Gå til innhold

FIFA 12 Ultimate Team


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Vurderer å gi opp trading, markedet er så uforutsigbart og råttent at sjansen for å tape er nesten like stor. Nå vil ikke folk ha Mangala for 1200 engang.

 

Jeg kan skjønne at verdien på dyre spillere synker noe voldsomt, men spillere som Mangala får verdien nesten halvert?

 

Kan bare legge ut Mangala for 150 og sikkert få igjen det jeg selv ga for dem, og ikke det dobbelte. 1200 for Mangala er en rimelig god deal, råttent marked eller ikke.

Lenke til kommentar

Vurderer å gi opp trading, markedet er så uforutsigbart og råttent at sjansen for å tape er nesten like stor. Nå vil ikke folk ha Mangala for 1200 engang.

 

Jeg kan skjønne at verdien på dyre spillere synker noe voldsomt, men spillere som Mangala får verdien nesten halvert?

 

Kan bare legge ut Mangala for 150 og sikkert få igjen det jeg selv ga for dem, og ikke det dobbelte. 1200 for Mangala er en rimelig god deal, råttent marked eller ikke.

 

Det har alltid vært sånn på fifa markedet når TOTY spillerne kommer.

Lenke til kommentar

Vurderer å gi opp trading, markedet er så uforutsigbart og råttent at sjansen for å tape er nesten like stor. Nå vil ikke folk ha Mangala for 1200 engang.

 

Jeg kan skjønne at verdien på dyre spillere synker noe voldsomt, men spillere som Mangala får verdien nesten halvert?

 

Kan bare legge ut Mangala for 150 og sikkert få igjen det jeg selv ga for dem, og ikke det dobbelte. 1200 for Mangala er en rimelig god deal, råttent marked eller ikke.

 

Det har alltid vært sånn på fifa markedet når TOTY spillerne kommer.

Når kommer TOTY spillerne? Eller er det de blå kortene som har kommet?

 

Tror du prisen på spillerne vil øke igjen etter TOTY?

Lenke til kommentar

Vurderer å gi opp trading, markedet er så uforutsigbart og råttent at sjansen for å tape er nesten like stor. Nå vil ikke folk ha Mangala for 1200 engang.

 

Jeg kan skjønne at verdien på dyre spillere synker noe voldsomt, men spillere som Mangala får verdien nesten halvert?

 

Kan bare legge ut Mangala for 150 og sikkert få igjen det jeg selv ga for dem, og ikke det dobbelte. 1200 for Mangala er en rimelig god deal, råttent marked eller ikke.

 

Det har alltid vært sånn på fifa markedet når TOTY spillerne kommer.

Når kommer TOTY spillerne? Eller er det de blå kortene som har kommet?

 

Tror du prisen på spillerne vil øke igjen etter TOTY?

 

TOTY er vell rett rundt hjørnet. De blåe er "most consistent" alså de som var nermest til og få TOTY.

Prisen på spillerne vil nok ikke øke. De kommer bare til og bli lavere og lavere siden folk vi ha TOTY kort.

 

Anbefaler og selge unna. Gjorde det for et par uker siden jeg så jeg ikke tapte så mye.

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte meg spillet for et par dager siden, men sliter litt online da jeg ikke har peiling på hva lag jeg burde kjøre.

 

Noen som har tips til et lag helst sølv, som fungerer greit og ikke koster skjorta?

 

Er litt lei av å møte lag mye bedre enn meg selv når jeg i tillegg er helt ny i spillet og ikke er så god ferdighetsmessig heller. Møter jeg noen med dårligere lag leaver de bare...

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte meg spillet for et par dager siden, men sliter litt online da jeg ikke har peiling på hva lag jeg burde kjøre.

 

Noen som har tips til et lag helst sølv, som fungerer greit og ikke koster skjorta?

 

Er litt lei av å møte lag mye bedre enn meg selv når jeg i tillegg er helt ny i spillet og ikke er så god ferdighetsmessig heller. Møter jeg noen med dårligere lag leaver de bare...

 

Personlig så bruker jeg kun: http://futhead.com/12/squad/676536

 

Fungerer veldig bra. Har rating på 73 når jeg bruker 3 bronse 3 sølv og en gull på benken.

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte meg spillet for et par dager siden, men sliter litt online da jeg ikke har peiling på hva lag jeg burde kjøre.

 

Noen som har tips til et lag helst sølv, som fungerer greit og ikke koster skjorta?

 

Er litt lei av å møte lag mye bedre enn meg selv når jeg i tillegg er helt ny i spillet og ikke er så god ferdighetsmessig heller. Møter jeg noen med dårligere lag leaver de bare...

 

Kjøp en og en spiller, helst i samme land/liga men det er ikke 100% nødvendig. Første du burde gjøre er å kjøpe George Boyd, en av de mest undervurderte spillere på hele spillet, og ufattelig billig.

Deretter hadde jeg invistert i Javier Saviola, gullspiss med 81 i rating, men lover deg at in-game føles han ut som Messi.

Lenke til kommentar

Hei, kjøpte meg spillet for et par dager siden, men sliter litt online da jeg ikke har peiling på hva lag jeg burde kjøre.

 

Noen som har tips til et lag helst sølv, som fungerer greit og ikke koster skjorta?

 

Er litt lei av å møte lag mye bedre enn meg selv når jeg i tillegg er helt ny i spillet og ikke er så god ferdighetsmessig heller. Møter jeg noen med dårligere lag leaver de bare...

 

Sølv koster skjorta hvis du skal ha noe som er spillbart, så den tanken ville jeg lagt fra meg inntil videre. Spill med bronse, men bruk en spiss som er sølv og har lav rating. Har han lav rating, er det flere som vil spille, siden angrepsratingen din blir omtrent som ordinær bronse.

 

Sats på å spille mot andre med like lav, eller lavere, rating enn deg selv. Gjerne med elendig kjemi, de er det mange av.

 

"Dårlige" sølvspisser er genialt å bruke mot råtne bronselag. Da jeg kjørte denne taktikken hadde jeg sølvspisser som scoret 2-3 mål per kamp hver. Bare sørg for at de har ok stats på fart, dribling og skudd.

 

Moses Lamidi i Karlsruher er helt genial. Har rating på 66, som er glimrende til dette formålet. Kombinér han med Babacar Gueye i Frankfurt, som er bronse. Resten bronse, men sølvkeeper kan være greit.

 

Sørg for å ikke ha for gode spillere på benken, de er med på å dra opp lagkvaliteten din, som gjør at du møter bedre lag.

 

Edit: anbefaler deg å spille med en SA bak disse to. og da er Mohammed Lartey i Rostock å anbefale. Rating på 66. Burde være mulig å møte mye drittlag selv om du har to på 66.

Endret av LHUS
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...