Gå til innhold

Den store Playstationkaféen


CypheroN

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har ikke spilt treern selv, men håper det er en skikkelig slutt, siden det ikke blir noe mer (for nå). Men syntes både det første og det andre var jævla bra i sin tid, og treern fikk vel enda bedre anmeldelser. Men ja, en ny IP er ikke dumt, selv om det ikke akkurat mangler på eksklusive serier for Sony.

Lenke til kommentar

Vanskelig å overse at jeg må sitte og vente fordi PS3'en synkroniserer trofeer og annet jall når det eneste jeg vil er å spille. Det koster meg totalt ca 4-5 timer i løpet av livet mitt som jeg fint kunne brukt på å vinne Nobels fredspris elns. Pluss at det "ding - du har vunnet et trofe"- meldingen når jeg spiller sjenerer meg... Helt utrolig at man ikke bare kan huke av sånt. Håper det retta på i PS4.

Lenke til kommentar

Den synker trophies på fifa12 ihvertfall (og Battlefield 3?). Og det at spillet av og til lagger fordi den skal lagre en trophy du har tatt toppa det hele. Er ikke så ille i 12, men i 11 var det nesten gamebreaking.

 

Helt forståelig at noen synes trofeer er kult, og at de, som noen har nevnt her nå, får spillet til å vare lenger fordi de skal ha platinumen f.eks, men det er noen av oss som bare skal spille et spill, og ikke noe mer.

Endret av Bjellesau Mr Gnu
Lenke til kommentar

Hjelp, jeg blir forbanna! Prøver å bruke PS3 til å se på film med og spille spill med. Ingenting fungerer!

 

Uttallige ganger har maten vært klar på bordet, så skal jeg starte PS3 for å streame video fra pc'en. Så må jeg stresse til maten blir kald før det skjer noe som helst. Den finner omtrent ALDRI nettverket/internett eller så finner den det etter 5 omstarter. Skal det være så vanskelig?

 

Så skal jeg spille spill. Nettopp fått meg Portal 2 for å spille med dama. Blir det aktuelt? NEPPE! Min konto på PS3 har en gammel PSN konto knyttet til seg. PSN kontoen er registrert med en mailadresse som er stengt. Så derfor opprettet jeg en ny mailadresse. Så da kunne jeg bruke min nye mailadresse til mitt nye spill. FEIL! PS3-kontoen kunne ikke akseptere noen annen mailadresse enn den som ikke lenger eksisterer!

 

Hva gjør jeg da? Vi har allerede spilt igjennom CO-OP delen som følger med. Skal jeg lage en ny konto slik at jeg kan laste ned de nye banene? Da mister jeg jo savegame, fordi den er knyttet til den GAMLE PS3-kontoen UTEN brukbar PSN-konto.

 

Så hvorfor i helvete kan jeg ikke bruke en ny PSN-konto til min PS3-konto?

Lenke til kommentar

Streaming så burde du bruke PS3 Media Server.

 

http://www.ps3mediaserver.org/

 

Det er akkurat den jeg bruker, og middagen har blitt kald utallige ganger fordi PS3 aldri finner PS3 media server, nettverket eller internett. En rekke omstarter av alle elektroniske apparater gjør at det til slutt fungerer. Da er maten kald.

 

Mitt nye problem som jeg lurer på om noen kan hjelpe meg med er dette med PS3-konto og PSN-konto tilknyttet savegames.

 

Akkurat nå har jeg en PS3-konto med en ubrukelig PSN-konto. PS3-kontoen har en savegame til Portal 2. Det jeg vil ha er en PS3-konto med min nye PSN-konto som kan ta ibruk alle mine tidligere savegames.

 

Jeg regner med at Sony og de som har lagd PSN og PS3 er en gjeng inkompetente, flatpanna huleaper og derfor har skapt et system totalt blottet for brukervennlighet. Så denne planen er i bunn og grunn bare å forkaste?

Endret av Griffar
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...