Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Uansett, se på holdningen til Liverpool kontra United spillerne til tider. Du ser fort hvilket lag som har en god trener.

Men en slik (idiotisk) tankegang kan vi fastlå at Chelsea ikke har hatt en god trener siden Roman kom med tanke på bl.a Drogba.

 

Hvor har du vært? Drogba har blitt en finfin gentleman, så og si.

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva jeg vil vite? Tja. Du trør bare tvil rundt diverse påstander. Vil ha bevis for drikking osv.

 

Vi kan ta filming. I denne Adam situasjonen så har du sagt at filming ikke finnes, det er bare forskjellige grader av å falle lett og det var det Adam gjorde. Men så anklager du en haug av våre spillere for filming

 

Whats up with that?

Klart jeg vil ha bevis, noe Emil ikke klarte å levere fordi han bare snakket tull.

 

Du tar feil (veldig fint om du er sikker på hva jeg skriver før du påstår ting), jeg sa jeg ikke helt greide se ut ifra bildene under kampen om Adam filmer eller ei, kontra f.eks Downing som er en klar dive der ingen er borti. og hvor har jeg sagt at deres spillere filmer?

Lenke til kommentar

Uansett, se på holdningen til Liverpool kontra United spillerne til tider. Du ser fort hvilket lag som har en god trener.

Men en slik (idiotisk) tankegang kan vi fastlå at Chelsea ikke har hatt en god trener siden Roman kom med tanke på bl.a Drogba.

 

Hvor har du vært? Drogba har blitt] en finfin gentleman, så og si.

Riktig. Tok meg friheten å understrete nøkkelordet i setningen din.

Med tid har han spilt av seg dårlige takter, noe også Suarez kommer til(håper jeg da) å gjøre med tiden. Var hele poenget, så takk for å synligjør det for de som ikke tok det. :)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar

Hva jeg vil vite? Tja. Du trør bare tvil rundt diverse påstander. Vil ha bevis for drikking osv.

 

Vi kan ta filming. I denne Adam situasjonen så har du sagt at filming ikke finnes, det er bare forskjellige grader av å falle lett og det var det Adam gjorde. Men så anklager du en haug av våre spillere for filming

 

Whats up with that?

Klart jeg vil ha bevis, noe Emil ikke klarte å levere fordi han bare snakket tull.

 

Du tar feil (veldig fint om du er sikker på hva jeg skriver før du påstår ting), jeg sa jeg ikke helt greide se ut ifra bildene under kampen om Adam filmer eller ei, kontra f.eks Downing som er en klar dive der ingen er borti. og hvor har jeg sagt at deres spillere filmer?

 

Google Carrol + drinking. Beviset ditt

Lenke til kommentar

*Nei holdningsproblemer finnes ikke i f.eks United. Rooney er jo for eksempel en spiller som aldri har vært oppe i noe tull, hverken på banen eller utenfor.

 

Her anklager du spillerene våre for filming. Og hvis ikke Adams filmer så er ingenting filming. Den berøringen som er der er ikke mere hindrende enn berøringen av luft. Man kan gå på krykker og fremdeles holde balangsen i den situasjonen. Adam kjenner en berøring og filmer. Du kan godt kalle det "falle lett" men da er all filming "falle lett". Downing også

 

PS! http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9439175.stm

 

Denne er vel inne på denne saken om drikking. Jeg rører ikke den saken som sagt

Endret av Limbeck
Lenke til kommentar

*Nei holdningsproblemer finnes ikke i f.eks United. Rooney er jo for eksempel en spiller som aldri har vært oppe i noe tull, hverken på banen eller utenfor.

 

Her anklager du spillerene våre for filming. Og hvis ikke Adams filmer så er ingenting filming. Den berøringen som er der er ikke mere hindrende enn berøringen av luft. Man kan gå på krykker og fremdeles holde balangsen i den situasjonen. Adam kjenner en berøring og filmer. Du kan godt kalle det "falle lett" men da er all filming "falle lett". Downing også

 

PS! http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9439175.stm

 

Denne er vel inne på denne saken om drikking. Jeg rører ikke den saken som sagt

 

Hvor anklager han spillerene deres for filming sier du? Les inlegget først du.

Endret av Termo
Lenke til kommentar

*Nei holdningsproblemer finnes ikke i f.eks United. Rooney er jo for eksempel en spiller som aldri har vært oppe i noe tull, hverken på banen eller utenfor.

 

Her anklager du spillerene våre for filming.

Jeg sier bare W-T-F? Filming er ikke nevnt med et ord, og var ganske langt ifra tanken bak den.

 

Og hvis ikke Adams filmer så er ingenting filming. Den berøringen som er der er ikke mere hindrende enn berøringen av luft. Man kan gå på krykker og fremdeles holde balangsen i den situasjonen. Adam kjenner en berøring og filmer. Du kan godt kalle det "falle lett" men da er all filming "falle lett". Downing også

Det er du mer enn velkommen til å si, kan godt hende du har rett også, men jeg greier ikke legge stort i det når det kommer fra en som mente Berbatov-straffen var 50/50.

 

PS! http://news.bbc.co.uk/sport2/hi/football/9439175.stm

 

Denne er vel inne på denne saken om drikking. Jeg rører ikke den saken som sagt

For det første er ikke det noe som beviser at Carroll "drikker hver helg", for det andre har Capello også benektet at han visste noe om livsstilen til Carroll eller at han hadde sagt han måtte drikke mindre enn han gjør.

 

Jeg vet ikke hvordan Carroll lever, men er rimelig sikker på at det hadde blitt slått stort opp om han drakk seg drita hver helg.

  • Liker 2
Lenke til kommentar

*Nei holdningsproblemer finnes ikke i f.eks United. Rooney er jo for eksempel en spiller som aldri har vært oppe i noe tull, hverken på banen eller utenfor.

 

Her anklager du spillerene våre for filming.

Han gjør vel igrunn ikke det. Han tenker nok mer på diverse andre ting tenker eg....

Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
×
×
  • Opprett ny...