Gå til innhold

Post dine "First world problems" her

L4r5

Anbefalte innlegg

Skrevet

Måtte jaggumeg ringe til en kamerat for å finne ut leksene siden noen har rota til skolen sitt system. Aargh, året er 2012, og man må forsatt ringe til andre?! :mad:

Videoannonse
Annonse
Skrevet

Fikk 5000 kroner av NAV, og jeg vet ikke hvorfor. Går ikke på NAV, men studerer. Fikk litt penger av nav i fjor etter forsvaret, tipper det har sammenheng med det.

• Liker 2
Skrevet

Off topic, men hvis man får penger uten å skjønne hvorfor kan det være lurt å ta en telefon. Ikke det at å måtte tilbakebetale 5 laken sannsynligvis kræsjer selv en studentøkonomi, men dog.

Skrevet

hver tredje time sier TVen at den vil slå seg av om jeg ikke trykker på fjernkontrollen.

Know that feeling bro :cry:

Når jeg har gaming-maraton på 32" min, må jeg og klikke på en knapp etter noen timer, er fantastisk irriterende :(

• Liker 1
Skrevet

hver tredje time sier TVen at den vil slå seg av om jeg ikke trykker på fjernkontrollen.

Know that feeling bro :cry:

Når jeg har gaming-maraton på 32" min, må jeg og klikke på en knapp etter noen timer, er fantastisk irriterende :(

Høres ut som en Ubisoft-tv.

• Liker 2
Skrevet

microsoft - der har du problemet mitt.

mere spesefikt office - drittskolepcsomikkevillagediagrammer................ faen heller, sender inn driten uten jeg da.

Skrevet

Hater å måtte vente på at maten som ble til overs etter middagen er blitt kjølige nok til å putte i frysa. Calzoner holder jo lenger enn en termos.

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...