Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

God førstepost, men måtte tenke lenge og hardt for å finne ut hvem toppmeis kunne være. :!:

 

Jeg er optimist såklart, og med Suarez bak roret blir det igjen lekestue blant et skjelvent forsvar med utrusende 19-åringer, noe som resulterer i 3-1-seier. Suarez x2, Gerrard. Downing med gjennombruddet i Liverpool med to assists, samt straffen fra Gerrard etter at supertreige Adam blir felt av en Phil Jones som forvirret nok ikke aner hvilken 16-meter han befinner seg i.

  • Liker 6
Lenke til kommentar

Holder Liverpool som favoritter. Disse oppgjørene er som julaften, nyttårsaften og olsok på en gang for sultne og misunnelige Liverpool-spillere, mens United har dessverre tatt litt for lett på dette oppgjøret de siste årene. Kanskje ikke så rart, mtp. at United som regel er med helt inn i både liga, CL, FA-cup og Carlingcup, mens Liverpool som regel er hektet av i alle før påske.

 

Uansett, grugleder meg veldig. Håper så veldig på en seier, ikke noe er bedre enn å slå en av få virkelige erkerivaler, men trøster meg med at ligaen heller ikke i år kommer til å bli avgjort på Anfield hvis det skulle bli tap!

Lenke til kommentar

Uansett, grugleder meg veldig. Håper så veldig på en seier, ikke noe er bedre enn å slå en av få virkelige erkerivaler, men trøster meg med at ligaen heller ikke i år kommer til å bli avgjort på Anfield hvis det skulle bli tap!

 

Selv om det nok er relativt høye odds for det, skal jeg sitere deg på den hvis Liverpool vinner denne kampen og i tillegg vinner ligaen 2p foran Man Utd.

Endret av Leo_Khenir
Lenke til kommentar

Gruer meg noe sinnsykt....

 

Åja, jeg har Latias på ignore så den så jeg ikke.

Endelig noen som har skjønt det!!!

Aaaah, hvorfor det, er vel ikke noe galt med Latias. Slutt å oppføre dere som

cocks a

herrefred.

men dere gjør vel som dere vil

eller?

dårlig gjort i alle fall

Har seff ikke Latias på ignore. Har jo ikke kloffsk, kjakan, ywna, saitek, wenlinho, simenrf eller noen andre på ignore.

Lenke til kommentar

Pent, innholdsrikt og nøytralt. En god kamptråd er en egenprodusert oppfatning av de respektive klubbenes (felles) historie, hvor godt de gjør det i den nåværende sesongen, og hva som kan være årsaken(e) til at de gjør det dårlig, middelmådig eller bra. Det er også flott hvis man til slutt forsøker å forutsi taktikker og kamputfall. Førti forskjellige bilder og hvilket skonummer som hyppigst går igjen i de to garderobene? Ellers takk. En god og reflektert tekst? Gjerne!

Endret av Diskusjonsmumriken
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...