Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

De som er in-form mener du? Det er spillere som EA plukker ut hver uke som har fått oppgraderte stats. De får man i packs. De kan brukes som vanlige spillere.

 

Ja, lurte bare på om det var noen begrensning på hvor lenge man kan bruke de, som ville vært rart mtp prisen.

 

Men samtidig er det merkelig å ha en "formspiller" som var i form for evigheter siden og aldri har vist samme takter igjen.

 

Takker :)

Lenke til kommentar

Spurt før, men prøver igjen.

 

Noen forslag til bronsjelag? Tenker på liga, nasjon og formasjon. Hva passer best? Er egentlig åpent for alt, bortsett fra formasjoner med 5 og 3 bak, og de dyreste formasjonene, 4-1-2-1-2, 4-3-3 og 4-4-2.

 

 

Et MLS lag. Jeg har det og liker det kjempegodt. Raske spisser, gode sentrale spillere og raske stoppere i tilleg til en god målmann. Jeg bruker 4-3-1-2. Den passer bra, du kan slå gjennombruddspasninger og spille deg gjennom evt. skyte fra distanse.

 

Jeg vet ikke hvordan man linker til lag så viss du sier hvordan kan du få se det. :)

Endret av Zalm0n
Lenke til kommentar

Hvergang jg spiller en kamp, så blir jeg logga ut, uansett vinn eller tap, men de andre tingene funker på FIFA , noe jeg kan gjøre?

 

 

Har vært sånn for meg i 2 måneder nå. Ingenting som hjelper desverre. Det er EA som har problemet ikke oss.

 

Jeg har faktisk klart og spille en del kamper i det siste.. Håper bare det varer.

Lenke til kommentar

Nå som laget mitt har begynt å ta form så har jeg spilt mer online og mindre mot computeren. Men inntjeningen er jo elendig.

 

Vant en kamp 3-1 og fikk ca 450 mynter, men pleier å tjene mer på å knuse Galway United f. eks 4-0/5-0.

 

Scorer jeg de 4-5 målene mot Galway så er jeg over 500 med en gang, og det er ikke akkurat en kjempebragd.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Haha, kjøpte en spiller uten å få kortet. Tok en "kjøp nå", så at kortet ble grønt, men valgte å se på flere spillere.

 

Hadde rundt 2200 mynter, han kostet 400 og nå har jeg ca 1800. Gikk ut av UT og inn igjen, men han mangler fortsatt :thumbdown:

 

Er ikke å finne på ønskelista og er heller ikke å finne når man søker etter spillere i klubben. Fant han ikke i web-applikasjonen heller.

 

Noe som har skjedd noen her før?

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...