Gå til innhold

Post dine "First world problems" her


L4r5

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Jeg skulle koke vann i vannkokeren her i sted. Jeg satte på vannkokeren, og gikk en kort tur ut av kjøkkenet, men kom raskt tilbake. Jeg sto der og begynte å lure på hvorfor det tok så lang tid, og hvorfor ikke vannet begynte å suse eller boble. Etter noen sekunder gikk det opp for meg at jeg ikke hadde fått med meg at vannet allerede var blitt ferdig mens jeg var ute den kjappe turen. Elendige vannkokere som skal koke vannet så fort altså.

 

Ellers er det veldig irriterende når vannet blir ferdig før jeg har fått "tilberedt" nudlene.

Lenke til kommentar

Gruer meg smått til å reise tilbake til min flotte leilighet i Norges nest største by, og til dermed å ta fatt på studiene jeg praktiserer (nesten) helt gratis ved et universitet, jeg vil mye heller bli rik ved å sitte på rævva og ikke gjøre noe særlig. Akk, livet i Vesten...

Enig. Jeg kan innrømme at jeg hater fysisk arbeid (som jeg ikke får betalt for.) Om jeg noen gang får meg et fast, stabilt arbeid jeg faktisk liker skal jeg ikke klage, men jeg ville mye heller blitt betalt full lønn for å være hjemme og/eller gjøre noe jeg liker enn å måtte gå 8 timer og gjøre mundant, lite tilfredsstillende arbeid 5 dageri uken i flere år for pengene. Endret av Therawyn
Lenke til kommentar
  • 3 uker senere...

Har så mange 1-kroningen, men ikke nok til å kjøpe noe jeg har ordentlig lyst på. Skal jeg spare opp, eller bare kjøpe noe jeg ikke egentlig trenger? Irriterende med masse 1-kroninger!

Sett dem inn på kontoen din! Det er jo bare til å finne en tellemaskin. Nesten alle bankene har dem. Men gjør du det ender du vel bare opp med å bruke dem på noe unødvendig...

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
×
×
  • Opprett ny...