Gå til innhold

Samsung Galaxy Nexus - Det nye monsteret fra Google og Samsung


Swome

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Synd du ikke kan bytte memory card på den da.

Neeh mye lettere å bruke custom kernel og bare koble en usb minnepinne på den :tease:

 

Mener du å jailbreake telefonen? Kan man koble til en ekstern USB harddisk da, eller bare usb minnepinne?

Ja det innebærer jailbreak, om ekstern harddisk virker vet jeg ikke ennå men både Paul og Franco kernelene støtter usb host.. vet litt mer så fort jeg får tak i telefonen :thumbup:

 

Noen som har lagt inn cwm og custom rom som har testet usb host funksjonen av dere heldige som allerede har telefonen??

Lenke til kommentar

Størrelsemessig er den helt nydelig. Nå kom jeg riktignok fra Note, men Nexus'en føles mye mindre i hånden enn det kan se ut på bilder og video.

 

Rankiz: stock Android og ICS er grunn nok for meg. :)

Hvilken vil du si du foretrekker da? Note eller Galaxy? Pros and cons?

Og hvilken skjerm er best?

Lenke til kommentar

Vanskelig det der. Akkurat nå liker jeg Galaxy best pga ICS, det er så befriende med noe nytt for en gangs skyld.

 

Note har større skjerm, raskere CPU/GPU, bedre batteri (kan det virke som), bedre kamera, minnekortstøtte.

Galaxy's skjerm er skarpere, har ICS og jeg synes byggekvaliteten er hakke "tightere", synes også den har finere design.

 

Blir fryktelig subjektivt dette, men liker man så stor skjerm som mulig og kan vente litt på ICS er jo Note et bedre valg. For min del så liker jeg uansett Nexus'en litt mer. Er bare noe med følelsen totalt sett.

Lenke til kommentar

Har forresten forsøkt å finne noen klipp av kalenderen på galaxy nexusen

 

Noe sånt du leter etter?

 

Tror jeg bestiller fra Komplett selv...

 

Ja se der ja, godt mulig at mine googleskills er blitt dulled. Faen altså! Vil ha telefon nå!

Jeg skal poppe androidcherryet mitt med denne telefonen, alltid gått for iphone tidligere, så jeg er rimelig spent..

Lenke til kommentar

Har aldri brukt plast på mine flatskjermer (siden Ericsson R380). Spesielt på kapasitive skjermer synes jeg det er noe dritt. Fingrene sklir ikke så lett som rett på glasset, skjermen får fortere fingermerker og responsen blir litt dårligere. Hver sin smak, men jeg har ingen planer om å hive på plast. Og det første jeg gjorde med Xperia Arc'en var å ta av plasten som SE legger på.

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Jeg kjøper ikke mobiler for å at de skal holde seg fine, men for å bruke dem. Derfor aldri plast.

 

Prøvde en gang beskyttelse rundt min forrige HTC Desire, men da ble mobilen akkurat litt for klumpete. Hvorfor kjøpe en lekker mobil, for så å gjøre den litt dårligere med beskyttelse på? Har til dags dato aldri hatt problemer med at mobil blir ødelagt på grunn av riper eller skade.

 

Kanskje noen har (vrang)forestillinger om å selge mobilen sin for en dr penge når de kjøper ny om 1-2 år?

  • Liker 1
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...