Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

 

Har så mange 1-kroningen, men ikke nok til å

kjøpe noe jeg har ordentlig lyst på. Skal jeg spare opp, eller bare kjøpe noe jeg ikke egentlig trenger? Irriterende med masse 1-kroninger!

Sett dem inn på kontoen din! Det er jo bare til å

finne en tellemaskin. Nesten alle bankene har dem. Men gjør du det ender du vel bare opp med å bruke dem på noe unødvendig...

Det var lurt :) tar en tur til banken i dag :)

Lenke til kommentar
  • 2 uker senere...
Videoannonse
Annonse
  • 1 måned senere...
  • 3 måneder senere...

Jeg spiste kjøttkaker hos svigers, og hadde litt for lite tyttebær igjen på tallerken i forhold til kjøttkake, men det var ikke noe tyttebær igjen i skålen, og jeg ville bare ha littegrann, så følte at det hadde blitt frekt å spørre om det fantes mer tyttebær siden alle andre var så og si ferdige. Jeg var også for mett til å ta en kjøttkake til slik at jeg kunne ta nok tyttebær til å forsvare at noen måtte hente mer.

 

FML

  • Liker 1
Lenke til kommentar

....og nå så jeg akkurat at jeg glemte å drikke kaffen jeg henta i stad, og må hente ny. Jeg vet også at det ikke var så mye kaffe igjen i stad, så det kan hende at jeg må vente ved kaffemaskinen hvis jeg går nå, eller kanskje må sette på ny hvis ingen andre på kontoret har gjort det. Hvis jeg har skikkelig uflaks så er den ikke helt klar og noen andre jeg ikke omgås med kommer og venter ved maskina sammen med meg, uten at vi snakker, men bare sier hei.

 

FML

  • Liker 1
Lenke til kommentar

....og nå så jeg akkurat at jeg glemte å drikke kaffen jeg henta i stad, og må hente ny. Jeg vet også at det ikke var så mye kaffe igjen i stad, så det kan hende at jeg må vente ved kaffemaskinen hvis jeg går nå, eller kanskje må sette på ny hvis ingen andre på kontoret har gjort det. Hvis jeg har skikkelig uflaks så er den ikke helt klar og noen andre jeg ikke omgås med kommer og venter ved maskina sammen med meg, uten at vi snakker, men bare sier hei.

 

FML

Hvorfor kjørte du ikke bare den kalde kaffen i microen?
Lenke til kommentar
Hvorfor kjørte du ikke bare den kalde kaffen i microen?

 

Jeg er så bortskjemt på kaffefronten at det er såvidt jeg greier å tvinge i meg kaffen her på jobben til å begynne med. Kaffen kan ikke drikkes etter en runde i mikroen, jeg er da ikke et dyr. Jeg liker å tro at jeg har baristaskillz så helst lager jeg den selv hjemme på nykvernet arabicabønner brygget ristretto.

 

/harselas-om-kaffesnobberi

 

Forresten enda et kjempeproblem her om dagen:

 

Skulle drikke prosecco i sola, og en flaske var billigere enn fire glass, og vi var fire personer, så vi kjøpte en flaske i stedet. Jeg ville egentlig ikke mer enn et glass, men måtte drikke et halvt glass ekstra fordi noen helte det opp til meg uten at jeg så det, selv om jeg sa at jeg bare ville ha et glass.

 

FML

Lenke til kommentar

Det er en god venn av meg i kompisgjengen som ikke helt passer inn i henhold til de andres sosioøkonomiske situasjon, så i blant føler jeg at jeg ikke kan foreslå ting jeg har lyst til å gjøre med kompisgjengen i tilfelle han blir utilpass fordi han kan komme til å føle at han ikke har råd.

 

Jeg vil heller dø enn å ha det sånn her. Hjelp.

Lenke til kommentar

sykemeldt (er nødvendig med sykemelding med tanke på groeffekt av opperajon, men fortsatt:) helt til torsdag, føler meg unyttig

må på butikken å handle snart, begynner å bli tynt med ting som kan spises/lages av ting jeg har i kjellern her.

 

vifta på badet bråker for mye

 

lyset på soverommet står på, jeg er for lat til å skru det av

 

jeg må vaske opp snart, tom for kniver.

 

lydnivået på filmer på facebook er helt feil imot youtube og spotify

 

GoT sesong finalen er feil. mangla elementer som jeg vil at skal være der.

 

Space janitors hadde bare to sesonger (hvorfor jeg liker gamle komedier, da det gjerne er 5-10 sesonger som kan kjøres etter hverandre når man føler seg ubruklig og lat)

Lenke til kommentar
Gjest Slettet-lYlo5C

 

Må på do, men gidder ikke for da må jeg holde tampongtråden :realmad::cry::mad:

dessuten vil jeg ha sjokolade men min bil er innestengt av to andre :nei:

Sjokoladen ordner seg, bare du går på do. ;)

 

Gikk faktisk på do etter jeg holdt meg i flere timer, og sjokolade er innkjøpt yayy :dribble:

Endret av Slettet-lYlo5C
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...