Gå til innhold

Beyerdynamic DT770 80 PRO + mikrofon ?


Anbefalte innlegg

God kveld

 

Har et Beyerdynamic DT770 80 PRO hodesett, og er i behov av en mic nå. Mener å huske at dette settet kom i en versjon med og en uten mic, og at man kunne bygge om den uten mic i ettertid. Mye mulig at dette var ønsketanker som jeg selv har pønsket ut, så jeg tror jeg har lest det, men det er derfor jeg spør.

 

Hva er mine valg ? Har sjekket rundt om men finner ingen ombyggingskit eller noe info om mic til mitt headsett.

 

Å kjøpe et nytt sett med mic er jeg lite lysten på ettersom jeg fortsatt digger disse hörlurorna.

 

Hvilke alternativer har jeg ?

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

God kveld

 

Har et Beyerdynamic DT770 80 PRO hodesett, og er i behov av en mic nå. Mener å huske at dette settet kom i en versjon med og en uten mic, og at man kunne bygge om den uten mic i ettertid. Mye mulig at dette var ønsketanker som jeg selv har pønsket ut, så jeg tror jeg har lest det, men det er derfor jeg spør.

 

Hva er mine valg ? Har sjekket rundt om men finner ingen ombyggingskit eller noe info om mic til mitt headsett.

 

Å kjøpe et nytt sett med mic er jeg lite lysten på ettersom jeg fortsatt digger disse hörlurorna.

 

Hvilke alternativer har jeg ?

 

Anbefaler generelt en såpass enkel løsning som denne:

http://hardforum.com/showthread.php?t=1096815

 

Det finnes Beyerdynamic-modeller som kan bygges om, nærmere bestemt er det vel snakk om DT100, DT150 og DT250. For andre modeller er det lite som slår ikke-destruktive modifikasjoner (dobbelsidig teip inkludert). Stripse fast et bøyelig rør med mikrofon er heller ikke en altfor fjern ide:

http://www.head-fi.org/t/297813/my-10-minute-dt770-mic-mod

Lenke til kommentar
  • 6 måneder senere...

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...