Gå til innhold

Everton - Liverpool 01.10.11 kl: 13:45.


Gjest Slettet-w7DZlO15

  

29 stemmer

  1. 1. Hvordan ender kampen?

    • Everton vinner.
      6
    • Liverpool vinner.
      18
    • Uavgjort.
      5


Anbefalte innlegg

For ett treff. Elendig at vi ikke leder etter første. Everton skulle ikke ha rødt, men mener å huske at Rodwell kunne fått gult i en duell før og hadde han fått gult på taklinga på Suarez så hadde han blitt utvist uansett. Likevel er vi heldig med den der. Fatter ikke hvorfor Suarez må ligge og whine i 4-5 minutter etter å ha blitt felt. Å jo! Han er Sør-Amerikaner. Mens jeg er inne på temaet Luis Suarez, hvor mange sjanser waster han egentlig med dårlige avslutninger? Burde hatt hattrick forrige helg, og at han ikke scorer på den headinga er urkomisk. Bare få skikkelig kontakt og det er goal. Forventer scoringer og 3p i andreomgang.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hahaha, Carroll - tidenes flopp/bomkjøp i PL. Kuyt forresten, så aldri for meg at han kom til å sette den, selv om han har vært "sikker" på sine tidligere straffer. Han setter de alltid i samme hjørne med lite kraft. Faktisk, så håpte jeg Carra foran Kuyt på straffa. Jesus.

Håper du kødder. Kuyt var stabil på straffe i fjor. Men pleide vel å sette den midt i.

 

Nå blir vel Hyperio sint på meg, så jeg velger å beklage med en gang. Unnskyld! :(

:D Carroll har vært bæsj i dag, ikke noe å bortforklare der. Viste langt bedre takter i forrige kamp, men ser ut som det er borte nå.

 

Carra blir utvist i andre omgang.

Håper han får gult i det minste, har betta.

Lenke til kommentar

Kan ikke skjoenne annet enn at dommeren tror spilleren treffer Suarez med venstrefoten der, aldri i verden om en PL-dommer ville gitt roedt kort i en slik situasjon om de fikk se den om igjen.

 

Tjah, man vet aldri med Atkinson. Vi snakker om dommeren som vinket Ben Afa opp igjen etter at de Jong knakk begge beinene i ene benet hans.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

Kan ikke skjoenne annet enn at dommeren tror spilleren treffer Suarez med venstrefoten der, aldri i verden om en PL-dommer ville gitt roedt kort i en slik situasjon om de fikk se den om igjen.

 

Tjah, man vet aldri med Atkinson. Vi snakker om dommeren som vinket Ben Afa opp igjen etter at de Jong knakk begge beinene i ene benet hans.

 

Ah.. saapass..

Jeg er ikke veldig flink med navn paa PL-dommere.

Tror jeg bare skal holde munn om denne situasjonen naa og nikke anerkjennende til de som mener at dette er et haaploest roedt kort :blush:

Endret av Snurreleif
Lenke til kommentar

Kødder aldri. Har aldri følt meg sikker når Kuyt går frem for å ta straffe. Han kan finne på å snuble i føttene sine, bomme på ballen, eller noe annet typisk Kuyt-drit. Han funker som lagspiller og jage returer, der man ikke trenger særlig kvaliteter annet enn kondis. Kuyt setter alltid straffene med lite kraft, dårlig straffeskytter.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...