Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Trade pile

 

Mulig det. Ble frakobla og måtte inn på nytt nå, og det første bildet som kommer opp er spillerkortet, ikke "spill kamp" osv.

 

Uansett, takk for forslaget, hadde ikke tenkt tanken selv siden jeg ikke hadde sendt han dit :)

 

Edit: bronselag virker som sløsing av tid og penger, har bygget opp et rent belgisk bronselag som ser ut til å være nøyaktig så dårlig som tallene skulle tilsi.

 

Spilt både med og uten bruk av ferdighetskort, og prøvde ut det her mot både gode og dårlige lag. Hva er greia med bronselagene?

 

Virker som at det laget her bare er å selge unna.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Du må nok sikte etter bedre bronzespillere en det der. Prøv å bygg et lag med kun rare bronze spillere (engelske, koreanske eller franske er gode spillere å søke etter når det gjelder bronzelag).

 

Keeper:

Gå for en keeper med 60+ i alle stats bortsett fra fart.

 

Forsvar:

RB og LB: Gå for en back med 70+ pace og 60+ def og heading.

CB: Gå for en midtstopper med 60+ pace, defending og heading.

Midtbane:

Gå for en spiller med jevne stats, gjerne 60+ i alt. Kantene burde ha 80+ pace (tenk på hvilken posisjon de spiller i, en CDM burde ha høy defence, heading og passing stats, mens en CAM burde fokusere mer på pace, shooting og dribling).

 

Angrep:

Gå for en spiss med 80+ pace og 60+ shooting.

 

Klarer du å bygge et slikt lag med god chemestry, så tror jeg du vil få mye bedre ut av et bronzelag. :p

Endret av joalim
  • Liker 2
Lenke til kommentar

Mitt første "ferdige" lag. Middelmådig, men liker det likevel. Mandanda og Gameiro kostet meg 1200 og 750 :new_woot:

 

 

Prøv og spar opp til IF Nolan Roux, han er helt sinnsyk.. koster rundt 14000,- Du får han for en del mindre da men. ja :)

 

Takk for tipset, får se på han når jeg får råd. Førstepri nå er å skaffe meg et "avlastningslag".

 

 

 

2-0 ved pause :!:

 

21b1xs4.png

 

 

 

Edit: hvordan endrer jeg straffeskytter før kampen? I kamp virka det dødfødt å bruke R2.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Rakettforskning. Hold inne R2, bla deg nedover til den du vil ha, trykk X. Men HOLD INNE R2 når du blar.

 

Aha, ett enkelt trykk kom jeg ikke langt med. Holdt ikke lenge nok til å få opp noe som helst :p

 

Hvordan velger jeg hvilken drakt som skal være hjemmedrakt og hvilken som skal være bortedrakt?

 

Når jeg gjør en drakt aktiv så blir den jo automatisk bortedrakt.

 

Hvilke drakter har dere? Jeg kjøpte inn Flamengos bortedrakt, som jeg tenkte å ha sammen med Benficas bortedrakt inntil videre.

 

Har manageren noe å si for lagkjemien, og spiller det noen rolle hvilket land han kommer fra?

 

Haha, endelig noe jeg kan svare på. Ja på første, aner ikke (tvilsomt?) på siste.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...