Gå til innhold

Kamptråd PL: Liverpool FC vs Manchester United


Old Game

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

"Uinteressert" og i "fritt fall" var selvfølgelig satt på spissen. Jeg ser ikke United som favoritter i denne kampen. Her legges ferdigheter og form igjen i garderoben og begge lagene går ut med like stor sjanse til å vinne denne kampen. 50/50 selv om jeg har stor tro på en real United-kollaps på Anfield. Håper bare at det blir slått ned på drapsforsøk.

Lenke til kommentar

Ferdighet og kvalitetsmessig så burde dette være en gåtur i parken for oss, men slik blir det aldri på Anfield. Ferguson sa selv for noen få dager siden at han er skuffet over at vi har vært så svake på Mersyside de siste årene og stort sett har blitt kjempet totalt ut av stilen. Dessuten har vi vært usannsynlig uheldig med skader og form når vi har LFC borte de siste to-tre åra, noe som ikke (foreløpig) er tilfellet nå. Vidic rekker kampen og forhåpentligvis gjør Cleverley det samme. Når det gjelder taktikken så avhenger den av hvem som kan stille bakover på banen for meg. Dersom Vidic er i form og kan starte sammen med Ferdinand eller Smalling, så er det en mulighet for at vi kjører gunghu 442. Taktikken må være å overleve hatet de første 20, få opp selvtilliten og så begynne å spille fotball. Det kan vi bedre enn noe annet lag i England.

 

Jeg hadde valgt følgende lag og taktikk om jeg gikk for kontringer og struktur. Ja, jeg mener Welbeck er en bedre enslig spiss enn Rooney. Wayne er dessuten alltid dårlig mot Liverpool.

 

---------De Gea-----------

Smalling-Rio-Vidic-Evra

------------Jones-----------

---Anderson----Giggs---

Nani-----------------Young-

-----------Welbeck---------

 

Perfekt balanse, prefekt lag. Eneste kan være å hive ut Anderson for Park, bare for å sikre midtbanen totalt. Siden kampen kommer for tidlig for Cleverley ønsker jeg ikke å stille vårt offensivt beste i 442 med Rooney hengende fra start. Til det er vi for svake på midten og jeg frykter at vi da taper på innsatsen nok engang. Rooney, Hernandez og Owen (motivasjonsfaktor) på benken av spisser, Berbatov ikke med i det hele tatt. Han har aldri og kommer aldri til å kunne prege eller stå frem i en slik kamp på bortebane uansett. Det essensielle her er å ha Jones som buffer defensivt mellom forsvar og midtbane, da det er rom vi har slitt med å dekke foreløpig. I en 442 er Carrick flink til å ta den zonen, men med han blir vi altfor baktunge og har for lite potens i kontringer. Vi trenger mobilitet på midten. Hvorvidt Clevz er voksen nok til å defensivt sope opp spillere i det rommet i en 442 er jeg foreløpig svært usikker på, selv om han har en stor fotballforståelse. Jones er uansett perfekt her og med denne formasjonen kommer vi ikke til å tape, det er jeg helt sikker på. 1p her er greit nok

 

På Liverpool er det kun Carroll på corner, filminga og teatershowet til suarez og venstrefoten til Adam det er å frykte. Resten er så forbanna grått å jævlig at dersom vi møter opp, burde vi være klart best.

 

Har en stygg følelse at vi kommer til å være offer for hjemmedømming her som i så altfor mange kamper i PL. En svak dommer som lar seg lure av overspillingen til Suarez er det verste som kan skje og jeg tror det fort kan bli en realitet. Håper bare for alt at vi får en sterk kampleder som ingen kan skylde på etter kampen.

 

Usikker på hva jeg ønsker mest. 5-0 seier eller et ufortjent jammy overtidsmål av Phil Jones. Tror faktisk jeg heller mot det siste <3

Endret av toppmeis
  • Liker 1
Lenke til kommentar

Fra RAWK (via Redcafe.net)

 

kenny is onto Mr Alex Ferguson and his so called mind games.....its turned full circle....i am convinced his own players will have more of an apreciation of kenny than Mr Alex Ferguson because hes younger,in the now and has a much bigger charisma.

Mr Alex Ferguson has a record,but hes a c*nt...no one likes him,whearas kenny has both charisma and nouse,plus hes a top player of his generation....stick them at opposite ends of a bar and i will bet yer the manc players would much prefer to stand and drink with kenny ....every time....kenny is a winner

 

Suarez has never dived for us, exaggerating a foul? Yeah, but dozens do that so why pick on him?

 

Suarez doesn't even dive he exagerates the tackle to let the referee know he's been fouled.

http://www.youtube.com/watch?v=EAHRHT4A9TE&feature=player_embedded

 

On SAF: The success came when the money came. He is an average manager who was succesful due to a lot of circumstances which went his way. The way I see it he is average in every respect, he had lots of money, a golden generation and the players feared him. And now it´s all gone, this season they will win fuck nothing, mark my words.

 

Of course Ferguson is a great manager. He comes a distant second behind "Sir" Paisley though...

 

Liverpool supportere hahaha

Lenke til kommentar

Jeg må for all del innrømme at jeg synes det er riktig så søtt og rørende å se at dere faktisk har det lille håpet som gjør at dere orker å diskutere taktikker og laguttak. Gang på gang reiser dere til Anfield med små stjerner i øynene, for ikke å oppleve stort annet enn å bli tråkket på, og det av selveste Lucas Leiva. Da må jeg bare hylle håpet og naiviteten! :love:

 

Skål people! One week to go!

  • Liker 4
Lenke til kommentar

Samme regla som alltid, unitedkidza kommer til Anfield og regner med seier samt drømmer om målshow fra Owen, men drar hjem ydmyket og rævpult mens de roper ''Neste år''. Rett og slett søtt.

 

Håper bare Kuyt ikke er så jævla ego denne gangen, måltjuver av rang(stjeler mål fra lagspillere tilogmed)

Endret av Danielzu
Lenke til kommentar
Gjest
Dette emnet er stengt for flere svar.
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...