Gå til innhold

Til alle som ikke klarer å holde seg unna AMD Vs. Intel tr..


w00pla

Anbefalte innlegg

http://www.the-ctrl-alt-del.com/modules.ph...esults&pollID=6

 

Her ser dere...pollen er ferdig.

 

Hva har vi? Flest som stemmer over stabile amd'er

og ustabile amd'er er også flere enn ustabile intels....

 

Slik som jeg leser det, er det flest som har AMD.

 

Take that!

(^^^^^^^^ til de som skryter av at flest maskiner har intel)

 

hvorfor? Fordi entusiaster velger AMD :D

 

_________

Nå kan jo intel-groupiene begynne å flame AMD, og AMD-groupiene begynne å flame intel - så kommer jeg og kjefter på dere etterpå :woot:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
sku samtidig tatt en vote der hvor mange av besøkerne som hadde amd og intel... tipper amd hadde eid der og... latterlig vote

 

nemlig. i og med at et amd-system koster mindre enn hva et intel-system gjør, er det rimelig å anta at en større prosentandel faktisk har amd.

 

det hadde vel vært bedre å ta 1000 brukere med intel-system, og 1000 brukere med amd-system, og la dem svare på spørsmålene.

Lenke til kommentar
Det betyr altså at min (nå avdøde) Morfar er 1337'ere en deres, fordi han var en av de første i norge til å bygge en PC. Jeg har faktisk hans hjemmebygde aluminiums kabinett stående på rommet her, med original innmaten i! Han lagde 90% av alle delene selv! :woot:

 

:smile: Tøft, funker den enda?

Lenke til kommentar
Og bestefaren min er sterkere enn bestafaren din, bla bla bla......

pøh!

 

Bestefaren min er 1337'ere en de fleste beste fedrene deres da!

 

Han programmerer c++, java osv...dessuten er han 1337 i html...

 

 

Takk!

 

hehe. Prøvde bare å gjøre et poeng av disse AMD vs Intel trådene, for de ender vanligvis opp med: Amd er bedre enn Intel! Nei, Intel er kongen på haugen! Nei, det er den ikke! Jo!!!! Bla bla bla.....

Lenke til kommentar
Det betyr altså at min (nå avdøde) Morfar er 1337'ere en deres, fordi han var en av de første i norge til å bygge en PC. Jeg har faktisk hans hjemmebygde aluminiums kabinett stående på rommet her, med original innmaten i! Han lagde 90% av alle delene selv! :woot:

 

:smile: Tøft, funker den enda?

 

Desverre, det er noen små "kasser" som må kobles på den før den funker. Den er såpass gammel at det nok ikke er noen VGA utgang på den! CPU finner man heller ikke der! Jeg kjenner ikke igjen noen av delene som sitter i den!

Lenke til kommentar
Det er såpass gammelt at han lagde noe av det selv. Men han lagde egne kretskort(ikke at det er noe problem), og beregnet alt selv. Mulig at jeg overdrev med 90%, men i hvertfall så lagde han mye av det selv.

 

Har du et årstall? Så jeg kan vite hva slags komponenter (elektronikk) og hva slags toleranser han valgte i når han bygde den datamaskinen?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...