Gå til innhold

Dark Souls-tråden

negnirty

Anbefalte innlegg

Skrevet

Ja, det blir PC. Selv med lave innstillinger så vil det bli bedre enn på konsoll. Jeg kan også sitte mer skjermet fra andre folk ved PCen enn ved PS4n, noe som kan være viktig med såpass frustrerende spill...

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Da er det bare å vente på sendings bekreftelse fra gamezone og håpe at den ankommer en terminal i nærheten så jeg bare kan dra innom å hente der i kveld engang :p hvis ikke så ligger den vell på post i butikk i morgen forhåpentligvis. Det kan ikke komme fort nok

• Liker 1
Skrevet (endret)

plukkliste hos gamezone nå. så nå har jeg nesten håpet oppe at den kommer i mårra på butikken :p

Da var den sendt ser jeg

Endret av Demon_Hunter
Skrevet

Da er det bare å vente på sendings bekreftelse fra gamezone og håpe at den ankommer en terminal i nærheten så jeg bare kan dra innom å hente der i kveld engang :p hvis ikke så ligger den vell på post i butikk i morgen forhåpentligvis. Det kan ikke komme fort nok

Kan man hente brevpost på den måten da?

Skrevet

Gruer og gleder meg. Gruer meg pga jeg har brukt 100+ timer i forrige dark souls spillene hver for seg. Er allerede hekta på The Division så aner ikke koss d her skal gå.

Gleder meg fordi jeg vet hvor utrolig gøy det blir å coope og pvpe igjen med sverd hvor alt som teller er dine egne ferdigheter, ikke noe stats eller annet tull.

Skrevet

Kan man hente brevpost på den måten da?

Er collectors ed, men så lenge man velger å få bestilling som service pakke så kan man få den levert slik

Skrevet (endret)

Aha. Jaja, har ikke tid til å spille i helga i alle fall. Fikk sendingsbekreftelse i dag, så regner med å ha det på mandag.

Endret av Isbilen
Skrevet (endret)

Har trua på DS3. Det jeg har sett av footage så langt minner mer om ds1 og deS enn hva ds2 gjorde.  

Har spillet ferdig lastet på steam  :tease:

Endret av st2016

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...