Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Er ikke det happy hour nå?

 

Du var litt for sein.

 

Hvorfor får jeg ikke spilt noen UT kamper? Prøvde meg også på H2H season, men blir logga ut etter hver kamp, uansett vinn eller tap, veldig irriterende ass. Noen som har det samme problemet? Eller vet hva jeg kan gjøre?? Har vært sånn i ca 2mnd nå :/

 

Tror du må ta kontakt med enten ISP leverandøren din og/eller EA support og forklare hva som skjer. For uansett hva folk sier at de blir logget av ofte så syns eg ditt tilfelle er litt i overkant ekstremt.

 

Eg har aldri det problemet og får spilt kamper når eg måtte ønske.

 

Snakk med EA her: https://help.ea.com/

 

1: Trykk på "Talk to a game advisor" litt nede til høyre

2: Logg inn

3: Skriv hvilket spill det gjelder og trykk på det når det dukker opp i listen (enten Fifa 2012 eller Fifa 2012 Ultimate team)

4: Velg plattform

5: Velg så "Live chat"

6: Vent til en kundebehandler er ledig.

Lenke til kommentar

Er ikke det happy hour nå?

 

Du var litt for sein.

 

Hvorfor får jeg ikke spilt noen UT kamper? Prøvde meg også på H2H season, men blir logga ut etter hver kamp, uansett vinn eller tap, veldig irriterende ass. Noen som har det samme problemet? Eller vet hva jeg kan gjøre?? Har vært sånn i ca 2mnd nå :/

 

Tror du må ta kontakt med enten ISP leverandøren din og/eller EA support og forklare hva som skjer. For uansett hva folk sier at de blir logget av ofte så syns eg ditt tilfelle er litt i overkant ekstremt.

 

Eg har aldri det problemet og får spilt kamper når eg måtte ønske.

 

Snakk med EA her: https://help.ea.com/

 

1: Trykk på "Talk to a game advisor" litt nede til høyre

2: Logg inn

3: Skriv hvilket spill det gjelder og trykk på det når det dukker opp i listen (enten Fifa 2012 eller Fifa 2012 Ultimate team)

4: Velg plattform

5: Velg så "Live chat"

6: Vent til en kundebehandler er ledig.

Ja, skjønner ikke hva det er ass :/ MEn TUSEN TAKK for nettsiden, fant ikke den Livechat, men har sendt dem mail så får jeg bare vente og se :)

Lenke til kommentar

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jCv6qGc9bcvyu

 

Mitt nye Bundesliga lag. Finnes det en bedre LB jeg kan bruke (evt. silver)?

 

Farfan må være et opplagt valg som HM. Spesielt å ha Podolski alene på topp i 4-5-1, men er vel få som bryr seg om sånt :p

 

Jeg er drittlei av å bli frakobla nå, er 50/50 sjanse for å bli frakobla, og alltid etter kampene. Ingen hakking underveis.

 

Da må det være noe annet enn min internettlinje det er noe galt med?

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#jCv6qGc9bcvyu

 

Mitt nye Bundesliga lag. Finnes det en bedre LB jeg kan bruke (evt. silver)?

Nei, dessverre. Kan dog bruke Evra eller Marcelo som vil linkes til enten Naldo eller Ribery hvis du ikke bryr deg så mye om at alle skal være fra bundesliga, men han vil vel ikke få full chemistry(?). Syns forøvrig spissvalget ditt er litt rart, men det er nå bare meg :p Hadde gjort om Podolski til CAM og satt inn Mario Gomez, hvis du legger inn i boksen ofte. Selv om han ikke har høye verdier på verken shooting eller andre stats på FUT Web, er han en fantastisk god spiller. Han har blant annet skyhøye stats i avslutninger innenfor 16-meter, volley, skuddstyrke, styrke og angrepsplassering (noe som gjør at han går på gode løp i tillegg til at innleggene treffer ham hver gang). En drøm å ha på laget :)

 

Noen som har vært heldige med pakker? Brukte nesten 100.000 på pakker, men In Form-spillere kan jeg se langt etter :(

Endret av Bob Sacamano
Lenke til kommentar

Nei, dessverre. Kan dog bruke Evra eller Marcelo som vil linkes til enten Naldo eller Ribery hvis du ikke bryr deg så mye om at alle skal være fra bundesliga, men han vil vel ikke få full chemistry(?). Syns forøvrig spissvalget ditt er litt rart, men det er nå bare meg :p Hadde gjort om Podolski til CAM og satt inn Mario Gomez, hvis du legger inn i boksen ofte. Selv om han ikke har høye verdier på verken shooting eller andre stats på FUT Web, er han en fantastisk god spiller. Han har blant annet skyhøye stats i avslutninger innenfor 16-meter, volley, skuddstyrke, styrke og angrepsplassering (noe som gjør at han går på gode løp i tillegg til at innleggene treffer ham hver gang). En drøm å ha på laget :)

 

Podolski fungerer som bare det på topp, med en god fart og et dødelig venstreben (både langskudd fra distanse og plasserte finesseskudd innenfor 16-meteren). Slår sjelden innlegg, så trenger ingen god targetman i boksen heller. Her er det L1/LB+trekant/Y som gjelder. :p

Endret av joalim
Lenke til kommentar

Nei, dessverre. Kan dog bruke Evra eller Marcelo som vil linkes til enten Naldo eller Ribery hvis du ikke bryr deg så mye om at alle skal være fra bundesliga, men han vil vel ikke få full chemistry(?). Syns forøvrig spissvalget ditt er litt rart, men det er nå bare meg :p Hadde gjort om Podolski til CAM og satt inn Mario Gomez, hvis du legger inn i boksen ofte. Selv om han ikke har høye verdier på verken shooting eller andre stats på FUT Web, er han en fantastisk god spiller. Han har blant annet skyhøye stats i avslutninger innenfor 16-meter, volley, skuddstyrke, styrke og angrepsplassering (noe som gjør at han går på gode løp i tillegg til at innleggene treffer ham hver gang). En drøm å ha på laget :)

 

Podolski fungerer som bare det på topp, med en god fart og et dødelig venstreben (både langskudd fra distanse og plasserte finesseskudd innenfor 16-meteren). Slår sjelden innlegg, så trenger ingen god targetman i boksen heller. Her er det L1/LB+trekant/Y som gjelder. :p

 

Poenget er at Podolski ikke er spiss IRL.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...