i generasjoner. Det er sykt, ikke normalt, og anbefales ikke. Lenke til kommentar
Populært innlegg Toppris Skrevet 1. oktober 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Halloen! Jøss, spennende tema, for en gang skyld! Vil starte med et sitat fra Two And A Half Men, da Charlie nesten har sex med sin stesøster: Charlie: You... have absolutely no boundaries, do you? Gloria: Well... I don't like fat guys. Charlie: Interesting. Turns out... I draw the line at incest. Rose: Did you hear that? Charlie found his boundary! Berta: It's a miracle! Rose: A Christmas miracle. Du har ikke et problem med incest (husk: det har blitt gitt et navn for en grunn), og det er forsåvidt greit. Du skader ingen, ikke hverandre, og ingen andre. Så lenge dere to kan leve med det, so be it. Veldig mange har sex med folk bare for sexens-skyld, og blander ikke inn følelser (eksempelvis bli med en jente/gutt hjem fra byn en kveld, stikke av om morgenen). Så lenge dere ikke har følelser her.. Nei uff, jeg vet ikke jeg! En ting er at dere drakk litt og "got it on", men har dere tenkt å gjenta det? Ler litt når jeg skriver dette Artig tema! 22 Lenke til kommentar
Anskar Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Underlig hva enkelte kan finne på å røre i hop for å få oppmerksomhet, sier nå jeg 2 Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 1. oktober 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Hva dere pratet om rundt frokostbordet er egentlig det eneste jeg lurer på. 44 Lenke til kommentar
darket Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 kjipt når dere blir eldre, bare gled deg!! Lenke til kommentar
kingpill Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Troll...alt jeg har å si. 9 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Nei. Bare nei. Helt sykt. Du har i praksis sjenket søsteren din som er under den seksuelle lavalderen for så å fullføre seksuelt samkvem. For det første er det ulovlig for det andre er det rett ut kvalmt. Du burde skamme deg! Jeg håper du blir straffet og låst inne i et par år sånn at du får tid til å tenke på hva du gjør. 7 Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 hvis det er troll, hva så? Det går fortsatt an å diskutere dette. 5 Lenke til kommentar
hurts.when.IP Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Troll ? I en annen tråd du har startet er du 19 og jomfru, og i en anne tråd er du jente på 16 9 Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 hvis det er troll, hva så? Det går fortsatt an å diskutere dette. Ja visst. Det er viktig at slike ting ikke for flyte og florere ukontrollert. Enhver henvendelse med en sånn alvorlighetsgrad må bli tatt på alvor! Lenke til kommentar
Need44speed Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 hvis det er troll, hva så? Det går fortsatt an å diskutere dette. Ja visst. Det er viktig at slike ting ikke for flyte og florere ukontrollert. Enhver henvendelse med en sånn alvorlighetsgrad må bli tatt på alvor! Jeg skjønner ikke hva du prøver å si, men jeg kan lukte sarkasmen... Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 trådstarter her: balthier842, er din seksualitet undertrykt eller noe? vi gjorde d frivillig og hadde det faktisk gøyt. Postet av anonym: 7f64f3cae1ba9ec69a94f5ddcfacf3ff Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 sålenge kondom er i bildet er det vel ingenting galt met dette fra et rent biologisk synspunkt. Postet av anonym: 7f64f3cae1ba9ec69a94f5ddcfacf3ff Lenke til kommentar
Balthier Skrevet 1. oktober 2011 Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Dette har jeg lite tiltro til. Hvorfor måtte dere drikke alkohol og hvorfor spør du oss om hva vi mener om saken? Uansett, det må et sykt sinn til for å glede seg over noe som dette. Søsteren din, som kun er 15 år vil sannsynligvis komme til å slite med dette resten av livet. Selvmord, depresjon, angst. Ønsker du virkelig dette? Lenke til kommentar
Populært innlegg Baranladion Skrevet 1. oktober 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 sålenge kondom er i bildet er det vel ingenting galt met dette fra et rent biologisk synspunkt. Postet av anonym: 7f64f3cae1ba9ec69a94f5ddcfacf3ff Det har du helt rett i, faktisk burde man begynne med seksualundervisning i hjemmet nå, hele familien kan bli med på moroa, bare kondomer er kjøpt inn. 12 Lenke til kommentar
AnonymDiskusjon Skrevet 1. oktober 2011 Forfatter Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 balthier, det var flørting både fram og tilbake igår. Dessuten, jeg har allerede snakket med henne og hun ser ikke ut til å angre (det gjør ikke jeg heller). jeg klarer ikke å se hva som er så ille med dette, jeg. Postet av anonym: 7f64f3cae1ba9ec69a94f5ddcfacf3ff 6 Lenke til kommentar
Populært innlegg Red Frostraven Skrevet 1. oktober 2011 Populært innlegg Rapporter Del Skrevet 1. oktober 2011 Kan noen fortelle meg HVORFOR det er galt? Bare sånn, rent konkret. Det er galt fordi..: "Engler dør", "barn dør", "selv om de brukte kondom så kunne hun blitt gravid og dersom hun ikke tok abort og de er ekte søsken så er det likevel galt fordi selv om de brukte kondom så er det galt fordi" (Motsvaret på den siste er: Skal ikke mennesker med genetiske sykdommer FÅ LOV til å ha sex?) 10 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg