Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Ja, da må du bestemme deg for hvilken drakt du vil bruke som bortedrakt.

 

Skal du bytte hjemmedrakt, må du kjøpe en ny hjemmedrakt.

 

Sier du at nå som jeg har to bortedrakter så kan jeg ikke velge hvilken av de som skal være fast hjemmedrakt?

 

Edit: jeg har egentlig Servette hjemme som hjemmedrakt. Sikkert der problemet ligger da. Når jeg skal velge en av bortedraktene som aktiv drakt så blir den uansett bortedrakt. Helt tullete.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Får prøve å dele laget mitt jeg og, har ikke gjort det før så mulig jeg gjør noe feil på linkinga :p

 

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#deQy5LXMbcm9q

 

Har i tilegg hatt BPL, La Liga og rent brasiliansk med IF neymar osv.

Takla ikke Brasil i det hele tatt, og egentlig mest fornøyd med det laget jeg har nå.. Forslag til forbedringer?

 

Bra lag det :) OM du har pengene så er jo IF Thiago silva+ IF Cesar.

 

Men Stekelenburg er jo helt syk i mål så :p

Lenke til kommentar

Har penger til både IF Cesar og THiago Silva, samt venstrekanten min i IF. Italiensk lag er billig som fy iforhold til mye annet.

 

Stek er helt enorm i mål, så han bytter jeg neppe ut. Men IF Silva er noe jeg vurderer sterkt, spørsmålet er om han er verdt 450 000 :p. Kanskje bedre å spare pengene og se om det kommer noen bedre IF'er...

Kjøpte han japanske for ca 70 000, ser nå at det var ekstrem overpris men måtte bare ha han når han kom ut! :p

Lenke til kommentar

Har penger til både IF Cesar og THiago Silva, samt venstrekanten min i IF. Italiensk lag er billig som fy iforhold til mye annet.

 

Stek er helt enorm i mål, så han bytter jeg neppe ut. Men IF Silva er noe jeg vurderer sterkt, spørsmålet er om han er verdt 450 000 :p. Kanskje bedre å spare pengene og se om det kommer noen bedre IF'er...

Kjøpte han japanske for ca 70 000, ser nå at det var ekstrem overpris men måtte bare ha han når han kom ut! :p

 

Hvor mye cash har du egentlig? Jeg har ca 5000 btw :p (hadde 80.000 en gang, men spillere måtte kjøpes)

Lenke til kommentar

Får prøve å dele laget mitt jeg og, har ikke gjort det før så mulig jeg gjør noe feil på linkinga :p

 

http://www.ea.com/soccer/fifa-ultimate-team/show-off#deQy5LXMbcm9q

 

Har i tilegg hatt BPL, La Liga og rent brasiliansk med IF neymar osv.

Takla ikke Brasil i det hele tatt, og egentlig mest fornøyd med det laget jeg har nå.. Forslag til forbedringer?

Hvor mye selger du Di Maria for?

Lenke til kommentar

Et kort med en hjemmedrakt blir hjemmedrakt når du aktiverer kortet, og det samme med bortedrakten.

Det står nederst på kortet om det er hjemme- eller bortedrakt

 

Begge er bortedrakter. Vet ikke om jeg skjønte hva du mente.

 

Du kan ikke bruke en bortedrakt som hjemmedrakt og omvendt. Så du kan defor bare bruke en av de og ikke begge, og må velge en egen hjemmedrakt.;)

Lenke til kommentar

Jeg har fokusert ganske mye på tempo og dribling i laget, og da skjønner jeg lite av hva som skjedde nå nettopp.

 

Samtlige spillere hadde 99 i form siden jeg hadde spilt en kamp med reservelaget. Har 100 i kjemi, hver enkelt har 9 og laget fungerer vanligvis helt fint.

 

Men spillerne var usaklig trege og veldig seige i vendingene. Hva kan være årsaken til det?

 

Laget jeg møtte var også et gullag, bedre spillere enn mine, men elendig kjemi.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...