Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Har Danny til salgs, men han var det overraskende vanskelig å få solgt. 4-3-1-2 og SOM.

 

Så han kan egentlig ikke bli brukt i formasjonen. Får ikke solgt han for 800, er det da noe å tjene på å kjøpe formasjonskort?

Nei. Han ligger ute til 1000 Buy Out i 4-1-2-1-2, normalt sett den dyreste formasjonen, så det skal nok godt gjøres å vinne noe på å skifte formasjon.

 

Hvor mye kan jeg få solgt Manager Formation 4 - 2 - 3 - 1 for?

EDIT: Overså Manager, beklager. Managerformasjoner er vel sjeldent mye verdt. Ser de liggende ute for 500.

Endret av Bob Sacamano
  • Liker 1
Lenke til kommentar

4-2-3-1 kortene er irriterende for tiden.

 

Får kjøpte jeg de til 500, nå må jeg ut med 1200 og oppover. Dette er på xbox.

Enig, irriterende å måtte bruke så mye penger, spesielt når det er ment for mitt fremtidige bronselag. Hele markedet har dog blitt rart eller alle Happy Hours. Plutselig har prisen på mange av spillerne blitt halvert, og jeg har tapt tusenvis :(

 

Noen som vet når neste Happy Hour er forresten? Skal bruke litt coins i dag og sannsynligvis få Messi, Rooney og Ronaldo :)

Lenke til kommentar

Kjøpte jo 2 gullpakker, de til 7500 i går. Pleier aldri å kjøpe pakker, men måtte jo prøve å få en TOTY spiller. Får egentlig bare ræl, men fikk Navas som jo er en god spiller. Men fikk også et 4-1-2-1-2 formasjonkort. GIkk for solide 9000. Er jo helt galskap. Et formasjonskort koster mer enn Robinho...

Lenke til kommentar

Nei. Han ligger ute til 1000 Buy Out i 4-1-2-1-2, normalt sett den dyreste formasjonen, så det skal nok godt gjøres å vinne noe på å skifte formasjon.

 

Ok, takk. Skader ikke å beholde han selv.

 

Vurderer å kjøpe inn Benzema til fransk-liga-laget, vil han få 9 når den andre spissen og SA er franske og spiller i Frankrike?

 

Har flere nasjonaliteter og spiller 4-3-1-2.

Lenke til kommentar

Nei. Han ligger ute til 1000 Buy Out i 4-1-2-1-2, normalt sett den dyreste formasjonen, så det skal nok godt gjøres å vinne noe på å skifte formasjon.

 

Ok, takk. Skader ikke å beholde han selv.

 

Vurderer å kjøpe inn Benzema til fransk-liga-laget, vil han få 9 når den andre spissen og SA er franske og spiller i Frankrike?

 

Har flere nasjonaliteter og spiller 4-3-1-2.

Jepp, så lenge medspillerne og Benzema har rett formasjon :)

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...