Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synes det var skikkelig teit å kjøre rundt å skyte på hverandre, og kontroll oppsettet er vel noe av det verste jeg har vært med på?!

 

Bra det finnes masse forskjellige spill for alle smaker, for min del ble det her bare skikkelig skikkelig dårlig altså.

Altså liker du ikke selve grunnkonseptet i spillet, 'vehicular combat'. Og kontrollsystemet kan forandres, men for et såpass komplekst spill tror jeg standardoppsettet er det beste.

Lenke til kommentar

Prøvde Twisted Metal demoen idag...lenge siden jeg har spilt noe så elendig altså.

Syns det virker ekstremt bra. Hjelper litt om du forteller hva du ikke likte, og om det er på objektivt eller subjektivt grunnlag.

 

Hjelper litt om du forteller hva du likte, og om det er på objektivt eller subjektivt grunnlag.

Forandrer vel ikke om det er objektivt eller subjektivt om jeg synes spillet var elendig. Om jeg hadde vært en anmelder så skjønner jeg at du kunne stilt spørsmålet til en viss grad, men her? rofl!

 

Synes det var skikkelig teit å kjøre rundt å skyte på hverandre, og kontroll oppsettet er vel noe av det verste jeg har vært med på?!

 

Bra det finnes masse forskjellige spill for alle smaker, for min del ble det her bare skikkelig skikkelig dårlig altså.

Altså liker du ikke selve grunnkonseptet i spillet, 'vehicular combat'. Og kontrollsystemet kan forandres, men for et såpass komplekst spill tror jeg standardoppsettet er det beste.

Ja kan vel si det slik, om jeg ser bort ifra det forferdelige kontroll oppsettet siden det er noe som dem som liker spillet vil nok klare å tilvenne seg til over litt tid uansett. Så er det ja selve konseptet, kjøre fort rundt i "sirkler" å skyte på hverandre ble for dumt. Men nå er vel akkurat ikke jeg målgruppen for dette spillet heller da...

Endret av _LarZen_
Lenke til kommentar

Prøvde Twisted Metal demoen idag...lenge siden jeg har spilt noe så elendig altså.

Syns det virker ekstremt bra. Hjelper litt om du forteller hva du ikke likte, og om det er på objektivt eller subjektivt grunnlag.

 

Hjelper litt om du forteller hva du likte, og om det er på objektivt eller subjektivt grunnlag.

Forandrer vel ikke om det er objektivt eller subjektivt om jeg synes spillet var elendig. Om jeg hadde vært en anmelder så skjønner jeg at du kunne stilt spørsmålet til en viss grad, men her? rofl!

 

Vet ikke hvem du svarte her siden du siterte flere, men mitt innlegg var ment som ett lite stikk til "Samaritan" som sa at du burde utdype hva du ikke likte da han selv gjorde det samme som deg men ikke tok sitt eget råd angående å utdype hva han likte.

Endret av LunaticFanatic
Lenke til kommentar

Prøvde Twisted Metal demoen idag...lenge siden jeg har spilt noe så elendig altså.

Syns det virker ekstremt bra. Hjelper litt om du forteller hva du ikke likte, og om det er på objektivt eller subjektivt grunnlag.

 

Hjelper litt om du forteller hva du likte, og om det er på objektivt eller subjektivt grunnlag.

Forandrer vel ikke om det er objektivt eller subjektivt om jeg synes spillet var elendig. Om jeg hadde vært en anmelder så skjønner jeg at du kunne stilt spørsmålet til en viss grad, men her? rofl!

 

Vet ikke hvem du svarte her siden du siterte flere, men mitt innlegg var ment som ett lite stikk til "Samaritan" som sa at du burde utdype hva du mente da han selv gjorde det samme som deg men ikke tok sitt eget råd angående å utdype hva han likte.

 

Nå ble det noe voldsomt quoting her...jeg ser hva du mente nå sa da var svaret mitt til Samaritan :p

Lenke til kommentar

Prøvde Twisted Metal demoen idag...lenge siden jeg har spilt noe så elendig altså.

Syns det virker ekstremt bra. Hjelper litt om du forteller hva du ikke likte, og om det er på objektivt eller subjektivt grunnlag.

 

Hjelper litt om du forteller hva du likte, og om det er på objektivt eller subjektivt grunnlag.

Forandrer vel ikke om det er objektivt eller subjektivt om jeg synes spillet var elendig. Om jeg hadde vært en anmelder så skjønner jeg at du kunne stilt spørsmålet til en viss grad, men her? rofl!

 

Synes det var skikkelig teit å kjøre rundt å skyte på hverandre, og kontroll oppsettet er vel noe av det verste jeg har vært med på?!

 

Bra det finnes masse forskjellige spill for alle smaker, for min del ble det her bare skikkelig skikkelig dårlig altså.

Altså liker du ikke selve grunnkonseptet i spillet, 'vehicular combat'. Og kontrollsystemet kan forandres, men for et såpass komplekst spill tror jeg standardoppsettet er det beste.

Ja kan vel si det slik, om jeg ser bort ifra det forferdelige kontroll oppsettet siden det er noe som dem som liker spillet vil nok klare å tilvenne seg til over litt tid uansett. Så er det ja selve konseptet, kjøre fort rundt i "sirkler" å skyte på hverandre ble for dumt. Men nå er vel akkurat ikke jeg målgruppen for dette spillet heller da...

Jeg synes det blir for dumt å omtale et spill som utrolig mange flinke mennesker har jobbet hardt med i flere år som "elendig". Det grenser til ren trolling.

Lenke til kommentar

Hehe, du tuller nå vel Samaritan? inv_biggrin.gif

Nei, gjør ikke det.

 

 

Både utvikler og fans av spillet må tåle å høre at det er dem der ute som synes spillet er dårlig. Jeg synes det var noe søppel men min smak på spill er min egen, om å ytre dette er å trolle så tar jeg på meg stolt troll rollen uten å blunke.

 

EDIT: Men over til litt mer interesange saker, IGN har anmeldt Kingdoms of Amalur :)

 

Endret av _LarZen_
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Trolling å kalle såkalt "gode" spill for dårlige?

 

Må da gå ann å ikke like ett spill uten å bli kalt for troll vel. Blir på grensen til latterlig om en ikke skal få uttrykke sin mening om spill, gode eller dårlige uten å bli kalt troll.

 

"Utrolig mange flinke mennesker" har da svært lite med individuell smak å gjøre. Eg driter i om det er ti av verdens beste mennesker i sine områder som lager ett spill sålenge EG ikke liker sluttproduktet.

 

"Dette spillet har fått 10/10 hos alle anmeldere så da får ikke du lov å synes det er dårlig, og om du gjør det så er du ikke seriøs"

 

Synes DET høres mer ut som trolling.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Noen som vet hvor treg PS Store pleier å være i forhold til spill-slipp? Håpet at jeg kunne plukke opp Metal Gear Solid HD Collection i kveld, men jeg finner nada.

 

Takk for at du minte meg på det - kjørte rett ned i butikken og plukka det opp. Snaaaaaaaake!! :love:

 

Ang Twisted Metal så stiller jeg meg i den rekken med folk som synes det sugde. Ræv.

Men hypinga var world class, det skal de ha for :w00t:

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...