Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Latterligste jeg har opplevd på FIFA 12 så langt, tapte nettopp 5-0, hvor alle scoringene var headinger.

 

Fyren produserte bare én eneste ordentlig sjanse og da scoret han naturligvis ikke. Helt ufarlig ellers.

 

Så hvis du møter KarlMarxStadt, med Juventus-logo og Juventus-drakter, så er du safe om han ikke får slå innlegg.

 

Stilte selv med ganske habile hodespillere i Djourou og Kaboul, med henholdsvis 80 og 84 i heading, men Cissé/Klose var jeg sjanseløs mot.

 

:roll:

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Latterligste jeg har opplevd på FIFA 12 så langt, tapte nettopp 5-0, hvor alle scoringene var headinger.

 

Fyren produserte bare én eneste ordentlig sjanse og da scoret han naturligvis ikke. Helt ufarlig ellers.

 

Så hvis du møter KarlMarxStadt, med Juventus-logo og Juventus-drakter, så er du safe om han ikke får slå innlegg.

 

Stilte selv med ganske habile hodespillere i Djourou og Kaboul, med henholdsvis 80 og 84 i heading, men Cissé/Klose var jeg sjanseløs mot.

 

:roll:

Klose er en veldig god hodespiller så anbefaler deg å kjøpe Vidic eller Terry.

Lenke til kommentar

Klose er en veldig god hodespiller så anbefaler deg å kjøpe Vidic eller Terry.

 

Klose scoret bare ett. Kommer til å ta år og dag før jeg får råd til Vidic, Terry skal jeg ALDRI ha.

 

Vidics fart må man vel tune'e før hver kamp, han er jo en kjempe-sinke hvis jeg husker riktig. Men da har jeg nok råd til det.

 

Skal sies at PL-laget er reservelaget og langt fra "ferdig". Defoe er bestemann :p

Lenke til kommentar

Er ikke headinger ordentlige sjanser? Stiller det på lik linje som å løpe fra forsvaret. Når man har valgt spillere som har ekstremferdigheter på hodet må man jo nesten bruke den.

 

Jeg skjønner at han både hadde gode hodespillere og selv er god på innlegg og headingen, men generelt heller jeg mot nei.

 

Det er fordi det for de aller fleste handler om flaks, og jeg tenker at dersom jeg slipper inn slike mål så har jeg hatt uflaks og det var ikke noe som jeg fikk gjort så mye med. "Sånt skjer".

 

Flaks-faktoren øker når spillere som Djourou og Kaboul ser ut som to potetsekker. Markeringen var ganske ok.

 

Ser fryktelig dumt ut å angripe sentralt i banen maks en håndfull ganger i løpet av kampen. Han trakk ut mot kanten uansett situasjon.

 

Angående raske spillere er det ganske spesielt at Eto'o har blitt "verdens beste fotballspiller" etter at han gikk til AM.

 

Møtte han for første gang i går. Det var ikke gøy.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...